Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miep1979 schreef:monica08 schreef:Hier zijn ook de nodige woorden gevallen..Ontzettend jammer, maar hij was toch sowieso gediskwalificeerd want je mag toch niet ná de pion overstappen zeg maar naar de andere baan?
Nope en daarvoor dacht Sven dus dat hij gediskwalificeerd werd, gezien de reactie's van het publiek hij had nog niet door dat hij in de verkeerde baan bezig was
ilse86 schreef:blauw00gje schreef:Maar weet je wat ik ook vind.. Sven heeft goud op de 5000. Ik heb (bijna) niemand in mijn omgeving maar een woord over de coach horen zeggen. Nu, de coach maakt een fout en het is helemaal zijn schuld. Ja, het is zijn fout geweest, maar hij heeft die écht niet met opzet gemaakt. Ik wil hier zijn fout niet mee goedpraten, maar ik vind het wel voor Kemkers ook écht heel erg.
Da's altijd zo. Ook met voetbal.
En ik weet dat de rest ook beter wordt, maar Sven is erop gebrand, denk erom. Die jongen heeft zoveel vermogen.
Lee is ook knettergoed. Blijf m wel volgen.
BrankaZ schreef:Lielle schreef:ik weet niet wat de achtergrond van die regels is, ik weet alleen dat er gezegd werd dat er vanwege regels maar 1 persoon op de kruising mocht staan. Zal eens kijken of ik eea kan vinden.
Volgens mij staan er al 2. Wopke de Vegt staat met het bord van de rondetijden. Althans, wel bij de andere races.
Marchador schreef:blauw00gje schreef:Die vond ik echt banketstaaf!
Die reclame vond ik vannacht echt niet kunnen..
Ah ja die coach is ook maar een mens, foutje...
Aranel schreef:http://i401.photobucket.com/albums/pp94 ... i/sven.jpg
érg banketstaaf(die tekst op het papier wat Gerard vast heeft)
Ave schreef:Heel jammer voor Sven, maar ook voor zijn coach!
Ik hoop dat ze gewoon samen verder gaan, ze zijn al zo ver gekomen
Inderdaad respect dat Sven nog kwam spreken voor de camera.
Ik werd er helemaal verdrietig van, ook toen de coach later praatte voor de radio.
Erger dan woede, ze waren beide echt teleurgesteld.
Bob de Jong haalde gelukkig wel brons, maar ik denk dat daar toch een vreemde nasmaak aan zit.
Ook voor Lee en Skobrev trouwens, hoewel ze natuurlijk alle drie een topprestatie hebben neergezet!