Tcm62 schreef:Electra63 schreef:Uit alles blijkt dat jij slechte ervaringen hebt met moslims. Die heb ik ook weleens gehad, maar ook met Amsterdammers, Jehova-getuigen, boeren en gereformeerden.![]()
Jouw laatste alinea zegt mij genoeg. Het is een illusie dat je je ramen en deuren kan open laten als er geen moslims wonen![]()
Tijdje terug werd er bij mijn buren ingebroken op oudejaarsavond. De inbreker werd o.a. door mijn man en andere buren gepakt, was een 4-0 jarige blanke Nederlander.
De tijd dat je alles open kan laten, is helaas voorbij en komt niet meer terug. Maar of dat iets met moslims te maken heeft, betwijfel ik.
Het is een illusie te denken dat doelloze asielzoekers die rond lopen en vinden dat ze te kort worden gedaan, vluchten in de illegaliteit jouw huisje knuisje voorbij loopt![]()
In de tijd van de fruitpluk is de inbraak hier dagelijkse koek, he wat raar toch????
Er is weleens in mijn huis ingebroken, helaas. Stond echter niet bij of het door een asielzoeker is gedaan en de dader is helaas niet gepakt.
Maar wat is nu jouw punt?
Asielzoekers breken in ? En wat heeft dat met de fruitpluk te maken? Hier werken voornamelijk scholieren en Polen in de kassen? Dat zijn geen asielzoekers?
Ik vind dat jij ook alles op een hoop gooit, jammer.