Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Zelfmoord lijkt me absoluut niet hoor. Daar zijn cru gezegd simpelere methodes voor, en lijkt mij inderdaad onwaarschijnlijk dat een piloot dan heel zijn vliegtuig meeneemt de dood in.
N0a schreef:Was het niet 's nachts dat ze vlogen? Dan valt het wel op als er een knipperend vliegtuig overkomt en je bent op je bootje in je uppy aan het vissen. Lijkt mij tenminste. Omdat die twee onafhankelijke personen hebben aangegeven een vliegtuig te hebben gezien, terwijl er daar normaal geen vliegtuigen vliegen of er niks gepland stond voor die route.
Yvank_ schreef:N0a schreef:Was het niet 's nachts dat ze vlogen? Dan valt het wel op als er een knipperend vliegtuig overkomt en je bent op je bootje in je uppy aan het vissen. Lijkt mij tenminste. Omdat die twee onafhankelijke personen hebben aangegeven een vliegtuig te hebben gezien, terwijl er daar normaal geen vliegtuigen vliegen of er niks gepland stond voor die route.
Maar weet jij of alle vliegtuigen die overvliegen gepland staan voor die route? Daar let ik niet op hoor
Hier zit bijv een laagvliegroute van defensie komt met enige regelmaat een straaljager heel laag over. Maar als er weer eens 1 komt dan denk ik niet mm klopt dit wel?
Cayenne schreef:BaileyMix schreef:Zelfmoord lijkt me absoluut niet hoor. Daar zijn cru gezegd simpelere methodes voor, en lijkt mij inderdaad onwaarschijnlijk dat een piloot dan heel zijn vliegtuig meeneemt de dood in.
Laatst nog een aflevering van Air Crash Investigation gezien en daarbij nam een piloot dus wel in een zelfmoordactie zijn passagiers mee de dood in.
Maar goed, dat wil uiteraard niet zeggen dat dit nu ook het geval is. Maar het komt dus wel voor.
Joaltijd schreef:Zouden ze niet allang over mogelijke eilanden gevlogen zijn om te kijken of ie daar staat? Als het rlredelijk in de buurt is..
Veulen84 schreef:Ze hebben blijkbaar technische problemen staat hier: http://www.tomnod.com/nod/challenge/mal ... e=malaysia
Er zijn olievlekken gevonden die mogelijk iets met het vermiste vliegtuig te maken hebben.
Citaat:Het leger van Maleisië heeft het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines vermoedelijk op de radar boven de Straat van Malakka getraceerd. Dat is honderden kilometers van de plek waar de luchtverkeersleiding voor het laatst contact had met het toestel. Het zou dus plots van koers veranderd zijn. Dat meldde een Maleisische legerbron. Ondertussen hebben satellieten olievlekken gespot die met het toestel te maken zouden kunnen hebben.
Veulen84 schreef:HLN.be meld:Citaat:Het leger van Maleisië heeft het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines vermoedelijk op de radar boven de Straat van Malakka getraceerd. Dat is honderden kilometers van de plek waar de luchtverkeersleiding voor het laatst contact had met het toestel. Het zou dus plots van koers veranderd zijn. Dat meldde een Maleisische legerbron. Ondertussen hebben satellieten olievlekken gespot die met het toestel te maken zouden kunnen hebben.