Heino schreef:Gaat lekker zo MamboBeach, miscommunicatie holadiejee
Instinct, gevoel, mwoah. Dan laat je die ander de dupe zijn van jouw (in 99% van de keren irrationele) angstenDat veel mensen ergens angstig voor zijn kan ook andere redenen hebben. In het geval van de burka denk ik dat media een grote vinger in de angstpap heeft, ik ken in elk geval geen verhalen van burka-dragers die verschrikkelijk crimineel zijn ofzo. En toch overheerst dat gevoel bij velen blijkt
Verstand, ik weet niet, zijn mensen met tattoo's gevaarlijker dan mensen zonder tattoo's dan?
Invoeren ID-plicht ben ik trouwens ook tegen, gaat helemaal nergens over, ook schijnveiligheid
Mika, wat je nu doet is puur een taal-spelletje, en daar heb ik geen zin in
Tegenovergestelde: Het zou toch raar zijn, als je er maar vanuit gaat dat niemand iets kwaad in de zin zou hebben is toch echt Het zou toch raar zijn, als je er maar vanuit gaat dat iedereen iets kwaad in de zin zou hebben. Maar ik heb het gevoel dat je niet echt met mij wil discussiëren. Prima, stoppen we er bij deze mee
Blijkt maar weer, miscommunicatie!

Niemand zegt dat diegene met een tattoo ook daadwerkelijk gevaarlijker IS maar het geeft geen veilig gevoel. Gevoel en instinct zegt mij heel veel namelijk. Zo zie je, dat is voor iedereen anders.