Yvank_ schreef:Hier is zaterdag ook geen post geweesten we verwachten meerdere belangrijke poststukken.
Raar want zaterdag werd er niet gestaakt, en vandaag ook niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Waar heb je het besteld? Ik heb bij H&M wel eens bijna 3 weken gewacht..
manzano schreef:Henkjan schreef:Tja... mij maakt het niet zoveel uit of ik nou een paar dagen geen post krijg... ik zie het vanzelf wel op de deurmat liggen, zo denken er bij ons nog veel meer mensen over hier.
Kan ik me voorstellen als je niks bijzonders verwacht of een bedrijf te runnen hebt.
manzano schreef:Henkjan schreef:Tja... mij maakt het niet zoveel uit of ik nou een paar dagen geen post krijg... ik zie het vanzelf wel op de deurmat liggen, zo denken er bij ons nog veel meer mensen over hier.
Kan ik me voorstellen als je niks bijzonders verwacht of een bedrijf te runnen hebt.
Jodie_ schreef:Focussed schreef:Waar heb je het besteld? Ik heb bij H&M wel eens bijna 3 weken gewacht..
Nope, H&M is een bekend verhaal, op mijn laatste pakketje (die zou begin november komen, half oktober besteld) heb ik tot begin December gewacht. Vlak voor sinterklaas was het binnen. Maar bij H&M doe ik daar nooit moeilijk over die duren altijd lang. Dit waren echter 2 pakketjes van dingen die ik van mensen zelf heb besteld via marktplaats, en ik weet vrijwel zeker dat dit geen oplichterij is, het ging namelijk om een pakketje van 5 en iets van 7 euro ofzo. Nouja oplichterij zou kunnen maar zou wel vrij sneu zijn voor zulke bedragen.
Ingmar_ schreef:Ze hebben vooral zichzelf ermee toch? Zodra de stakingen over zijn moet AL die post bezorgd gaan worden. Veel plezier postbodes!
Focussed schreef:Ingmar_ schreef:Ze hebben vooral zichzelf ermee toch? Zodra de stakingen over zijn moet AL die post bezorgd gaan worden. Veel plezier postbodes!
Nee ze hebben ook de parttimers (die niet staken) ermee. Maar die haten ze toch want die moeten volgens hun weg![]()
Fijn ik ben een parttimerWerk overigens morgen extra om het werk van de stakers te doen.
Focussed schreef:Ingmar_ schreef:Ze hebben vooral zichzelf ermee toch? Zodra de stakingen over zijn moet AL die post bezorgd gaan worden. Veel plezier postbodes!
Nee ze hebben ook de parttimers (die niet staken) ermee. Maar die haten ze toch want die moeten volgens hun weg![]()
Fijn ik ben een parttimerWerk overigens morgen extra om het werk van de stakers te doen.