Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:Vind het altijd wat wrang om ons publiek zorgen te gaan maken over de bandleden, de gewonden en doden onder het publiek zijn net zo erg namelijk. Maar goed, het is wel bizar.
Reddit stream:
Hollande, Valls, Cazeneuve, and Taubira are coming to le Bataclan. /u/dClauzel
Respect!
Wesco schreef:Stel dat het wel mensen zijn uit Frankrijk... Ben benieuwd wat voor een gevolgen dat heeft voor de allochtonen in de ghetto wijken.
Varekaj schreef:xxxJulia: ik zit in België, dus andere gewoontes waarschijnlijk. Wat voor jullie normaal is, is voor ons soms iets helemaal anders. Zoals nu met dat vuurwerk bijvoorbeeld.
Zag net op FB dat er brandweercorpsen of hulpverlening die kant op wordt gezonden, en dat er 3 heli's ook klaarstaan. Komt van iemand die bij de brandweer zit.
Bambolina schreef:Thesserd schreef:Vind het altijd wat wrang om ons publiek zorgen te gaan maken over de bandleden, de gewonden en doden onder het publiek zijn net zo erg namelijk. Maar goed, het is wel bizar.
Reddit stream:
Respect!
Absoluut allemaal even erg, daar is natuurlijk geen twijfel over. maar als je er namen, gezichten en persoonlijkheden bij ziet is het altijd weer een stap dichterbij. Net als wanneer er veel Nederlanders binnen zouden zijn geweest je gedachten daar automatisch naartoe gaan.
Thesserd schreef:Vind het altijd wat wrang om ons publiek zorgen te gaan maken over de bandleden, de gewonden en doden onder het publiek zijn net zo erg namelijk. Maar goed, het is wel bizar.
Reddit stream:
Respect!
kirri schreef:Wesco schreef:Stel dat het wel mensen zijn uit Frankrijk... Ben benieuwd wat voor een gevolgen dat heeft voor de allochtonen in de ghetto wijken.
Voor de goede gaat het ontzettend veel gevolgen krijgen ben ik bang![]()
Varekaj schreef:Ik las net dat de Mannschaft zo snel mogelijk terug naar Duitsland wil, en dat er vrijdagochtend in hun hotel ook al die bommelding was geweest. Dat was ik alweer helemaal vergeten...
Zou het met elkaar te maken gehad hebben?