Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Marjoow schreef:Vind het trouwens wel jammer dat Rutte ontslag heeft genomen. Vond hem wel een goede minister-president!
IMO was hij goed in maar 1 ding: lachen
Sonja_vR schreef:Marjoow : je bedoelt misschien dat hij kwa spreken gewoon heel wat makkelijker te volgen was en in ieder geval heel wat daadkrachtiger/directer overkwam?
als ik moet kiezen tussen een gesprek met Balkenende of Rutte, zou ik ook voor rutte kiezen , ik zou me echt irriteren aan de manier van spreken van Balkenende
Electra63 schreef:Ja, maar Balkenlende is oud nieuwsen Marjoow, als ik jou niet begrijp, dat moet je het beter uitleggen
Julia schreef:Dobel schreef:Ik heb het erg goed thuis en ag mijzelf denk ik wel bij de 'rijkere' mensen bedelen. Daar hebben mijn ouders hard voor gewerkt. Bij rijke mensen bezuinigen vind ik dus erg stom, je werkt er zelf voor en hebt zelf de keuze om aan scholing te doen of niet om hoger op te komen. Tegenwoordig kan je beter niet werken of zo min mogelijk dan krijg je veel meer. Ik vind dat ieder hetzelfde moet inleveren.
Dus jij en je ouders stemmen zeer waarschijnlijk VVD. Worden de rijken rijker en de armen armer. Want waar moet dan wel bezuinigd worden? Kijk een keer naar de extremen in dit land. Naar school gaan is straks alleen nog weggelegd voor de rijken. Zorg is straks alleen nog beschikbaar voor mensen die geld hebben om een zorgverzekering te kunnen betalen.
Straks worden kinderen verantwoordelijk gemaakt voor het onderhouden van ouders wanneer zij wel een (bij)baan hebben. Het is echt niet waar dat mensen die niet werken, het beter hebben en krijgen dan de mensen die wel werken. Wat enorm kortzichtig en zwart-wit. Als je maar je eigen hachje redden kan..
Sonja_vR schreef:Electra63 schreef:Ja, maar Balkenlende is oud nieuwsen Marjoow, als ik jou niet begrijp, dat moet je het beter uitleggen
ja maar dan kun je op een gegeven moment ook zeggen "goh volgens mij begrijp ik je niet helemaal, leg eens op een andere manier uit "
ja, Balkenende is oud nieuws, maar de vergelijking tussen verschillende MP's is toch niet geheel vreemd om voorbij te zien komen, kwa persoon vond ik Rutte er wel veel meer staan dan Balkenende, uiteindelijk was ik niet blij met beiden
Marjoow schreef:Electra63 schreef:
IMO was hij goed in maar 1 ding: lachen
Nou, hij heeft tenminste antwoorden. Veel politici kunnen geen ja of nee zeggen, en daarin is hij veel beter naar mijn mening xD
Marjoow schreef:Laat maar Electra, je wilt het gewoon niet begrijpenIk zeg het misschien wat bekrompen, maar wat Sonja zegt, dat bedoel ik
Quellian schreef:Heel verhaal, maar uiteindelijk is er nog geen antwoord.
Ik heb thuis zo'n kerel zitten! Dat je aan jezelf begint te twijfelen, omdat je niet echt een antwoord kunt vinden in het verhaal ('ja of nee was voldoende geweest hoor').
Rutte spreekt misschien makkelijker, maar is imo niet makkelijker te volgen.