BloemBloem schreef:Daks schreef:Ik zou het heerlijk vinden dat je de keuze kan maken of je wel of niet in een kindvrije horeca wilt gaan zitten eten. Ook voor de modale inkomens moet dat een keuze kunnen zijn.
Niet iedereen vind kinderen even leuk.
En ja ik kan mij mateloos ergeren aan kinderen die zo ineens naast mijn tafel staan of langsrennen of weet ik wat. Houd je kinderen gewoon aan tafel en laat ze eens een keer luisteren.
En ja ik ben ook kind geweest maar no way dat ik überhaupt van tafel mocht voordat het toetje op was. Maar ja mijn ouders namen ons pas mee uit eten toen wij dat ook konden(ik was 5)
Voor die tijd hoort een kind niet in een restaurant thuis. En nee de mac is er speciaal voor kinderen dus daar zijn ze van harte welkom zo ook resteurants in een pretpark of weet ik wat want dat is geen uit eten gaan![]()
Er zijn tegenwoordig te veel smoezen om alles maar toe te laten. want ja het kind moet kind zijn maar ach dat hoeft toch niet 24 uur per dag?
Voor die tijd hoort een kind niet thuis in een restaurant....
Waar staat dat? In de gebruiksaanwijzing die je krijgt zodra je bevallen bent????
Ik vind van niet nee want wat heeft zo'n kind er nu aan? Die horen op bed te liggen maar ook dat gebeurd vaak niet. En vaak zijn ze nog te jong om te snappen dat ze zich moeten gedragen.