Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Een heel wonderlijke is afwijzing door vrouwen die zelf in een vorige vreemdgegaan zijn. Waar haal je het hypocriete lef vandaan denk ik dan.
Huertecilla schreef:Dat is een hoop moois bij elkaar dan zeg met 48/43 procenten bedriegende partners, de meerderheid van de stellen.
Leve het moois van vreemdgaan!
.Citaat:"Van de mensen met een vaste relatie is bijna een kwart, 23%, weleens door zijn huidige partner bedrogen, of heeft dat vermoed."
sallandval schreef:Door seks met anderen dan je vaste partner te hebben zet je bewust de deur verder open naar het verliefd worden op. En verliefd worden op is een natuurlijk aanloop naar een exclusieve relatie.
Sizzle schreef:HC, ik merk dat veel van jouw idealen gebaseerd zijn op levenservaring.
Als iemand 19 is weet deze nog niet perse waar over 20 (of 5) jaar zijn/haar behoeftes liggen.
Daar kun je dan dus ook nog geen grondslag voor leggen.
Ersina schreef:@ Pion, Ik vond de vertaalslag van HC grappig, maar ik meen te begrijpen wat je bedoelt.
Ersina schreef:Hoe dan ook, men praat naar zijn eigen kader/ervaringen.
sallandval schreef:.Citaat:"Van de mensen met een vaste relatie is bijna een kwart, 23%, weleens door zijn huidige partner bedrogen, of heeft dat vermoed."
Shadow0 schreef:Maar afgezien daarvan vind ik een kwart van de relaties best veel. Genoeg om mensen bagage mee te geven om daar zo goed mogelijk mee om te gaan, .
Sizzle schreef:Ik vraag me wel af hoeveel mensen eigenlijk een open relatie willen.
Sammie schreef:Op elkaar uitgekeken zijn is wel een erg een makkelijk excus. Geen zin of tijd in je relatie en partner te steken is imo een betere omschrijving.
Callisto04 schreef:De vraag is ook welke inspanningen zinvol zijn. Mensen staan niet stil in hun ontwikkeling en dat kan mensen uit elkaar doen groeien. Moet je dan verder proberen te gaan of kan je beter je eigen weg gaan?
Callisto04 schreef:Daarom dat ik de mening van HC ook zéér eenzijdig vind. Het gaat niet voor iedereen enkel of vooral om seksuele beschikbaarheid.
Sizzle schreef:Die mensen zijn niet per definitie op zoek naar een tweede partner, maar hebben in feite de eerste uit het hart verloren zonder zich bewust te zijn.