Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Je mag zeker je mening geven,maar je zegt dat PVV stemmers beter op de SP kunnen gaan stemmen.
SP kan ook wel goed zijn hoor,maar de PVV is vele malen groter en zal zeker veel hoger eindigen dan de SP.
Als er geen PVV zou zijn had ik gestemt op óf SP óf D66.
Mij hoor je niet zeggen dat de andere partijen nix zijn,ik geloof er alleen niet meer in.
MISTRAL94 schreef:Ik ook en ik hoop dat de PVV meer zal bereiken dan de andere partijen in al die jaren! Dat er dingen anders moet is duidelijk, dat al die "grote" partijen gouden bergen beloven maar niet nakomen is ook langer bekend. Dus ik hoop dat de PVV werkelijk iets kan betekenen en dat ook Rita haar best zal doen om veranderingen te brengen. Dan zijn we een stap in de goede richting.
Heino schreef:Begrijp ik dan goed dat je op PVV stemt omdat je denkt dat die meer kans maakt dan de SP? Maar als ze gelijke kansen zouden hebben je eerder op SP zou stemmen?
Is opzich ook niet gek, strategisch stemmen. Ik heb alleen echt geen flauw idee wat nu precies wel en niet met elkaar samen wil werken.
Waves schreef:Als iedereen zo denkt worden die kleine partijen nooit groot.![]()
En ze hébben toch gelijke kansen. Iedereen is toch nog vrij om te stemmen wat ie wil?
Sammie schreef:Volgens mij is nu al een aantal kabineten lang duidelijk dat links + rechts samen niet echt werkt
D66 met PVV zou nog kunnen, maar van SP zou ik het erg ongeloofwaardig vinden
windhond schreef:Pooltje maken?![]()
![]()
Ik denk CDA VVD en PVV. En Balkie weer mp.