Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:42

Vjestagirl schreef:
Mag ik vragen waarom jullie er vanuit gaan dat iemand die een paard neemt ook een kind zou nemen?

Dat zeg ik niet, ik haak in op de andere reactie :)

Verder vind ik het sowieso not done..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:44

judith370 schreef:
En mensen die zeggen dat dit beter is dan een kind, er is altijd nog zoiets als prostituees..

Denk niet dat iemand die een pedofiel is naar de prutsmutsen gaat ;) tenzij we het hebben over Brazilie :) het is een seksuele voorkeur, dat betekent niet dat ze geen seks kunnen hebben met volwassenen maar het geeft niet de voldoening die ze krijgen van jongeren/kinderen. Hoe vies het ook klinkt... Het zit dus heel anders in elkaar helaas

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:45

gohya schreef:
Vjestagirl schreef:
Waarom zou iemand die een dier neukt ook een kind neuken? Een man die op vrouwen valt neukt toch ook geen kinderen als hij geen vrouw kan krijgen?

Miss. om toch zijn lusten kwijt te zijn? ik zeg niet dat hij het doet,maar dat het wél kan.

Ja, maar iedereen kan een kind verkrachten. Dat heeft echt neits te maken met wat je in je verdere seksleven doet. Een man die op vrouwen valt kan toch ook een kind verkrachten als er geen vrouw in de buurt is. Een homo kan toch ook een kind verkrachten als er geen man in de buurt is?

Iedereen kan een kind verkrachten, snap echt niet wat dat te maken heeft met dierenseks...

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:46

lifaya schreef:
judith370 schreef:
En mensen die zeggen dat dit beter is dan een kind, er is altijd nog zoiets als prostituees..

Denk niet dat iemand die een pedofiel is naar de prutsmutsen gaat ;) tenzij we het hebben over Brazilie :) het is een seksuele voorkeur, dat betekent niet dat ze geen seks kunnen hebben met volwassenen maar het geeft niet de voldoening die ze krijgen van jongeren/kinderen. Hoe vies het ook klinkt... Het zit dus heel anders in elkaar helaas

Klopt, het ging me er meer om dat ze zeiden van, beter een dier dan een kind.
Maar waarom dan wel een dier? Dat is immers ook geen kind..

Rennie89

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:47

dat is al eerder gezegd. een dier heeft geen besef, een kind wel ;)

Ragdollcat

Ik zou zeggen, hou hou hou alsjeblieft op zeg. Om de dieren voor van alles en nog wat te misbruiken.

Hou het bij je eigen soort en met wederzijdse toestemming.

Dit is gewoon te walgelijk voor woorden.

gohya

Vjestagirl
Ik bedoel,een man zit hoog en móet zijn lusten kwijt.Normaal pakt hij dan een dier,maar die is niet voorhanden.Wel is er een kind voorhanden,zijn lusten zijn groter dan zijn verstand.Dan kán hij het kind pakken omdat er geen dier in de buurt is,en ook geen vrouw.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:48

Ragdollcat schreef:
Ik zou zeggen, hou hou hou alsjeblieft op zeg. Om de dieren voor van alles en nog wat te misbruiken.

Dus jij rijdt geen paard en leeft compleet vegantistisch?

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:49

:\

Ik had sommige reacties op een forum als deze echt niet verwacht! Waar trek je de grens? Een dier neuken of het goed vinden dat een dier geneukt word door een mens klopt gewoon totaal niet. Het is een ziekte. Kom op! Waar trek je de grens? Een konijn mag niet? Biggetjes ook niet? Dieren onder de 2 jaar niet? Een stok bij een paard mag niet of wel? Kijk maar en zie zelf wanneer het paard er last van krijgt? In alle geiligheid zal wel even helemaal vergeten worden dat het dier loopt te lijden. Nee, gewoon helemaal niet! De mensen die dit goedkeuren hier, waar is jullie grens?

Nee come on hoor dit kan je niet goedkeuren, niet bij mijn dieren maar ook niet bij die van de buren. En als het andersom is en de kat likt de buurvrouw heeft ze ook gewoon hulp nodig want dan zal er ook wel ergens kortsluiting zitten.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:50

Zipporah schreef:
:\

Ik had sommige reacties op een forum als deze echt niet verwacht! Waar trek je de grens? Een dier neuken of het goed vinden dat een dier geneukt word door een mens klopt gewoon totaal niet. Het is een ziekte. Kom op! Waar trek je de grens? Een konijn mag niet? Biggetjes ook niet? Dieren onder de 2 jaar niet? Een stok bij een paard mag niet of wel? Kijk maar en zie zelf wanneer het paard er last van krijgt? In alle geiligheid zal wel even helemaal vergeten worden dat het dier loopt te lijden. Nee, gewoon helemaal niet! De mensen die dit goedkeuren hier, waar is jullie grens?

Nee come on hoor dit kan je niet goedkeuren, niet bij mijn dieren maar ook niet bij die van de buren. En als het andersom is en de kat likt de buurvrouw heeft ze ook gewoon hulp nodig want dan zal er ook wel ergens kortsluiting zitten.

Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat het een ziekte is of dat er ergens kortsluiting zit.

Waar we de grens trekken is geloof ik al vrij vaak aangegeven: zolang het dier er geen last of schade van ondervindt, en het je eigen dier is.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:51

Tenzij er ook zoiets is als dierenprostitutie (leuke extra bijverdienste voor noodlijdende maneges?) is een prostituee natuurlijk geen vervanging. :)*
Zijn er hier ook mensen die roepen dat het allemaal maar gecastreerd moet worden die zelf een afwijkende seksuele voorkeur hebben/in de familie hebben? Vraag me af of ze dan ook zo principieel afwijzend zijn.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:52

Vjestagirl schreef:
SaskiaKa schreef:
Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, ik heb not alle reacties gelezen. Maar voor de mensen die het prima vinden als er sex met dieren is, mits het een eigen dier is (en alles "past):

Stel je komt bij je paard en je vriend/man is daar. Is het je dan om het even of hij jullie paard poetst of n**kt??? Is jullie eigen dier, toch? En met de hond spelen is prima en als je kerel dan af en toe z'n piep er in steekt is ook goed? Want hij doet m geen pijn en hij houdt van het beestje?

Ik kan er echt met m'n pet niet bij... :r

Ja, die vraag is al eerder gesteld. Het antwoord is: je vriend/man is emotie, je eigen dier is emotie, dus nee, dat zou ik niet leuk vinden.

Kan ik hieruit opmaken dat het niet mag omdat ze "van jou zijn"? Soort van jaloezie dus?
Ze mogen toch wel knuffelen en kussen denk ik? Waarom dan niet op deze manier "liefde" voor jullie dier tonen, ik krijg de indruk dat je toch behoorlijk ruimdenkend en begripvol bent?
Mag je man met een andere vrouw bijvoorbeeld ook wel knuffelen en kussen, maar m er niet inhangen?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:54

Je bent toch 8)7 koekkoek als je al sex met een dier wil hebben?

blokjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:56

Ik schrik serieus van sommigen hun antwoord. Nou ja ik heb maar 1 persoon gelezen niet veel zin om heel het topic door te spitten.

Seks met dieren is gewoon smerig en niet normaal.
Ik ben ook echt een voorstander om die mensen te straffen. Dieren hoor je niet te misbruiken.
Bleg. Nee hoor als mijn vent zijn **** in mijn hond zou hangen dan vind ik dat nog zieker dan dat hij vreemt zou gaan.
En dan heeft hij al een probleem. Seks met dieren hoort niet. En dat moet je ook niet willen.

Ik vind het een goed punt van undercover NL.
En onwijs fijn dat die vent aangehouden is.

Splash_

Ik heb het gister weggezapt, kan veel hebben maar vind dit zoiets :\

De reacties hier ook, als het je eigen dier is en beest geen last van heeft. Sorry hoor maar hoe verzín je het om zoiets met je beest te doen, volgens mij ben je niet helemaal lekker dan. Als je behoeftes hebt zoek dan een andere manier, maar laat die beesten met rust. Iedereen die dit op wat voor manier goed praat is niet goed bij hun hoofd, echt niet.

Vjestagirl

SaskiaKa schreef:
Kan ik hieruit opmaken dat het niet mag omdat ze "van jou zijn"? Soort van jaloezie dus?
Ze mogen toch wel knuffelen en kussen denk ik? Waarom dan niet op deze manier "liefde" voor jullie dier tonen, ik krijg de indruk dat je toch behoorlijk ruimdenkend en begripvol bent?
Mag je man met een andere vrouw bijvoorbeeld ook wel knuffelen en kussen, maar m er niet inhangen?

Nee niet eens jaloerzie. Ik geef om mijn huisdier op de 'gewone' manier, en ik vind dat zij geen lustobject is. Maar dat ik mijn paard niet als lustobject wil zien, of wil dat mijn vriend mijn paard als lustobject ziet, wil nog niet zeggen dat ik dan maar vind dat niemand zijn paard als lustobject of liefdesobject mag zien.

En mijn vriend mag best met n andere vrouw naar bed, maar dat is een hele andere discussie.

Knakker

dit is echt walgelijk, ik snap echt niet dat sommige bokkers dit goed keuren.
Gebruik je verstand, sex met dieren kan gewoon niet aan de orde zijn, nogmaals: walgelijk!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:57

leonie87 schreef:
*Raapt haar onderkaak even van tafel.

Dat het gebeurt is 1 ding (wat al erg genoeg is), dat mensen het goed keuren.... :n ik kan er echt niet bij.
En dan kan ik nog een half a4tje vol tieren over hoe boos dit me maakt, maar dan ga ik echt mijn boekje te buiten vrees ik.
Werkelijk waar, wat heb je in je hersenpan zitten als je dit wil/goedkeurt! :? In mijn ogen ben je net zo erg als je het goedkeurt als wanneer je het uitvoert.

Volledig mee eens.
Wat een zieke mensen lopen er hier rond op de wereld. Jemig. Het wordt tijd dat de wereld vergaat....
Als je dit doet en goed vind, echt, dan zit er iets niet goed hoor. Dan moet je echt een grote steek los hebben.

En een kind is net zo onschuldig als een dier!
Hou het lekker bij je eigen soort zou ik zeggen, met wederzijdse goedkeuring uiteraard.

En bij andermans dieren wel, maar niet bij je eigen dieren. JEZUS, dat is nog zieker! Ik zou niet moeten zien dat iemand dat doet, want dan ben ik geen haar beter en dan sta ik niet meer voor mezelf in.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:58

Het is al een aantal keer eerder aangegeven.. Het ligt geheel aan het referentiekader..

blokjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:58

Er is trouwnes een land war seks met Ezels heelnormaal is. Daar gaat je zoon van 8 naar een ezel bordeel om alvast te oefenen om het later met een vrouw te kunnen doen. HUbs en ik hebben dat programma gekeken en zijn heeeel blij dat wij in NL leven. Getver het idee dat ik mijn zoontje met 8 jaar naar een ezel zou brengen... nee echt ziekelijk.

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:59

sorry maar mijn beestjes zijn ook mijn kindjes!!
dus wie zegt: liever een dier als een kind..
ze moeten er gewoon met dr poten afblijven!!! kindjes zijn rein en beestjes hebben nix in te brengen!!

ik vindt het een walgelijk idee!
maar wel liever zoiets dat een beestje er geen last/weet van heb (medische handelingen) als dat een beestje met een stok oid wordt verkracht/verminkt

en vindt ook zeker wel dat mensen die dit doen ook zeker wel gestraft moeten worden!!!
Laatst bijgewerkt door Mendy1984 op 26-11-12 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:00

blokje schreef:
Er is trouwnes een land war seks met Ezels heelnormaal is. Daar gaat je zoon van 8 naar een ezel bordeel om alvast te oefenen om het later met een vrouw te kunnen doen. HUbs en ik hebben dat programma gekeken en zijn heeeel blij dat wij in NL leven. Getver het idee dat ik mijn zoontje met 8 jaar naar een ezel zou brengen... nee echt ziekelijk.

Maar als je daar zou wonen zou je het dood normaal vinden, en ziekelijk als je zoontje van 8 over een aantal jaren wil trouwen met Maarten ipv Maartje.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:01

gohya schreef:
Vjestagirl
Ik bedoel,een man zit hoog en móet zijn lusten kwijt.Normaal pakt hij dan een dier,maar die is niet voorhanden.Wel is er een kind voorhanden,zijn lusten zijn groter dan zijn verstand.Dan kán hij het kind pakken omdat er geen dier in de buurt is,en ook geen vrouw.

Daar zijn nog altijd prutsmutsen voor!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:01

Mendy_Zabbel schreef:
sorry maar mijn beestjes zijn ook mijn kindjes!!
dus wie zegt: liever een dier als een kind..
ze moeten er gewoon met dr poten afblijven!!! kindjes zijn rein en beestjes hebben nix in te brengen!!

Van jouw dieren ja. Jouw dieren zijn jouw kindjes. En jouw dieren zijn jouw eigendom, dus jij mag beslissen wat ermee gebeurd. En als jij niet wil dat iemand zijn pielemuisje erin hangt, dan hangt niemand zijn pielemuisje erin. Maar eigenaren van andere dieren kunnen daar wel heel anders over denken.

blokjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:02

Een babytje sekueel misbruiken zonder dat hij/zij er schade van krijgt. DUs niet de leuter naar binnen moet dan toch ook kunnen Vjestagirl? Die ondervind er emotioneel ook nog niets van? En als het niet beschadigd wordt? Zo denk jij er over met dieren dus moet jou standpunt ook kunne met kinderen?

Gelukkig is zowel pedofilie als seks met dieren strafbaar zelf het voorbereiden er van.
Ben erg blij dat die wet er door is. Ik heb er toendertijd ook voor getekent. Dieren moeten we beschermen net zoals onze kinderen. Hun hebben geen stem dus moeten wij als volwassenmensen hun een stem 'geven'