Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heino schreef:MamboBeach schreef:Oke Heino, maar als jij al weet dat een paard niet goed is, is het toch niet juist om deze door te verkopen als zijnde een prima peerd?
Klopt, vind het ook niet goed te praten wat die handelaar gedaan heeft. Maar sommige kopers vond ik ook wel naïef, als in, beetje wantrouwiger zijn had geen kwaad gekund
PattyOosten schreef:MamboBeach schreef:En als ze het hebben meegemaakt dan willen ze een veer in hun kont hebben, want juist bij die verhalen heb ik dan zo weer mijn twijfels. Of ze zijn zelf geholpen met oppas in al die jaren, of ze woonden nog thuis. Echt, met alle respect maar die situaties zijn dan toch niet vergelijkbaar?
Da's altijd nog beter dan in de bijstand gaan zitten, maar goed. Ik denk jij begint weer, dan kom ik ook weer even in de reprise.
Ik vind die handelaar ontzettend fout, en ik hoop dat ze nooit meer een beest verhandelt. Maar ik vind de klanten ook wel een tikje naief.
En respect heb ik ook voor jou hoor Patty!
nicole3939 schreef:Ja gelukkig wel, alleen met paardrijden is ze niet meer het onbevangen ruitertje wat ze was, en als ze in de groei komt moeten we afwachten wat haar nekwervels gaan doen, dus dat is nog even spannend.
MamboBeach schreef:nicole3939 schreef:Ja gelukkig wel, alleen met paardrijden is ze niet meer het onbevangen ruitertje wat ze was, en als ze in de groei komt moeten we afwachten wat haar nekwervels gaan doen, dus dat is nog even spannend.
Het is nogal wat zeg... Veel sterkte met je dochtertje en ik hoop dat ze er in de toekomst niet veel last van zal hebben!
PattyOosten schreef:Wat een drama voor jullie zeg! Ik hoop dat het allemaal weer helemaal goed komt en ze er geen last aan overhoudt.
Als ik zelf voor een paard ga kijken,mag altijd eerst de eigenaar zelf er even op. Als ik dat er acceptabel uit vind zien, ga ik zelf. Dan eventueel een tweede afspraak, als de instructeur het er op de film leuk uit vindt zien. Keuren doe ik in Friesland. Klinisch en foto's + bloed en de osteopaat kijkt er naar. Als die goedkeuren, dan zal ie ook wel goed zijn.
nicole3939 schreef:Ja wij zijn er mee bezig Kiwiko, moet wel lachen hoor, de allereerste keer dat ik met jou in aanraking kwam was in dit topic, en wat was ik kwaad zeg.......
Nu ik veelvuldiger jouw commentaar op bepaalde topic's zie, snap ik hoe je het bedoelt ... maar toen grrrrrr
en eigenlijk bedoel ik het altijd wel goed...... alleen word het op dat moment nooit zo gelezen of begrepen, en dat is ook ernstig begrijpelijk
want ik ben niet van de politiek correcte zeg maar, en als je dan net door zo een hel heengaat kan ik me voorstellen dat je op deze wijsneus net effe niet zit te wachten 
maikeltje schreef:Mijn punt is eigenlijk dat het mij opvalt dat er over de slachtoffers van deze handelaar veel genuanceerder geschreven wordt dan over iemand met 4 opgroeiende kinderen die in de oliebol zit, wel WIL werken maar doordat ze in deze situatie zit eigenlijk onmogelijk KAN werken omdat reeel gezien 40 uur werken met 4 kinderen in je eentje gewoon niet haalbaar is.
Heino schreef:maikeltje schreef:Mijn punt is eigenlijk dat het mij opvalt dat er over de slachtoffers van deze handelaar veel genuanceerder geschreven wordt dan over iemand met 4 opgroeiende kinderen die in de oliebol zit, wel WIL werken maar doordat ze in deze situatie zit eigenlijk onmogelijk KAN werken omdat reeel gezien 40 uur werken met 4 kinderen in je eentje gewoon niet haalbaar is.
Misschien omdat men de slachtoffers "kent" van tv en een aantal hier op Bokt rondhuppelt? Milly kreeg destijds ook zo ontzettend veel aandacht, en oh wee als je iets kritsch zei..
) Zij werkte ook in de horeca omdat paps er vandoor was. Toen die tijd heb ik het haar kwalijk genomen dat zij nooit thuis was, ik was oh zo jaloers als ik met mijn vriendin mee naar huis ging en haar mama zat wel klaar met de thee.