Het is niet dat ik er tegen ben oid, maar ik heb dit topic met verbazing gelezen. De ideen die mensen verzinnen, heerlijk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluttersput schreef:Kost centjes, maar het liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijkEn dit is natuurlijk niet ideaal, maar het beest zit een eenbadkuip, met water. Zeker niet optimaal, maar het zijn de basisbehoeftes die hij heeft.
Mindfields schreef:Weet iemand wat de twee grote beesten zijn die bij de dolfijnen zitten op de shamu cam?
Misschien moet je even wachten tot je ze voorbij ziet komen maar ik ben erg benieuwd, het zijn geen orca's maar wat dan wel?
http://www.seaworld.com/sitepage.aspx?PageID=375
HorseyDude schreef:Oeps, dan had ik het fout! SORRY! (maar ze leken er wel een beetje op!)
Ja, anders worden ze opgesmikkeld door de orka's!
Mindfields schreef:Iemand enig idee wanneer de orca's weer in deze tank terugkomen?
Annemieke schreef:De webcam staat bij het 'shamu close-up' bassin. Die wordt momenteel voor zowel de orka's als de grienden/tuimelaars gebruikt, om de beurt. De grienden en tuimelaars gaan iig voor eind mei weer terug naar hun eigen bassin, dus dan zal je alleen de orka's nog maar zien![]()
Kleine opmerking, de cam is niet live, maar loop (geloof ik) een dag achter. En 's nachts worden beelden van overdag gebruikt.