Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:37

Phoe wat zal die jongen, als het niet de 'dader' is een rotzooi over zich heen krijgen. Beetje raar om zijn facebook zo open en bloot te weergeven.

Gentlegiant

Ik heb al getemt dit kan gewoon echt niet!
Als t mij gebeurde en ik was die dader niet (of wel) had ik echt aangifte gedaan hoe haal je t in je hoofd
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 29-01-15 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Rawr

Ik zei ook niet dat het een actie van Anonymous is, regel 1 is namelijk dat die ook daadwerkelijk anonymous zijn. Maar dit lijkt op iemand met een aluminium hoedje die zich daar mogelijk mee identificieert. Of de kleding is puur toeval...

kiki1976

Ik ben eigenlijk wel weg benieuwd wat hij nu eigenlijk wilde gaan zeggen. Nee niet om de sensatie, maar ik denk dat het helemaal niet met de ISIS of wat dan ook te maken had.
Maar met heel wat anders.

Anoniem

Is ie niet gewoon zwaar onder invloed van een kalmerend middel?

NienSCHaap

Chiave schreef:
Astaloca schreef:
-
Dit schijnt hem te zijn.

Z'n omslagfoto is ook niet bepaald vredig te noemen.

Dat plaatje/foto ben ik van de week vaker tegen gekomen weet alleen niet meer waar.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:38

Waarom maken ze zich niet druk over de bommen en de rest van de mensen die er hij betrokken zouden zijn? Dit is toch raar?!

Chasingmood

Chiave schreef:
Astaloca schreef:
-
Dit schijnt hem te zijn.

Z'n omslagfoto is ook niet bepaald vredig te noemen.

dat is een screenshot uit een film

LadyMadonna

Die naam circuleerd overal rond, ik ben niet roomser dan de paus....
Ik zet hem niet weg als een doorgedraaide buitenlander, ik vraag me serieus af wat er in zo'n jongen om gaat....

Oh... Modjes halen de naam weg, die zijn wel roomser dan de paus kennelijk....

Anoniem

Zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat dit geen beginnende agenten waren en weet wel zeker dat er speciale eenheid in de buurt was.

Tytonidae

Waarom denkt iedereen meteen aan Anonymous?
Dr zijn veel meer collectieven als alleen Anonymous, Anymous is simpelweg heel bekend.

Anoniem

Harpoon schreef:
Is dit echt? Ik weet het niet hoor.. Het komt zo ongeloofwaardig over. Hij is in mijn ogen té kalm, de man die gegijzeld werd klinkt ook te kalm, geen trillende stem of wat. En de manier hoe de politie de situatie aanpakte in de studio, de manier waarop hij gearresteerd werd. De politiemannen deden direct nadat de man in de boeien geslagen werd de pistolen terug. Wat als er anderen waren in die kamer? Bij zo'n situatie heb je een vuurwapen toch direct bij de hand als politieagent? Tenminste, dat lijkt mij..
Is het niet meer een 'stunt' van Nederland om NL wakker te schudden?

Misschien ook gewoon niet. In zo'n situatie ga je allerlei senario's bedenken. Pff..

Ik kreeg toch wel even de kriebels toe hij zei 'ik wil vanavond graag naar huis' bah..
Waarom zou de NOS dit in scène willen zetten? Denken dat dit nep is vind ik vrij ver gaan als ik eerlijk ben

SAKKIA

De portier is Jeanne Paul en in mijn ogen nu al een held. Hij is heel kalm gebleven heeft de verdachte aan de praat gehouden en had de tegenwoordigheid van geest de man naar een studio te brengen die niet in gebruik is.
Dat hij het is wordt trouwens geschreven door
Michiel Veenstra (dj van 3FM) op twitter.

Wie vroeger heeft geluisterd naar ekstra weekend op 3FM kent deze portier van die programma. Hij werd namelijk standaard gebeld bij het item ''uit het raam" incl eigen muziekje. Het was daar altijd al een uiterst relaxte man.

NathalietjeB

anonymous had allang al dingen plat gelegd hoor vlak die niet uit.

denice waarom denk je dat ze zich daar niet druk om maken, omdat t gewoon in scene gezet is.
voor t zelfde geld heeft deze jongen weet ik veel welke drugs gebruikt, waar haal je t anders vandaan dat je door de inlichtingen dienst bent ingehuurd :+
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 29-01-15 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:39

Astaloca schreef:
Dit is Anonymous absoluut niet.. Die staan juist aan de kant van media.. >;)

Maar hij was er niet op uit om de media wat aan te doen. Hij wilde ze als middel gebruiken.

xjamilla

Als ik mag geloven wat er nu al naar buiten komt kwa naam dan is het indd vrij buitenlands. Mocht dat fout Zijn en het is een Nederlander vind ik als nog dat je deze mensen aan moet pakken. Ik zou niet graag in de schoenen staan van de mensen van de NOS nee. Maar het is toch te gek voor woorden dat je even met een wapen binnen komt lopen en simpel weg zendtijd eist. Dan ben je heel erg in de war of net wat. En dan krijg je hier in Nederland een beetje tbs en je word weer zo in de samenleving gelaten.. Vind dat het allemaal echt een beetje te gek worden de laatste tijd.

Boompje1985

kiki1976 schreef:
Ik ben eigenlijk wel weg benieuwd wat hij nu eigenlijk wilde gaan zeggen. Nee niet om de sensatie, maar ik denk dat het helemaal niet met de ISIS of wat dan ook te maken had.
Maar met heel wat anders.

Dat denk ik dus ook :j

_Annika

kevertje04 schreef:
Waarom zouden ze dit opzetten?

Ik zou het niet weten, maar ik vind het er best nep uit zien.
Sorry maar niemand laat zich zo makkelijk overmeesteren? :?

secricible

Rubber_Duck schreef:
secricible schreef:

Op een nieuwsredactie? Nee, niet echt...

Achter de politie aanlopen die een gewapende onbekende man gaan overmeesteren..? Vind ik ook een beetje apart hoor..

Vind je? Dit soort mensen lope door oorlogsgebieden e.d. Dit is nog soort van een veilige situatie voor hen...

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:40

Mensen die zn fb bekijken, als je dat filmpje kijkt zn stem komt wel overeen. Ik heb het hier ook gevolgd. ik hoop dat het hier bij blijft en niks meer

Anoniem

Gentlegiant schreef:
Ik heb al getemt dit kan gewoon echt niet!
Als t mij gebeurde en ik was die dader niet (of wel) had ik echt aangifte gedaan hoe haal je t in je hoofd

Vind het ook echt niet kunnen. Beetje mensem hun FB pagina hier open en bloot zetten en erbij zetten dat hij de dader was.

Shiloh

Ik vraag me af of het die jongen is. Hij heeft openbaar zo'n ALS bucket challenge op zijn profiel staan en ik vind de stem toch wel echt anders.

Tytonidae

@LadyMadonna,

Dat is maar goed ook. Die naam heeft hier, tot het daadwerkelijk bevestigd is, niks te zoeken.

Sunnda

Lianne schreef:
Zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat dit geen beginnende agenten waren en weet wel zeker dat er speciale eenheid in de buurt was.

Dat kun je toch nergens uit afleiden. Ik zie drie ´normale´ straatagenten en twee motoragenten.
Als de speciale eenheid er al geweest was, was die naar binnen gegaan. Die gaan echt niet een paar normale agenten de voorkeur geven.

Of iemand beginnend is zegt niets. Er zijn zat agenten die pas met hun 30-35 of nog later bij de politie komen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:41

_Annika schreef:
kevertje04 schreef:
Waarom zouden ze dit opzetten?

Ik zou het niet weten, maar ik vind het er best nep uit zien.
Sorry maar niemand laat zich zo makkelijk overmeesteren? :?

Als zijn doel geen zelfmoord is en geen moord, maar 'alleen' het naar buiten brengen van informatie, dan vind ik het niet zo raar dat hij zich overgeeft.