Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouska schreef:MargreetW schreef:Ik hoop echt dat die kinderen heel erg snel gevonden worden, vooral voor de gemoedsrust van iedereen.
Maar als ik dan lees dat een rechter zeer kortgeleden de omgangsregeling met z'n kinderen erg versoberd heeft, en je bedrijf door de crisis in zwaar weer zit, dan kan ik me voorstellen dat je door het lint gaat. De manier waarop is buitenproportioneel, en had zo nooit mogen gebeuren natuurlijk.
Maar ik zie het meer en meer, vaders mogen hun kinderen nauwelijks meer zien, moeten zoveel betalen dat ze zelf nauwelijks een leven meer kunnen opbouwen en zijn heel vaak de boosdoener in het verhaal.
Nogmaals, dit had echt nooit mogen gebeuren maar laat de dood van deze man aanleiding zijn om de hele voogdijregeling eens onder de loep te nemen.
Mijn gevoel is eerder: als hij tot zo'n daad in staat is, dan was een verminderde omgangsregeling misschien wel gerechtigd, en kwam die niet uit de lucht vallen.
Het getuigt van weinig echte liefde (en geen respect) voor je kinderen als je je eigen gekrenktheid op zo'n extreme manier boven hun welzijn stelt en ze zonder uitleg levend/dood ergens dumpt waar niemand ze kan vinden. Stel het ergste is waar en hij heeft ze echt vermoordt.. waarom heeft hij de lichamen dan bijv. niet in de auto achtergelaten, of, wat je misschien zou verwachten als hij dus zogenaam geen afstand van ze wou nemen, bij zich gehouden. Nee, het was voor hem belangrijker om zijn ex-vrouw psychisch te pijnigen. Dát vindt ik een walgelijke en laffe daad. Arme kinderen, hopelijk worden ze zo gauw mogelijk gevonden.
Cayenne schreef:xBeauuu schreef:Ik zit me echt af te vragen waarom ze dan nog geen huiszoeking bij de ex gedaan hebben?
Je krijgt niet zomaar een huiszoekingsbevel. Daar moet gegronde reden toe zijn.
Waarom is het raar dat niemand de vader een vreselijke vent vond? Dat hoeft hij toch ook helemaal niet te zijn geweest?
F_Orumster schreef:Volgens mij was het een moment dat hij ze inderdaad onder de hoede had. Geen ontvoering.
knetterhard schreef:Uhm dat weten we niet Nayomie..
Nayomie schreef:Niet heel l*llig bedoeld oid. Maar wat ik denk, is dat de kids niet meer leven. Hoe kun je je ex het meeste pijn doen? Zorgen dat je ze uit het leven laat stappen. Vervolgens pleegt hij zelfmoord om zo geen straf op te lopen.
(theorie, maar hoop dat dit dus niet waar is)
Nayomie schreef:Niet heel l*llig bedoeld oid. Maar wat ik denk, is dat de kids niet meer leven. Hoe kun je je ex het meeste pijn doen? Zorgen dat je ze uit het leven laat stappen. Vervolgens pleegt hij zelfmoord om zo geen straf op te lopen.
yvonnedv schreef:Knakker schreef:wat erg, die vader ziet er zo normaal en goed uit, en dan toch .....
tja dat zag de moordenaar van mijn vriendin ook.
NathalietjeB schreef:Nayomie schreef:Niet heel l*llig bedoeld oid. Maar wat ik denk, is dat de kids niet meer leven. Hoe kun je je ex het meeste pijn doen? Zorgen dat je ze uit het leven laat stappen. Vervolgens pleegt hij zelfmoord om zo geen straf op te lopen.
ik ben zelfs zo maar eens bang dat hij ook vieze dingen met die kids heeft gedaan ...en daarna zichzelf van kant heeft gemaakt om zo geen straf te krijgen..
misschien zouden ze eens met een hittezoeker moeten gaan zoeken lijkt mij dat "lijkjes" ook nog wel met een hitte zoeker gezocht kunnen worden en idd
bij vakanties huisjes ofzo aangezien ik hoorde dat een klasgenootje ofzo had gezegd van die jongetjes dat vader had gezegd dat ze op vakantie gingen..