Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:55

Maaike_Melis schreef:
_Saar schreef:
En daar zullen denk ik weinig mensen over vallen. Als het je opwind om in je bikini rondjes op een paard te stappen, prima. Maar zorg gewoon dat je dieren geen kwaad doet. En je maakt mij niet wijs dat ze tijdens het filmen hiervan niet door hadden dat ze een dier aan het mishandelen waren.

Lees mijn latere berichten ;)

Ik bedoelde ook niets tegen jou erover hoor. Op kleine pony's kan gewoon niet, ook al beloon je ze 1000 keer. En geiten vind ik ook te debiel voor woorden.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:56

_Saar schreef:
Ik bedoelde ook niets tegen jou erover hoor. Op kleine pony's kan gewoon niet, ook al beloon je ze 1000 keer. En geiten vind ik ook te debiel voor woorden.

aah oke sorry misverstandje!

Het vreemde is dat er ook filmpjes zijn die niet in Nederland zijn opgenomen maar wel met Nederlandse mensen. Ook heet de pony daar Cavallo maar lijkt me sterk dat ze deze meenemen helemaal naar een warm land.

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:57

Maaike_Melis schreef:
Uit enkele filmpjes blijkt dat ze ook op geiten rijden!!??

LoveUggs ken je deze filmpjes of zal ik een link doorsturen?

edit: in het filmpje van het 'geiten rijden' is ook duidelijk dat deze nogal wreed behandelt wordt. Het erge is dat deze filmpjes 12 000 keer zijn bekeken en de reacties liegen er niet om voorbeeld: 1:45 to 2:5 was realy sexy and hard riding
plz more videos with goat riding. Deze filmpjes zijn ook allemaal van de man waar deze ophef door is.

Zag ook onder een ander filmpje van dezelfde mini als in de OP staan: (Vrij vertaald) Jammer dat je de sporen en zweep niet gebruikt! Ik zie graag meer van dit soort filmpjes #) ;(

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:59

_Saar schreef:
Maaike_Melis schreef:
Uit enkele filmpjes blijkt dat ze ook op geiten rijden!!??

LoveUggs ken je deze filmpjes of zal ik een link doorsturen?

edit: in het filmpje van het 'geiten rijden' is ook duidelijk dat deze nogal wreed behandelt wordt. Het erge is dat deze filmpjes 12 000 keer zijn bekeken en de reacties liegen er niet om voorbeeld: 1:45 to 2:5 was realy sexy and hard riding
plz more videos with goat riding. Deze filmpjes zijn ook allemaal van de man waar deze ophef door is.

Zag ook onder een ander filmpje van dezelfde mini als in de OP staan: (Vrij vertaald) Jammer dat je de sporen en zweep niet gebruikt! Ik zie graag meer van dit soort filmpjes #) ;(

Klopt, heb je deze op youtube gezien? Ik namelijk wel. Ik denk dat we het over dezelfde hebben!

sanso

sanso schreef:
Maaike_Melis schreef:
Op youtube staan nog veel van zijn filmpjes, deze zijn allemaal afgeschermd maar via, via kun je deze filmpjes zien (als je ouder bent dan 18). Hierbij rijdt ook een te grote vrouw op de pony maar deze is totaal niet dik en niet gemeen en beloont de pony zelfs meerdere malen!!?? daarentegen heeft ze wel de geliefde SM pakjes aan.

inderdaad, was een keer aan het meekijken op school met iemand met 2 van die meisjes in bikini die 'leuk' aan het doen waren op een haflinger en beloonden hem ook de hele tijd

[/quote]En daar zullen denk ik weinig mensen over vallen. Als het je opwind om in je bikini rondjes op een paard te stappen, prima. Maar zorg gewoon dat je dieren geen kwaad doet. En je maakt mij niet wijs dat ze tijdens het filmen hiervan niet door hadden dat ze een dier aan het mishandelen waren.[/quote]

precies dat dus.. kijk, als je zulk soort dingen wilt doen, helemaal zelf weten, zolang het maar wel op een fatsoenlijke manier gaat, dan kun je nog wel zeggen ja maar ik heb geen verstand van paarden maar ik weet zeker dat iedereen weet dat je zowiezo al niet met een zwaarlijvig lichaam op een minipony moet rijden en al helemaal niet erop springen (weet even het juiste woord niet haha) als hij ligt.. en die tikken die ze uitdeelt met de zweep vind ik ook niet niks, luister maar naar het geluid..

edit; verkeerd gequote maar kan het niet meer veranderen, nja ik weet niet hoe haha!
Laatst bijgewerkt door sanso op 03-07-13 17:00, in het totaal 2 keer bewerkt

_Nancy

Ik kom net de fotos tegen op facebook..

OH MY!!! :oo :wow: :wow:
Wat ontzettend ziek!!

Edit; Filmpje trouwens niet gezien.
Daar ga ik me niet aan wagen.. -:(- -:(- -:(-
Laatst bijgewerkt door _Nancy op 03-07-13 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:00

is er niet iemand met een grote sire trek paard die even op haar gaat zitten
niet normaal ik deel met trots tot ze gevonden zijn alle linken die ik toegezonden krijg

xSlvna

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:01

Die Shire heb ik wel, nu haar nog vinden...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:03

Fascinerend dat een zeekoe met de intelligentie van een beschimmelde mossel hiertoe in staat is. Dat is zowat de meest beschaafde versie van mijn mening over het filmpje.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:03

Echt te erg voor woorden dit!!!! Arm beest, volgens mij werden zn organen aardig geplet door dat er op zitten en dan dat hupsen erop, echt belachelijk!!!! ;(

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:08

En zijn ribben zijn waarschijnlijk ook aardig naar de kl*ten .
Ik kan me hier zo boos om maken my god . Ik wist niet dat mensen geen hart voor zo'n klein schattig beestje konden hebben. En dit doet ze dus allemaal waarschijnlijk voor geld.
Laatst bijgewerkt door Hasiinaaax op 03-07-13 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_Saar

Maaike_Melis schreef:
Klopt, heb je deze op youtube gezien? Ik namelijk wel. Ik denk dat we het over dezelfde hebben!

Klopt ja! Ik heb het gevonden via een reactie op geenstijl. Heel bizar.

Ik heb antwoord gekregen van Undercover in Nl. Ze gaven aan dat dit soort dingen zeker interessant zijn voor het programma maar dat het nu gelukkig al opgepakt is door politie. Ik heb nog geantwoord dat er een hele fetisj achter zit dus dat dat allicht alsnog interessant is.

Naaoommii

Ik heb net het filmpje gezien maar ik kan wel janken. Hoe haal je het in je hoofd om met die dikke reet op een onschuldige shet te zitten en dan ook nog der op roken terwijl dat arme beest daar zo licht.

Serieus die moet opgepakt worden en nooit meer vrijgelaten worden BAH die mensen hebben gewoon geen gevoel

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:09

Ik zag dat de dierenpolitie ook opzoek is naar deze vrouw.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:09

Ik krijg een deja vu met een topic over een amazone die van hard riding hield, weet even niet meer waar ze vandaan komt. En toen kwamen er in dat topic ook allemaal filmpjes als deze voor.
Ik snap niet dat mensen dit een dier kunnen aan doen krijg er gewoon de bibbers van :brr:.
Laatst bijgewerkt door Lau op 03-07-13 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:10

_Saar schreef:
Ik heb antwoord gekregen van Undercover in Nl. Ze gaven aan dat dit soort dingen zeker interessant zijn voor het programma maar dat het nu gelukkig al opgepakt is door politie. Ik heb nog geantwoord dat er een hele fetisj achter zit dus dat dat allicht alsnog interessant is.

Undercover doet dit niet omdat het al bekend is bij de media.Zij willen altijd de primeur hebben.
Nu is het niet intressant meer voor ze.
Dat steeds keihard neerploffen op dat ruggetje! echt absurd. -:(-
Laatst bijgewerkt door gohya op 03-07-13 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:11

Kwanyin schreef:
Fascinerend dat een zeekoe met de intelligentie van een beschimmelde mossel hiertoe in staat is. Dat is zowat de meest beschaafde versie van mijn mening over het filmpje.

:')

Hier valt iedereen over (en terecht!), maar uiteindelijk zijn er miljoenen dieren in de wereld die gruwelijk mishandeld en vermoord worden..
Mensen zijn beesten, en dat is de waarheid. Regelmatig schaam ik me er gewoon voor om mens te zijn.. :=
Neemt niet weg dat ik dit figuur en haar opdrachtgever en de mensen die hierop kicken walgelijk en om te kotsen vind.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:12

gohya schreef:
_Saar schreef:

Undercover doet dit niet omdat het al bekend is bij de media.Zij willen altijd de primeur hebben.
Nu is het niet intressant meer voor ze.

Dat klopt niet. Ik ken de redactie van Undercover in Nederland zelf en of het nu al in de actualiteiten is geweest of niet, als het nodig is (en ze zitten een politieonderzoek niet in de weg) dan pakken ze het meestal gewoon aan.
Ik ben dus benieuwd waar jij dit vandaan haalt :)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:14

:r

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:14

Kwanyin schreef:

_/-\o_ :=

Mooie omschrijving

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:15

Hoe kún je nou kicken op zo'n lelijke vrouw? Daar is toch niets erotisch aan?
Daar knap je van af.

Cayenne
Ik weet hoe SBS werkt,heb ze zelf op bezoek gehad.Het draait allemaal om de kijkcijfers.
En Stegeman? die overdrijft in de programma's om het allemaal nóg erger te maken.
Sorry maar ik heb geen goed woord voor Stegeman.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:15

Ik heb het filmpje gezien: misselijkmakend.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:17

gohya schreef:
Daar knap je van af.

Cayenne
Ik weet hoe SBS werkt,heb ze zelf op bezoek gehad.Het draait allemaal om de kijkcijfers.
En Stegeman? die overdrijft in de programma's om het allemaal nóg erger te maken.

:D Juist, ik ga er verder niet op in. Ik maak het gelukkig vanaf de andere kant mee en weet dat het anders in elkaar steekt.

Vanavond dus iig bij HVN. Ben benieuwd of er kamervragen komen. Heeft Marianne Thieme zich al gemeld?

Cayenne

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:18

Geen namen noemen, was toch duidelijk gezegd?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:18

gohya schreef:
Daar knap je van af.

Cayenne

maakt niet uit,kijkcijfers of niet...hoe meer mensen hier van walgen des te groter de kans is dat dit gestopt word.

Misschien dat Thieme zich hiereens over kan buigen en de goudvissen even kan laten voor wat het is(ook zielig z'on kom)