Als het uberhaupt al klopt wat Jaap zegt, want ik heb het gevoel dat ie gewoon aandacht probeert mee te pikken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Maar bij Terror jaap (Waarom heet ie eigenlijk terror) invallen had weinig bijgedragen denk ik..
Als het uberhaupt al klopt wat Jaap zegt, want ik heb het gevoel dat ie gewoon aandacht probeert mee te pikken.
Tallie1979 schreef:Die Jaap is ook niet helemaasl fris, dat is wel duidelijk..
Als Joran tegen Jaap heeft gezegd dat hij die griet heeft omgelegd, is Jaap dan niet een beetje medeplichtig omdat hij het niet heeft gemeld??
jelledaantje schreef:Waar kan ik het filmpje kijken
Nessah schreef:Hier ook een filmpje van de arrestatie: http://elcomercio.pe/noticia/489302/vea ... loot-chile
laura1987 schreef:Wat ik me afvraag he, kennen ze in peru geen handboeien?
In Nederland was hij wel geboeid geweest gok ik zo.
Wolken schreef:Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb gewoon het gevoel dat er helemaal niks klopt van dit verhaal. Het allemaal net te toevallig. Ik vind het namelijk wel een slimme, gehaaide jongen die absoluut niet makkelijk te pakken is, en om iemand te vermoorden in zijn hotelkamer past gewoon niet in zijn profiel. Ook de datum waarop het is gebeurd geeft mij een nare bijsmaak. Hij is de het hele justitueel systeem van Aruba te slim af geweest en dan word hij gepakt voor zoiets "knulligs"...
Ja, Joran is een sociaal afwijkend persoon die ongetwijfeld foute dingen heeft gedaan, maar ik ben er niet zeker van dat hij deze moord ook daarwerkelijk heeft gepleegd. Mij riekt het net teveel naar erin geluisd worden.
Storm76 schreef:Wolken schreef:Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb gewoon het gevoel dat er helemaal niks klopt van dit verhaal. Het allemaal net te toevallig. Ik vind het namelijk wel een slimme, gehaaide jongen die absoluut niet makkelijk te pakken is, en om iemand te vermoorden in zijn hotelkamer past gewoon niet in zijn profiel. Ook de datum waarop het is gebeurd geeft mij een nare bijsmaak. Hij is de het hele justitueel systeem van Aruba te slim af geweest en dan word hij gepakt voor zoiets "knulligs"...
Ja, Joran is een sociaal afwijkend persoon die ongetwijfeld foute dingen heeft gedaan, maar ik ben er niet zeker van dat hij deze moord ook daarwerkelijk heeft gepleegd. Mij riekt het net teveel naar erin geluisd worden.
Ik denk echt precies zoals jij.
Ik denk dat hij in de val is gelokt of dat er een moord is gepleegd en er zonder verdere reden naar Joran wordt gewezen omdat hij toevallig daar in de buurt was voor een pokertoernooi. Ben alleen bang voor hem dat de justitie van Peru heel anders werkt dan hier en probeer dan maar eens te bewijzen dat hij het niet gedaan heeft.
Vergeet niet dat hij in een wereld leeft waar drugs, vrouwenhandel en moord aan de orde van de dag is.
Ach, medelijden kan ik eigenlijk niet hebben met hem, als hij geen straf voor de dood van Nathalee krijgt, dan mag hij deze straf wel hebben. Het zal alleen geen pretje voor hem zijn in een peruaanse gevangenis...
geerke schreef:ik weet niet of een psych dit goed krijgt....hij heeft geen geweten,en geen inlevingsvermogen in andere mensen....en dat zijn hele enge mensen die tot de meest gruwelijke dingen in staat zijn..