Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LovingTweety schreef:Mavelle schreef:@LovingTweety, als ik het goed begrepen heb wordt eventuele schade op het meisje verhaald
En dan nog steeds ben jij het ermee eens dat jouw vriend daarheen gaat?
Dus een 16 jarige mag de dupe zijn van een stel minder intelligente personen en dan vinden mensen dit nog leuk? Of ik begin echt ernstig oud te worden, of ik heb andere normen en waarden. Ik hoop iig dat de mensen die deze actie leuk vinden zelf eens een foutje maakt die ze enorm veel geld gaat kosten.
Ladybird schreef:[ Afbeelding ]
LovingTweety schreef:Mavelle schreef:@LovingTweety, als ik het goed begrepen heb wordt eventuele schade op het meisje verhaald
En dan nog steeds ben jij het ermee eens dat jouw vriend daarheen gaat?
Dus een 16 jarige mag de dupe zijn van een stel minder intelligente personen en dan vinden mensen dit nog leuk? Of ik begin echt ernstig oud te worden, of ik heb andere normen en waarden. Ik hoop iig dat de mensen die deze actie leuk vinden zelf eens een foutje maakt die ze enorm veel geld gaat kosten.
Janine1990 schreef:Omdat de afrit Haren is afgesloten denk ik. Maar dan lijkt het Julianaplein me wel zo gemakkelijk. Of ze moeten al vanaf Heerenveen komen.
F_Orumster schreef:Janine1990 schreef:Omdat de afrit Haren is afgesloten denk ik. Maar dan lijkt het Julianaplein me wel zo gemakkelijk. Of ze moeten al vanaf Heerenveen komen.
Ze reden wel erg om. Maar ik bedoel meer dat ik niet de hele weg ernaartoe hoef te zien, ik verwachtte the place to be? De laatste straten middenin Haren is geen probleem, maar ga niet kijken hoe je van het centrum van grunn in Haren komt