Misschien helpt het om mensen een keus te maken, maar ik vind het meer op soap-praktijken lijken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarvanTom schreef:Ja, de media is goed bezig om alles in het nieuws te brengen inclusief het moddergooien.
Misschien helpt het om mensen een keus te maken, maar ik vind het meer op soap-praktijken lijken.
sarabande schreef:MarvanTom schreef:Ja, de media is goed bezig om alles in het nieuws te brengen inclusief het moddergooien.
Ik begrijp niet dat je maar blijft zeggen dat er met modder gegooid wordt. Vorige jaren waren vooral de CDA politici daar berucht om, Buma en Mona doen daar niet aan mee
En buiten Wilders doet bijna niemand het deze keer.
Shadow0 schreef:En zo trapt men toch weer in de klassieke intrigantenval... Treurig. Sarabande: op internationaal gebied heeft Rutte ook niets voor elkaar gekregen. Hij komt er uitsluitend mee weg omdat de VVD en CDA het helemaal niet belangrijk vinden om het land goed te vertegenwoordigen. Hun kritiek op SP of PvdA, maar vooral SP, is vooral omdat het een geduchte concurrent is. En dus buiten ze elke vermeende zwakke plek uit. (Net als bij hun anticampagne tegen Wouter Bos bv.) Niet omdat ze kwaliteit in de politiek belangrijk vinden, maar omdat zij daar voordeel van.
Abiola schreef:De VVD en het CDA vinden het niet belangrijk om het land goed te vertegenwoordigen? Natuurlijk wel, ze zijn een politieke partij. Ze zitten daar niet om Rutte aan de Balkenendenorm te helpen
YeeeHaw schreef:Ik dacht Sp te gaan stemmen.
De stemwijzer zegt VVD en PVV...
Pfff moeilijk hoor!
ceasario schreef:YeeeHaw schreef:Ik dacht Sp te gaan stemmen.
De stemwijzer zegt VVD en PVV...
Pfff moeilijk hoor!
Komt waarschijnlijk omdat je veel met je zelf op hebt.
Hypotheekaftrek..
Gek ieder wil subsidies afschaffen en decadentwonen op de rest van Nederland afschuiven.
Zag gisterenavond dat stel met 2 huizen..Ik had er geen medelijden mee..Gewoon alles verkopen verlies nemen en kleiner wonen..
Die schreeuwert van Rutte wil toch zo graag vrije marktwerking..!!
NatasjavE schreef:Hahaha....krijg nu meteen een banner met stem VVD.
Rinske schreef:Dat vond ik me toch een misselijk mens, die van de VVD gisteren ceasario! Gadverdamme zeg! "Bij de VVD blijven huizenprijzen hoog en kunnen mensen blijven profiteren van de hypotheekrenteaftrek."
Citaat:Nog eens 600 kleine en middelgrote bedrijven in de bouw gaan in de laatste 4 maanden van dit jaar failliet
Citaat:,,Het kabinet-Rutte is ernstig tekortgeschoten om de problemen in de bouw- en infrasector, die veel verder gaan dan de kredietcrisis, te beslechten. Er voltrekt zich een groot drama in de sector en de kwaliteit van bouwwerken staat op het spel'', aldus de aannemersfederatie.
papagroom schreef:Om eerlijk te zijn.....Roemer was overal op tegen,maar kwam niet met oplossingen....het oude sp liedje dus.
papagroom schreef:Die verhoging van de max snelheid is wel brillant...sneller rijden kost meer brandstof dus levert veel belastingcentjes op,bovendien levert het meer verkeersslachtoffers op,,te verwachten vooral ouderen,,en is dus ook een prima middel tegen de vergrijzing....LOL...
Merell123 schreef:Al bijna 4 jaar stil? Dus al die bezuinigingen komen uit de lucht vallen ofzo?. Vind VVD opzich Oke, ze doen echt iets, al is het bezuinigen, als we weer een links kabinet krijgen gaan die het net bezuinigde geld weer uitgeven, maar misschien is dat de vicieuse cirkel waar we inzitten..
Bij mij kwam pvv eruit, maar ja ik kan ook alles zeggen wat iedereen wilt.. Maar het vervolgens waar maken is de ander verhaal.. Ik ben het met geen enkele partij volledig eens geloof ik, lastige verkiezing dit,.
Merell123 schreef:Vind VVD opzich Oke, ze doen echt iets, al is het bezuinigen, als we weer een links kabinet krijgen gaan die het net bezuinigde geld weer uitgeven, maar misschien is dat de vicieuse cirkel waar we inzitten..