Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:is er een pro wilders media dan????
Sandeman schreef:Heb de standpunten van de pvv echt goed doorgelezen en ben het voor een heeel groot deel met Wilders eens en daarom zal ik op Geert Stemmen.
sarabande schreef:Sandeman schreef:Heb de standpunten van de pvv echt goed doorgelezen en ben het voor een heeel groot deel met Wilders eens en daarom zal ik op Geert Stemmen.
Nou vandaag heeft hij gezegd dat hij op alles terug wil komen, behalve op de AOW bij 67 jaar. Het grappige is dat er dan maar een partij voor hem overblijft, de SP.
Dat lijkt me nu echt een grote grap mevrouw Kant en Wilders die dingen moeten overleggen en toegeven![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar weer ook Wilders laat voor de macht al zijn zogenaamde idealen vallen.
Sannnn schreef:Hij heeft niet gezegd dat hij op alles terug wil komen. Hij heeft gezegd dat hij andere partijen tegemoet wil komen als zij hem ook tegemoet willen komen.. Hij wil deals sluiten, maar 1 ding is standvastig en dat is de AOW leeftijd. Dat heeft hij gezegd..
Denk ook wel dat dat verstandig is, zonder deals sluiten kom je niet ver.
windhond schreef:Voor alle d'66 stemmers: waarom stemmen jullie op die partij? Het is algemeen bekend dat die partij geen eigen standpunten heeft. En die Pechthold, het enige wat hij doet is meeliften met Wilders om tegen hem te roepen dat ie verkeerd doet. D66 zegt absoluut niet te gaan regeren met Wilders. Maar wat als het volk Wilders wil. Dan heeft D66 toch lak aan een groot gedeelte van de bevolking. Andersom zegt de PVV niemand uit te sluiten. CDA sluit ook niemand uit en VVD heeft ook gezegd dat ze best met de PVV willen praten.
loveidefix schreef:Vond zelf femke halsma wel sterkvind haar ideen ook goed over dat degene die president is niet in het parlement komt
sarabande schreef:Leuk was het bij P&W. Als daar ministers komen wordt altijd van te voren afgesproken welke vragen wel of niet mogen. Klink liet min of meer doorschemeren dat hij het wel voor gezien gaat houden, Kees de Jager werd duidelijk niet naar Bos en diens beleid gevraagd, hij heeft respect en bewondering voor Bos en dat mag niet. En Donner mocht zijn visie preken die hij telkens afsloot met de zin "Ik geef de feiten".
Maarrr...... naast hem zat Maarten van Rossum, duidelijk goed op de hoogte en die gaf tot Donner zijn duidelijke irritatie andere feiten
P&W hoefden allen maar met de armen over elkaar erbij te ziten![]()
![]()