Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gillbo schreef:Hihi altijd weer een leuke discussie.
Wat ik me altijd afvraag, als iemand bv geeft en jij ziet dat dan betekend dat toch dat je gewoon naar iemand haar borsten zit te loeren, ook niet heel netjes toch
Ik vind dat er van beide kanten rekening gehouden kan worden. Bv hoort er nu eenmaal bij dus moet altijd en overal kunnen MITS je dit enigzins discreet doet een beetje bedekken kan altijd. Als iemand dan niet bewust naar je borsten zit te loeren dan ziet niemand er wat van
LadyMadonna schreef:Waarom is het voor moeders soms zo lastig te begrijpen dat niet iedereen hun baby geweldig vind? Mijn moeder bijv begrijpt het ook niet, en toen mijn nichtje net geboren was, kreeg ik haar doodleuk in mijn armen geduwd.... Ik vond het verschrikkelijk, echt waar.... Maarja, laten vallen doe je ook niet... Stond ik daar met een krijsende baby van nog geen dag oud....
Pfffff, drama
Gillbo schreef:San goed lezen. Ik schrijf ook discreet. Een borst in je gezicht geslingerd krijgen, of die nou mooi of lelijk is, vind ik ook not done.
Als je bv geeft een hempje en een bv-shirt draagt, kindje ervoor dan zie je echt amper wat.
Maar ja dat is natuurlijk met alles. In de trein stoor ik me ook aan mensen die luidruchtig zijn, stinken, smakken, boeren of weet ik veel wat. Dat heeft meer met fatsoen te maken. Ik denk dat 90% van de vrouwen die bv geeft dit echt heel discreet doet.
demo_love schreef:In een restaurant oid vind ik ook echt not-done. Mensen kunnen er niet voor kiezen om het niet te zien, het is er dan gewoon. Nogal respectloos voor iemand die daar 'gezellig' zit te eten.
Iris82 schreef:Ohh, ik denk, nee, ik weet dat Chubby absoluut niet van mening is dat jij haar kind geweldig behoort te vinden.
Maar dat is totaal iets anders dan borstvoeding in het openbaar walgelijk vinden.
Urielle schreef:_San87_ schreef:SusanH schreef:Bij bv horen geen sabbelgeluiden hoor, als je die wel hoort is het kindje niet goed aangelegd.
Daar kan ik niks aan doen.
Zeg, leg dat kind eens fatsoenlijk aan wil je? Kan de krant niet lezen bij dat gesmek!![]()
Urielle schreef:_San87_ schreef:
Daar kan ik niks aan doen.
Zeg, leg dat kind eens fatsoenlijk aan wil je? Kan de krant niet lezen bij dat gesmek!![]()
Urielle schreef:demo_love schreef:In een restaurant oid vind ik ook echt not-done. Mensen kunnen er niet voor kiezen om het niet te zien, het is er dan gewoon. Nogal respectloos voor iemand die daar 'gezellig' zit te eten.
Tuurlijk wel. Ik vind het zelf onbeschoft om naar andere tafels te kijken, probeer mijn ogen zeer discreet bij mijn eigen tafel en gezelschap te houden (ongeacht wat zich aan de andere tafels afspeelt dus). Ik moet zeggen dat het ook een hoop ergernis scheelt, want ik HAAT het om andere mensen te zien kauwen
__Nathalie__ schreef:Wat hebben de openbare borstvoeders tegen kolven dan? Dan heb je toch ook je melk bij de hand? Prettiger aanzicht in bijvoorbeeld een restaurant.