Wat boeien die f*cking zogenaamde gezichten nou.. c'mon!
mariska1408
Geplaatst: 20-10-13 22:43
Verschrikkelijk wat hier gebeurd is. Zit zelf in lwd op school, maar woon niet echt dicht in de buurt.. Heb hier ook geen bekenden wonen,, maar kan er echt niet bij dat dit is gebeurd.. Al die mooie panden, en ook nog een slachtoffer, verschrikkelijk wat een horror..
Heel veel sterkte voor de nabestaanden, hoop dat iedereen het leven snel weer een beetje op kan pakken
UMayDream
Geplaatst: 20-10-13 22:43
Liesje1611 schreef:
Wat boeien die f*cking zogenaamde gezichten nou.. c'mon!
Ik vind het ook een typische foto. Sfeer van de 1e foto is heel anders dan de 2e.
risje
Geplaatst: 20-10-13 22:59
Zie het morgenochtend zelf althans als je erlangs kan, is ook voor mij route naar mij werk. Ook al weet je dat het echt zo is, deno dat het dan nog meer tot me door zal dringen.
En nieuws tot in België tsja, verbaasd me niks. Las zelfs al een bericht dat het nieuws australie had bereikt:
Komt doordat het geboortehuis van Mata Hari getroffen is en die is dan weer wereldwijd bekend. Denk dat veel mensen niet eens wisten dat Mata Hari uit Leeuwarden kwam......
Onderaan trouwens een link naar de Nederlandse tekst; -)
Datjaa
Geplaatst: 20-10-13 23:01
Klopt, Mata Hari was ook het eerste waar ze het over had!
Zo, tot in Australië helemaal!
Kitty1985
Geplaatst: 20-10-13 23:06
Bij deze foto moest ik even slikken.
Wat een toppers! Wat een kanjers, diep respect voor de hulpverleners.
Ik wil niet weten wat ze denken, wat zullen ze zich hulpeloos voelen omdat ze de jongen niet konden redden, wat zullen ze zich hulpeloos voelen omdat ze de brand niet onder controle krijgen...
Even uitrusten en weer verder...
Toen ik de foto van het 1 gezicht in de rook zag, vond ik het toch wel erg freaky hoor brrr
Anoniem
Geplaatst: 20-10-13 23:08
Things we lost in the fire.. Liedje van Bastille.. Gisteren gedownload met het idee 'super nummer', nu een hele andere betekenis voor mij..
Waarom is er geen oude loods in de middle of nowhere afgefikt.. Waarom in hartje lwdn..
Froukje_J
Geplaatst: 20-10-13 23:09
We zagen vanmiddag een stuk op Omrop Fryslan Hadden ze het ook over Mata Hari komt mn vriend aan Dat is toch die kickbokser??
Ik las eerder in dit topic al wat over het hinderen van de hulpdiensten Vreselijk vind ik dat!!collega liep er langs die zei al de ambulances Konden niet eens weg komen mensen gingen geen cm Aan de kant....
Sorry mobiel wil niet altijd meewerken
Laatst bijgewerkt door Froukje_J op 20-10-13 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Moet ook eerlijk zeggen dat ik haar moest googlen hoor
prugelpiet
Geplaatst: 20-10-13 23:12
Om nog even terug te komen, ik zie niemand die verwijten maakt, en Ikzelf ook niet. Mochten jullie dit zo ervaren hebben, mijn excuses dan, dit heb ik niet zo bedoeld. Het hele leven bestaat uit een "wat als.." Ik heb diep respect voor alle hulpverleners die de hele nacht hebben gestreden voor lwd, die de hele nacht in de weer zijn geweest, en wat moeten die zich vredelijk voelen, contact hebben gehad met iemand waarvan je wist dat ie daar dood zou gaan, en dat je niks kan doen Ik heb er nog steeds niet veel woorden voor, maar man wat vreselijk dit, hopelijk was dit 1x en nooit weer
risje
Geplaatst: 20-10-13 23:15
Idd absurd dat mensen de hulpdienstn zo hinderden. Op Suksawat facebook staat ook veel informatie en berichten. Waaronder veel foto's. Vindt met name de foto van bovenaf genomen erg indrukwekkend. Is een foto waarop je goed kunt zien dat van twee panden naast elkaar alleen maar butenmuren staan en de rest een gapend gat. ....... zoveel verwoest daar. Morgenavond kasten uitruimen wellicht nog hoop kleding die weg kan. Mensen daar hebben echt niks meer.........
Hier kan je aangeven of je spullen hebt die je wel doneren wil , op het nieuws een vrouw die haar dieren achterliet en alles maar dan alles kwijt is Ze wees naar haar appartement , nou niks van over compleet weg
Anoniem
Geplaatst: 20-10-13 23:37
Gelukkig, niet te erg dus.
Nu de hele tijd al het liedje van Bastille in mn hoofd..
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 20-10-13 23:40
Ooh wat erg... Verschrikkelijk lijkt mij dat voor die vrouw met die huisdieren
Nachtmerrie om je geliefde dieren achter te laten en ze vervolgens samen met al je spullen in vlammen ziet opgaan
WillemYntJee
Geplaatst: 21-10-13 07:36
Vanmorgen onderweg naar t station kon ik er nog niet langs, stond ook nog een brandweerwagen. Ze zijn de hele nacht nog aan t nablussen geweest begreep ik van RTL. De geur komt je al vanaf t begin van de voorstreek tegemoet..
O my gosh.. Een van de vrienden van de jongen ken ik dus.. Hij heeft zijn verhaal op facebook gezet. Van dat hij ergens anders was en dat hij naar lwdn ging naar zn vrienden om te eten.. Toen naar het politiebureau etc.. Dan krijg ik tranen in mn ogen.. Wetende dat je vriend vermist is, en in angst af hij in de brandende panden zit.. Als klap op de vuurpijl hoorden ze via social media dat de hulpverleners nog contact hebben gehad.. Wat een verhaal