Vjestagirl schreef:Mag ik vragen waarom jullie er vanuit gaan dat iemand die een paard neemt ook een kind zou nemen?
Dat zeg ik niet, ik haak in op de andere reactie

Verder vind ik het sowieso not done..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
judith370 schreef:En mensen die zeggen dat dit beter is dan een kind, er is altijd nog zoiets als prostituees..
gohya schreef:Vjestagirl schreef:Waarom zou iemand die een dier neukt ook een kind neuken? Een man die op vrouwen valt neukt toch ook geen kinderen als hij geen vrouw kan krijgen?
Miss. om toch zijn lusten kwijt te zijn? ik zeg niet dat hij het doet,maar dat het wél kan.
lifaya schreef:judith370 schreef:En mensen die zeggen dat dit beter is dan een kind, er is altijd nog zoiets als prostituees..
Denk niet dat iemand die een pedofiel is naar de prutsmutsen gaattenzij we het hebben over Brazilie
het is een seksuele voorkeur, dat betekent niet dat ze geen seks kunnen hebben met volwassenen maar het geeft niet de voldoening die ze krijgen van jongeren/kinderen. Hoe vies het ook klinkt... Het zit dus heel anders in elkaar helaas
Zipporah schreef:![]()
Ik had sommige reacties op een forum als deze echt niet verwacht! Waar trek je de grens? Een dier neuken of het goed vinden dat een dier geneukt word door een mens klopt gewoon totaal niet. Het is een ziekte. Kom op! Waar trek je de grens? Een konijn mag niet? Biggetjes ook niet? Dieren onder de 2 jaar niet? Een stok bij een paard mag niet of wel? Kijk maar en zie zelf wanneer het paard er last van krijgt? In alle geiligheid zal wel even helemaal vergeten worden dat het dier loopt te lijden. Nee, gewoon helemaal niet! De mensen die dit goedkeuren hier, waar is jullie grens?
Nee come on hoor dit kan je niet goedkeuren, niet bij mijn dieren maar ook niet bij die van de buren. En als het andersom is en de kat likt de buurvrouw heeft ze ook gewoon hulp nodig want dan zal er ook wel ergens kortsluiting zitten.
Vjestagirl schreef:SaskiaKa schreef:Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, ik heb not alle reacties gelezen. Maar voor de mensen die het prima vinden als er sex met dieren is, mits het een eigen dier is (en alles "past):
Stel je komt bij je paard en je vriend/man is daar. Is het je dan om het even of hij jullie paard poetst of n**kt??? Is jullie eigen dier, toch? En met de hond spelen is prima en als je kerel dan af en toe z'n piep er in steekt is ook goed? Want hij doet m geen pijn en hij houdt van het beestje?
Ik kan er echt met m'n pet niet bij...
Ja, die vraag is al eerder gesteld. Het antwoord is: je vriend/man is emotie, je eigen dier is emotie, dus nee, dat zou ik niet leuk vinden.
SaskiaKa schreef:Kan ik hieruit opmaken dat het niet mag omdat ze "van jou zijn"? Soort van jaloezie dus?
Ze mogen toch wel knuffelen en kussen denk ik? Waarom dan niet op deze manier "liefde" voor jullie dier tonen, ik krijg de indruk dat je toch behoorlijk ruimdenkend en begripvol bent?
Mag je man met een andere vrouw bijvoorbeeld ook wel knuffelen en kussen, maar m er niet inhangen?
leonie87 schreef:*Raapt haar onderkaak even van tafel.
Dat het gebeurt is 1 ding (wat al erg genoeg is), dat mensen het goed keuren....ik kan er echt niet bij.
En dan kan ik nog een half a4tje vol tieren over hoe boos dit me maakt, maar dan ga ik echt mijn boekje te buiten vrees ik.
Werkelijk waar, wat heb je in je hersenpan zitten als je dit wil/goedkeurt!In mijn ogen ben je net zo erg als je het goedkeurt als wanneer je het uitvoert.
blokje schreef:Er is trouwnes een land war seks met Ezels heelnormaal is. Daar gaat je zoon van 8 naar een ezel bordeel om alvast te oefenen om het later met een vrouw te kunnen doen. HUbs en ik hebben dat programma gekeken en zijn heeeel blij dat wij in NL leven. Getver het idee dat ik mijn zoontje met 8 jaar naar een ezel zou brengen... nee echt ziekelijk.
gohya schreef:Vjestagirl
Ik bedoel,een man zit hoog en móet zijn lusten kwijt.Normaal pakt hij dan een dier,maar die is niet voorhanden.Wel is er een kind voorhanden,zijn lusten zijn groter dan zijn verstand.Dan kán hij het kind pakken omdat er geen dier in de buurt is,en ook geen vrouw.
Mendy_Zabbel schreef:sorry maar mijn beestjes zijn ook mijn kindjes!!
dus wie zegt: liever een dier als een kind..
ze moeten er gewoon met dr poten afblijven!!! kindjes zijn rein en beestjes hebben nix in te brengen!!