Landelijke staking TNT

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:55

Yvank_ schreef:
Hier is zaterdag ook geen post geweest :n en we verwachten meerdere belangrijke poststukken.

Raar want zaterdag werd er niet gestaakt, en vandaag ook niet.

Anoniem

Re: Landelijke staking TNT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:55

Vreemd! Dan hoop ik dat het morgen toch echt wel komt :\

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:11

Ben toch erg blij dat de Pakketpost een aparte tak van het bedrijf is bij TNT.
Had toch mooi gebaald anders, laatst ook al wat brievenbus post wat niet kwam door de staking.
Nu gelukkig dus een pakket.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:17

Yvank_ schreef:
Hier is zaterdag ook geen post geweest :n en we verwachten meerdere belangrijke poststukken.

Bij ons ook niet :n Echt heel vervelend.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:12

Mijn pakket is gelukkig binnen. Ik ben ook blij dat dat gewoon door gaat.
De staking mag van mij ook wel stoppen. Ze hebben ons en zichzelf er mee.

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:03

ja ze leggen op een dinsdagavond het werk weer neer bij ons en gaan dan woensdag staken en vandaag hoorde ik van mijn postbode plus dat ze volgende week waarschijnlijk 4 dagen gaan staken . pfffffffff als ik er aan denk wat voor achterstand dat weer gaat opleveren dan lopen we volgend jaar nog steeds kerstkaarten rond te brengen . We hebben nu nog steeds wat achterstand wat we nog weg moeten werken . Dat worden dan weer lange dagen .

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:13

Ik denk dat ze hun punt nu wel duidelijk hebben gemaakt.
Bedrijven lopen achterstanden op en dat is écht lastig. In tijden van financiële mayonaise zou dat niet mogen kunnen.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:19

Een staking van 4 dagen zit ik dus echt niet op te wachten zeg... Pfff, inderdaad amigamia, dat word dan nog kerstkaarten rondbrengen in januari... Bah.

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:23

Tja... mij maakt het niet zoveel uit of ik nou een paar dagen geen post krijg... ik zie het vanzelf wel op de deurmat liggen, zo denken er bij ons nog veel meer mensen over hier. ;)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:44

Henkjan schreef:
Tja... mij maakt het niet zoveel uit of ik nou een paar dagen geen post krijg... ik zie het vanzelf wel op de deurmat liggen, zo denken er bij ons nog veel meer mensen over hier. ;)

Kan ik me voorstellen als je niks bijzonders verwacht of een bedrijf te runnen hebt.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 00:41

Focussed schreef:
Waar heb je het besteld? Ik heb bij H&M wel eens bijna 3 weken gewacht..

Nope, H&M is een bekend verhaal, op mijn laatste pakketje (die zou begin november komen, half oktober besteld) heb ik tot begin December gewacht. Vlak voor sinterklaas was het binnen. Maar bij H&M doe ik daar nooit moeilijk over die duren altijd lang. Dit waren echter 2 pakketjes van dingen die ik van mensen zelf heb besteld via marktplaats, en ik weet vrijwel zeker dat dit geen oplichterij is, het ging namelijk om een pakketje van 5 en iets van 7 euro ofzo. Nouja oplichterij zou kunnen maar zou wel vrij sneu zijn voor zulke bedragen. :')

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 00:43

Dan vraag je ze toch om het tracknummer? Kan je zien waar het is.

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 01:16

Ik heb al een week geen post gezien en ik neem dus ook aan dat het niet lukt om m'n broertje een kaart voor z'n zestiende verjaardag te sturen. Iets waar ik echt onwijs van baal..... :\

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:32

manzano schreef:
Henkjan schreef:

Kan ik me voorstellen als je niks bijzonders verwacht of een bedrijf te runnen hebt.

Precies. Wij zitten hier met een bedrijf. Knap lastig kan ik je zeggen :P

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:24

Ze hebben vooral zichzelf ermee toch? Zodra de stakingen over zijn moet AL die post bezorgd gaan worden. Veel plezier postbodes!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:27

voor mezelf zou het me idd een rotzorg zijn, kerstkaarten gaan toch direct het oud papier in ;) Maar op de zaak zijn wij redelijk afhankelijk van de post.
Ik scan nu veel in wat per mail naar opdrachtgevers en uitvoerders gaat, maar naar de gemeente mag het (nog) niet digitaal, en tja, dan loopt zo'n heel project gewoon vertraging op, wat ook weer geld kost

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:43

manzano schreef:
Henkjan schreef:

"een bedrijf" moet uiteraard "geen bedrijf" zijn :+

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:00

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:05

Jodie_ schreef:
Focussed schreef:
Waar heb je het besteld? Ik heb bij H&M wel eens bijna 3 weken gewacht..

Nope, H&M is een bekend verhaal, op mijn laatste pakketje (die zou begin november komen, half oktober besteld) heb ik tot begin December gewacht. Vlak voor sinterklaas was het binnen. Maar bij H&M doe ik daar nooit moeilijk over die duren altijd lang. Dit waren echter 2 pakketjes van dingen die ik van mensen zelf heb besteld via marktplaats, en ik weet vrijwel zeker dat dit geen oplichterij is, het ging namelijk om een pakketje van 5 en iets van 7 euro ofzo. Nouja oplichterij zou kunnen maar zou wel vrij sneu zijn voor zulke bedragen. :')

Ik ben nu al twee weken op 2 pakketjes aan het wachten..

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:07

Gaan die via de brievenpost mee dan? Want de pakketpost staakt niet.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:11

Ingmar_ schreef:
Ze hebben vooral zichzelf ermee toch? Zodra de stakingen over zijn moet AL die post bezorgd gaan worden. Veel plezier postbodes!

Nee ze hebben ook de parttimers (die niet staken) ermee. Maar die haten ze toch want die moeten volgens hun weg :+
Fijn ik ben een parttimer :') Werk overigens morgen extra om het werk van de stakers te doen.

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:12

Focussed schreef:
Ingmar_ schreef:

Nee ze hebben ook de parttimers (die niet staken) ermee. Maar die haten ze toch want die moeten volgens hun weg :+
Fijn ik ben een parttimer :') Werk overigens morgen extra om het werk van de stakers te doen.

good for you!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:20

Focussed schreef:
Ingmar_ schreef:

Wat belachelijk..
Sorry, maar ik vind dat ze nu echt te ver gaan hoor..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:22

Wat is belachelijk? Dat ik werk zodat de post wel verwerkt en gebracht wordt ipv stil blijft liggen door de stakingen?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:24

Focussed schreef:
Wat is belachelijk? Dat ik werk zodat de post wel verwerkt en gebracht wordt ipv stil blijft liggen door de stakingen?

Nee, zeker niet.
Ik vind het belachelijk dat mensen zoals jij hun ''oliebol'' kunnen opknappen.