2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:25

Maar dan ga je als kind toch rondneuzen? Kinderen zijn nu eenmaal nieuwsgierig. Tenzij ze opgesloten zitten.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:25

Nouska schreef:
MargreetW schreef:
Ik hoop echt dat die kinderen heel erg snel gevonden worden, vooral voor de gemoedsrust van iedereen.
Maar als ik dan lees dat een rechter zeer kortgeleden de omgangsregeling met z'n kinderen erg versoberd heeft, en je bedrijf door de crisis in zwaar weer zit, dan kan ik me voorstellen dat je door het lint gaat. De manier waarop is buitenproportioneel, en had zo nooit mogen gebeuren natuurlijk.
Maar ik zie het meer en meer, vaders mogen hun kinderen nauwelijks meer zien, moeten zoveel betalen dat ze zelf nauwelijks een leven meer kunnen opbouwen en zijn heel vaak de boosdoener in het verhaal.
Nogmaals, dit had echt nooit mogen gebeuren maar laat de dood van deze man aanleiding zijn om de hele voogdijregeling eens onder de loep te nemen.

Mijn gevoel is eerder: als hij tot zo'n daad in staat is, dan was een verminderde omgangsregeling misschien wel gerechtigd, en kwam die niet uit de lucht vallen.
Het getuigt van weinig echte liefde (en geen respect) voor je kinderen als je je eigen gekrenktheid op zo'n extreme manier boven hun welzijn stelt en ze zonder uitleg levend/dood ergens dumpt waar niemand ze kan vinden. Stel het ergste is waar en hij heeft ze echt vermoordt.. waarom heeft hij de lichamen dan bijv. niet in de auto achtergelaten, of, wat je misschien zou verwachten als hij dus zogenaam geen afstand van ze wou nemen, bij zich gehouden. Nee, het was voor hem belangrijker om zijn ex-vrouw psychisch te pijnigen. Dát vindt ik een walgelijke en laffe daad. Arme kinderen, hopelijk worden ze zo gauw mogelijk gevonden.

Helemaal mee eens, narcisten zijn hoor de buitenwereld altijd aardig en sociaal maar dit is gewoon een vieze stinkstreek die goed bij narcistisch gedrag past. Absoluut geen medelijden met het heerschap, voor de moeder en kids is dit een regelrecht drama wat je door een gestoorde aan wordt gedaan.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:26

Cayenne schreef:
xBeauuu schreef:
Ik zit me echt af te vragen waarom ze dan nog geen huiszoeking bij de ex gedaan hebben?

Je krijgt niet zomaar een huiszoekingsbevel. Daar moet gegronde reden toe zijn.

Waarom is het raar dat niemand de vader een vreselijke vent vond? Dat hoeft hij toch ook helemaal niet te zijn geweest?

Nuja... als deze hele zaak geen aanleiding genoeg is...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:28

Waar doel je met je post op? Op het huiszoekingsbevel of dat de man een vreselijke vent was of niet?
Want iemand die in de knoop zit kan rare dingen doen, maar dat zegt weinig over zijn of haar karakter.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:29

Cayenne schreef:
Waar doel je met je post op? Op het huiszoekingsbevel of dat de man een vreselijke vent was of niet?
Want iemand die in de knoop zit kan rare dingen doen, maar dat zegt weinig over zijn of haar karakter.

Huiszoekingsbevel

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:31

Ah oké. Tsja dat was niet helemaal duidelijk.
F_Orumster schreef:
Volgens mij was het een moment dat hij ze inderdaad onder de hoede had. Geen ontvoering.

Kinderen zijn inderdaad nieuwsgierig en mag aannemen als ze opgesloten zitten ergens ze dan toch ook wel proberen op onderzoek uit te gaan, mits hij ze niet vast getapet hebben :o .

Zijn er niet toevallig verlate/verouderde vakantiehuisjes/chalets/caravans/gebouwen in omgeving van Neerbeek? Wie weet heeft ie ze daar wel gedumpt dit komt me nu even zo in me op.

En hij heeft die maandagavond 22.15 dus getankt bij die benzinepomp waar zijn kinderen nog bij hem waren, neem aan dat er dan toch ook wel andere weggebruikers op dat tijdstip daar in de buurt zijn geweest? Of is het zo afgesloten i.v.m. wegwerkzaamheden dat er geen verkeer eigenlijk mogelijk is en hij tegen de regels in was gegaan :o ?

Nayomie

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:34

Vakantiehuisje, niet aan gedacht natuurlijk.

Niet alles doorgelezen, maar zijn ze met een helicopter al rondom die omgeving geweest?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:36

Niet heel l*llig bedoeld oid. Maar wat ik denk, is dat de kids niet meer leven. Hoe kun je je ex het meeste pijn doen? Zorgen dat je ze uit het leven laat stappen. Vervolgens pleegt hij zelfmoord om zo geen straf op te lopen.

(theorie, maar hoop dat dit dus niet waar is :n )

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:37

wat erg, die vader ziet er zo normaal en goed uit, en dan toch .....

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:40

Tsja in films heb ik het ook vaak genoeg gezien dat men opgesloten of gedumpt worden in een vakantiehuis/chalet etc. Wie weet heeft hij ook wel teveel tv gekeken :o. Vandaar dat ik plotseling daar aan dacht van misschien zitten ze wel daarin ergens opgesloten in omgeving van Neerbeek? En hij zelf daarna terug is gereden en om politie op dwaalspoor te brengen juist zelf wat rond gereden is tot die dinsdagochtend.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:40

Ik weet niet of dit ook al gezegd is hoor, maar wáárom heeft hij zelfmoord gepleegd?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:47

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:48

Uhm dat weten we niet Nayomie :+..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:55

knetterhard schreef:
Uhm dat weten we niet Nayomie :+..

Lijkt mij niet dat je zelfmoord gaat plegen als daar geen rede toe is.
Vaak doet men dat omdat ze ergens schuldig aan worden bevonden, een vreselijke fout hebben gemaakt, straf ontlopen oid. (als ik denk aan deze situatie).

Stel ze zijn dood, dan zou dit wellicht een wanhoopsdaad zijn geweest. Als dit met opzet en voorbedachte rade, dan had hij denk ik wel bij de kinderen gelegen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:58

Hier ben ik ook ergens wel bang voor maar zolang ze nog niet gevonden zijn, denk ik maar dat ie ze gewoon in een afgelegen/verlaten vakantiehuis/chalet etc. achter gelaten heeft
Nayomie schreef:
Niet heel l*llig bedoeld oid. Maar wat ik denk, is dat de kids niet meer leven. Hoe kun je je ex het meeste pijn doen? Zorgen dat je ze uit het leven laat stappen. Vervolgens pleegt hij zelfmoord om zo geen straf op te lopen.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:59

Knakker schreef:

tja dat zag de moordenaar van mijn vriendin ook.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:00

Het is apart dat, stel dat hij de.kids heeft omgevracht, hij blijkbaar veel moeite heeft gedaan ze te verstoppen. Meeste familiedrama's is het gewoon bij elkaar. Daaruit hoop ik dat hij ze ergens heeft ondergebracht. S

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:02

Of hij heeft de kids bij vrienden gedumpt die van dit alles weten, en zelf van het leven beroofd (als zou ik dáár het nut niet van snappen).
Wellicht heeft hij wel aan zelfdoding gedaan zodat de politie nooit zou kunnen weten van hem waar de kinderen zijn.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:03

Nayomie schreef:

ik ben zelfs zo maar eens bang dat hij ook vieze dingen met die kids heeft gedaan ...en daarna zichzelf van kant heeft gemaakt om zo geen straf te krijgen ervoor en waarom zou hij ze niet "verstoppen" zolang ze niet gevonden zijn blijft moeder in wanhoop achter hoeveel pijn kan je iemand willen doen..
misschien zouden ze eens met een hittezoeker moeten gaan zoeken lijkt mij dat "lijkjes" ook nog wel met een hitte zoeker gezocht kunnen worden en idd
bij vakanties huisjes ofzo aangezien ik hoorde dat een klasgenootje ofzo had gezegd van die jongetjes dat vader had gezegd dat ze op vakantie gingen..
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 10-05-13 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:03

yvonnedv schreef:
Knakker schreef:

tja dat zag de moordenaar van mijn vriendin ook.

Hier ook. Een boer uit het dorp verderop kwam ik geregeld tegen. Erg vriendelijke man, zwaaide altijd en diverse keren een praatje mee gemaakt. Helaas ging het niet goed met zijn bedrijf en op een dag is hij door het lint gegaan en heeft zijn hond, vrouw en twee kinderen omgebracht en zichzelf vervolgens opgehangen op de hooizolder. 'Gelukkig' was het jongste kind toen toevallig uit logeren en heeft zij het overleefd.
Je ziet het vaak van buiten niet, maar van binnen kan het dan al echt fout zitten helaas.
Het huis staat al jaren te koop trouwens. Niemand wil er in wonen (begrijpelijk).

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:05

NathalietjeB schreef:
Nayomie schreef:

ik ben zelfs zo maar eens bang dat hij ook vieze dingen met die kids heeft gedaan ...en daarna zichzelf van kant heeft gemaakt om zo geen straf te krijgen..
misschien zouden ze eens met een hittezoeker moeten gaan zoeken lijkt mij dat "lijkjes" ook nog wel met een hitte zoeker gezocht kunnen worden en idd
bij vakanties huisjes ofzo aangezien ik hoorde dat een klasgenootje ofzo had gezegd van die jongetjes dat vader had gezegd dat ze op vakantie gingen..

Dan zou zo'n vakantiehuisje nog niet eens zo'n heel slecht idee zijn. En dan zo'n hittecamera. Maar misschien heeft hij wel de verwarming aangehouden. Dan kun je denk ik niet in vakantiehuisjes kijken.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:06

Ik denk dat het weinig nut heeft om hier te lopen mee denken en speculeren..

De politie zal echt wel denken aan vakantiehuisjes etc :j

Ik krijg met de dag minder hoop dat ze nog in leven zijn.. :(

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:08

maar met hittezoeker zien ze toch verschillende temperaturen die in verschillende kleuren worden aangegeven en ook gedaantes?? dus zouden ze ook blauwe? lichaampjes op de zoeker moeten zien lijkt mij...
ik hoop voor de moeder dat de kids levend of dood gevonden worden en niet dat de moeder dagen,weken,maanden, jaren niet weet waar dr kinderen heen zijn..
kan de vader de kids trouwens niet op t vliegtuig hebben gezet naar t buitenland op een vliegveld??

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:10

Is er in die omgeving een vliegveld dan? En ging er rond middernacht een vliegtuig weg?

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:11

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoetermeers_familiedrama hier zag ook niemand het aankomen, het leek een modelgezin, en aanvankelijk geloofde iedereen de vader.. Er kunnen rare dingen omgaan in iemands hoofd.

Hopelijk komen er wat meer aanwijzingen zodat gerichter gezocht kan worden. Maar hij heeft zoveel rondgereden, haast alsof hij het zo moeilijk mogelijk wilde maken om de jongens te vinden. :\ Ik heb er echt een rotgevoel bij en ik heb niet eens kinderen, maar moet er al de hele week aan denken.