Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Nee, Ansou Keita.
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Mar ... dzwm1fxv31
Ook een 'bijzonder' filmpje dit.
Janine1990 schreef:Maar Hedwig, hoe denk jij er dan over dat de politie het al niet vertrouwd/gelooft...
Wel een boek durven schrijven, maar geen aangifte doen, terwijl het boek naar eigen zeggen volledig waarheidsgetrouw is...
Als je aangifte doet en voor het gerecht moet met de zaak, moet je toch ook een eed afleggen?
NonaWen schreef:En dan denk ik.. zucht wéér Peter R. de Vries..
Britt_Sisi schreef:Ik denk niet dat ze het verzonnen heeft, en als het wel zo is dn moeten ze het gewoon zo laten, loverboys zijn mensen waarvoor anderen gewaarschuwd moeten worden, ze doen nu netalsof het helemaal niet zo erg is.
Britt_Sisi schreef:Ik denk niet dat ze het verzonnen heeft, en als het wel zo is dn moeten ze het gewoon zo laten, loverboys zijn mensen waarvoor anderen gewaarschuwd moeten worden, ze doen nu netalsof het helemaal niet zo erg is.
Def schreef:Britt_Sisi schreef:Ik denk niet dat ze het verzonnen heeft, en als het wel zo is dn moeten ze het gewoon zo laten, loverboys zijn mensen waarvoor anderen gewaarschuwd moeten worden, ze doen nu netalsof het helemaal niet zo erg is.
Daar ben ik het mee eens. Dat vind ik het hele jammere van dit verhaal.
Feit blijft dat loverboyproblematiek veel voor komt en als belangrijk moet worden gezien, of dit verhaal nou waar is of niet.
_Hedwig_ schreef:Britt_Sisi schreef:Ik denk niet dat ze het verzonnen heeft, en als het wel zo is dn moeten ze het gewoon zo laten, loverboys zijn mensen waarvoor anderen gewaarschuwd moeten worden, ze doen nu netalsof het helemaal niet zo erg is.
Ben ik niet met je eens, als het niet waar is, is Manou "slachtoffer" van laster.
Dat is ook niet de bedoeling, wanneer er een roman moet zijn om je hier bewust van te maken, kan dat beter een Carry Slee achtig boek zijn qua schrijfstijl dan een Maria Mosterd achtig boek.
edit: wel dat er gewaarschuwd moet worden voor loverboys natuurlijk.
Dat zei ik van de week ook al en toen was het een gedurfde uitspraakCitaat:Maar ja, wat wil je ook. Meisje met een (waarschijnlijk) erg laag IQ, uit een gebroken (multi-problem) gezin, geen vaderfiguur... en geen idee of er nog meer speelde daar thuis.
Maria heeft ongetwijfeld vreselijke dingen meegemaakt, maar ik denk ook wel dat er nog een stoornisje schuilt ergens.
Kanelly schreef:Nee, Ansou Keita.
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Mar ... dzwm1fxv31
Ook een 'bijzonder' filmpje dit.