Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:54

Maar bij Terror jaap (Waarom heet ie eigenlijk terror :? ) invallen had weinig bijgedragen denk ik..
Als het uberhaupt al klopt wat Jaap zegt, want ik heb het gevoel dat ie gewoon aandacht probeert mee te pikken.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:55

/lekker dan tallie...
Daar zou ik echt constant om me heen kijken denk ik..

@cayenne terror is omdat hij in de gouden kooi de hele boel liep te terroriseren.

blauw00gje

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:00

Het nieuws is nu op radio 538. Ze zeiden dat er bij Jaap een inval was geweest en dat al die spullen zijn meegenomen. Dus dat is dan iig (denk ik dan) waar :)

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:04

Cayenne schreef:
Maar bij Terror jaap (Waarom heet ie eigenlijk terror :? ) invallen had weinig bijgedragen denk ik..
Als het uberhaupt al klopt wat Jaap zegt, want ik heb het gevoel dat ie gewoon aandacht probeert mee te pikken.

Jawel, Jaap werkte een tijd nauw samen met Joran.
Jaap die wou de echte waarheid weten in de zaak Holloway Hij heeft Joran ook zover gekregen om hem aan een leugendetector te krijgen helaas hefet Joran deze test weten te misleiden door met zn been ed te wiebelen en je moet doodstil zitten.
Joran en Jaap hebben afgelopen week nog contact gehad, Joran zou oa tegen Jaap gezegt hebben dat hij geen geld meer had enzo..
Ook had Joran tegen vrienden gezegt dat hij "iets ergs" gedaan had of hij dit ook tegen Jaap heeft gezegt is nog niet duidelijk.

Edit: Jaap heeft trouwens goede bedoelingen , En wilt echt de waarheid hebben over de zaak holloway, Hij heeft Joran dus ook vaak geld gegeven in ruil voor medewerking..
Dus ook via Jaap heeft hij geld gehad, Dan heb je nog de afpersing en de erfenis van zn vader die niet weinig was, En als je een beetje goed kan pokeren verdien je goed.
Maar aan de andere kant heeft die meerdere malen gezegt dat hij blut was dus of hij nou echt bulkt van het geld is denk ik voor hem een weet en voor ons een vraag.
Laatst bijgewerkt door Specials op 04-06-10 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:05

Dat klopt denk ik wel want ik ben het al op verschillende nieuws sites tegengekomen. Waaronder die van de Televaag.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:06

Die Jaap is ook niet helemaasl fris, dat is wel duidelijk..

Als Joran tegen Jaap heeft gezegd dat hij die griet heeft omgelegd, is Jaap dan niet een beetje medeplichtig omdat hij het niet heeft gemeld?? :?

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:08

Tallie1979 schreef:
Die Jaap is ook niet helemaasl fris, dat is wel duidelijk..

Als Joran tegen Jaap heeft gezegd dat hij die griet heeft omgelegd, is Jaap dan niet een beetje medeplichtig omdat hij het niet heeft gemeld?? :?

Heeft hij niet gezegt, Hij heeft tegen vrienden gezegt dat hij "iets ergs" gedaan heeft , niet wat ofzo, Bovendien moeten ze nog uitzoeken of hij die uitspraak ook tegen Jaap heeft gezegt.

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:12

Joran zal het vast wel zo proberen te draaien dat hij als onschuldige aangewezen word.
Of hem dit ook gaatl ukken weet ik niet en eerlijk gezegd hoop ik het niet.
Doodstraf moet jhij niet krijgend an komt hij er veel te makkelijk van af.
Laat hem maar zitten daar dan heeft hij het veel zwaarder.

Heb het filmpje ook gezien en het eerste wat ikd acht was van wat een klootzak hij word opgepakt en hij staat er gewoon om te lachen.
waarschijnlijk denkt hij dat hem niets gebeuren kan dus nu hoop ik dat hij de zwaarste straf (buiten de doodstraf) krijgt die hij maar kan krijgen en dat zijn leven een levende hel voor hem gaat worden

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:15

Waar kan ik het filmpje kijken

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:17

Ik word toch zo ziek van die gast... ;(
Naar mijn mening is ie een beetje media-geil.
Het is ook zo irritant dat ie 20 verschillende scenario's kan ophangen, er altijd mee weg komen!
Ik zie z'n hoofd op tv en denk "Och gut, niet weer die gast..." ;(

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:17

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:18

Ik had hem al gevonden stond op de vorige bladzijde haha maar heel erg bedankt nog ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:20

laura1987 schreef:
Wat ik me afvraag he, kennen ze in peru geen handboeien?
In Nederland was hij wel geboeid geweest gok ik zo.

Nee hoor, het ligt eraan. Als je hier wordt opgepakt en gaat helemaal uit je stekker dan krijg je handboeien om. Als je niet moeilijk doet en gewoon meeloopt dan krijg je geen handboeien om.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:24

ok :)
Bedankt voor de info.

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:39

Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb gewoon het gevoel dat er helemaal niks klopt van dit verhaal. Het allemaal net te toevallig. Ik vind het namelijk wel een slimme, gehaaide jongen die absoluut niet makkelijk te pakken is, en om iemand te vermoorden in zijn hotelkamer past gewoon niet in zijn profiel. Ook de datum waarop het is gebeurd geeft mij een nare bijsmaak. Hij is de het hele justitueel systeem van Aruba te slim af geweest en dan word hij gepakt voor zoiets "knulligs"...

Ja, Joran is een sociaal afwijkend persoon die ongetwijfeld foute dingen heeft gedaan, maar ik ben er niet zeker van dat hij deze moord ook daarwerkelijk heeft gepleegd. Mij riekt het net teveel naar erin geluisd worden.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:58

tja, op aruba had hij een heel netwerk en zijn vader zijn netwerk, in Peru niet he! Dat hij slim is, is niet onbegrijpelijk, als je vader rechter is dan zal je vast ook wel slim zijn. Maar ik denk dat een overgroot deel toch echt door vaders "recht" gezet is in aruba. Nu in Peru had hij die hulp niet.
Of hij het gedaan heeft of niet (bronnen vermelde dat hij ontzettend zenuwachtig was en waarom zou je iemand 500 dollar betalen om je het land uit te smokkelen?) of hij erin geluisd is of niet. Twee keer betrokken zijn bij een dood van een vrouw voordat je 23 bent, tja dan speel je met vuur. Mocht hij het allebei niet gedaan hebben en erin geluisd zijn, dan had hij moeten weten dat hij in een milieu leefde die hem wel eens fataal kon worden. Want ik denk dat niemand geloofd dat hij er HELEMAAL niets mee temaken had!
En opscheppen over nathaly H. Hey, als je met de lof wil strijken dan moet je ook de tijd doen!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:28

in peru staat 25 jaar voor moord...dat zijn tenminste straffen.
Van mij mag hij lekker in peru blijven....wedden dat zijn advocaat het voor elkaar krijgt om de straf in nederland uit te zitten?
Dan loopt hij na 7 jaar weer rond....op naar het volgende slachtoffer

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:32

Eerst maar eens afwachten hoe het nu (misschien) zit. Ik ben benieuwd.
Volgens mij heeft Nederland geen uitleveringsverdrag met Peru, het lijkt me op dit moment niet waarschijnlijk dat hij deze kant uitkomt, mocht hij schuldig zijn.

Ik denk dat Joran eigenlijk een zielig jongetje is. Een psych zou er een leuke kluif aan hebben denk ik!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:34

ik weet niet of een psych dit goed krijgt....hij heeft geen geweten,en geen inlevingsvermogen in andere mensen....en dat zijn hele enge mensen die tot de meest gruwelijke dingen in staat zijn..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:35

Grof gezegd denk ik dat er nog maar weinig van valt te maken..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:38

Wolken schreef:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb gewoon het gevoel dat er helemaal niks klopt van dit verhaal. Het allemaal net te toevallig. Ik vind het namelijk wel een slimme, gehaaide jongen die absoluut niet makkelijk te pakken is, en om iemand te vermoorden in zijn hotelkamer past gewoon niet in zijn profiel. Ook de datum waarop het is gebeurd geeft mij een nare bijsmaak. Hij is de het hele justitueel systeem van Aruba te slim af geweest en dan word hij gepakt voor zoiets "knulligs"...

Ja, Joran is een sociaal afwijkend persoon die ongetwijfeld foute dingen heeft gedaan, maar ik ben er niet zeker van dat hij deze moord ook daarwerkelijk heeft gepleegd. Mij riekt het net teveel naar erin geluisd worden.

Ik denk echt precies zoals jij.
Ik denk dat hij in de val is gelokt of dat er een moord is gepleegd en er zonder verdere reden naar Joran wordt gewezen omdat hij toevallig daar in de buurt was voor een pokertoernooi. Ben alleen bang voor hem dat de justitie van Peru heel anders werkt dan hier en probeer dan maar eens te bewijzen dat hij het niet gedaan heeft.

Vergeet niet dat hij in een wereld leeft waar drugs, vrouwenhandel en moord de orde van de dag is.

Ach, medelijden kan ik eigenlijk niet hebben met hem, als hij geen straf voor de dood van Nathalee krijgt, dan mag hij deze straf wel hebben. Het zal alleen geen pretje voor hem zijn in een peruaanse gevangenis...

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:42

Wat denken jullie dat Joran in Zuid-Amerika deed?? Het drugs werelddeel bij uitstek!!
Zo verdiend die jongen centjes...

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:45

Storm76 schreef:
Wolken schreef:

Ik denk echt precies zoals jij.
Ik denk dat hij in de val is gelokt of dat er een moord is gepleegd en er zonder verdere reden naar Joran wordt gewezen omdat hij toevallig daar in de buurt was voor een pokertoernooi. Ben alleen bang voor hem dat de justitie van Peru heel anders werkt dan hier en probeer dan maar eens te bewijzen dat hij het niet gedaan heeft.

Vergeet niet dat hij in een wereld leeft waar drugs, vrouwenhandel en moord aan de orde van de dag is.

Ach, medelijden kan ik eigenlijk niet hebben met hem, als hij geen straf voor de dood van Nathalee krijgt, dan mag hij deze straf wel hebben. Het zal alleen geen pretje voor hem zijn in een peruaanse gevangenis...

Ik kan heel ver met jullie meegaan, echter bij Nathalee had hij zijn vader om de "boel"weg te werken. Nu moet ie het alleen doen en heeft er dus een zooitje van gemaakt.
Gezien het hotel waar het meiske is gevonden, zal Joran wel gedacht hebben met eem hoertje te maken te hebben. Hij kon niet weten dat zij de dochter was van een bekend autocoureur. Een man die rijk is en dus veel invloed heeft in dit soort landen!

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:45

geerke schreef:
ik weet niet of een psych dit goed krijgt....hij heeft geen geweten,en geen inlevingsvermogen in andere mensen....en dat zijn hele enge mensen die tot de meest gruwelijke dingen in staat zijn..

Ben ik met je eens (of hij deze moord nu wel of niet gepleegd heeft, helemaal lekker is hij niet in z'n bovenkamer met z'n gelieg, gedraai en gedrag), maar hij zou wel een ontzettend interessant 'studieobject' zijn voor psychiaters en forensisch onderzoekers. Wat maakt hem tot wat hij is, hoe is dit zo gekomen, en kan dit bij anderen (die dezelfde 'symptomen' tonen) voorkomen worden? Lijkt me heel interessant :j
Al denk ik niet dat Peru daar bovenmatig in geinteresseerd is :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:33

Er zijn zoveel daders die perfect beginnen en slordig eindigen, is echt niet nieuws hoor...
Dat mensen dat raar vinden snap ik niet, is gewoon de reden dat 70 % van de meervuldige moordenaars gevonden worden