Chiqa schreef:sarabande schreef:Car poolen bijvoorbeeld, iedereen meteen op de achterste benen, maar juist voor al die mensen die op die vaste tijden ergens moeten zijn zou dat voor de hand liggend zijn. Maar ja het komt niet van de grond, men wil lekker in zijn eentje in zijn neus kunnen peuteren.
Het heet niet voor niets de 'heilige koe'Als ik de berichten hier zo her en der lees in dit topci bekruipt mij ook het gevoel dat sommigen uit principe ook niet willen carpoolen. Goed prima, maar dat gaat je straks wel wat geld kosten, dat is een keus die je zelf maakt, vind niet dat een ander hier voor verantwoordelijk is.
Carpoolbedrijf, slim zeg hoe kom je dr op zal straks idd wel een markt voor zijn!
ik heb die keuze niet
zelfs al zou ik iemand hier hebben wonen die bij mij op de zaak werkt....... ik moet veel te veel adhoc dingen doen waardoor ik veel te vaak vroeger weg moet, later weg kan of zelfs helemaal niet op de zaak kom....... Ik werk ook niet van 9 tot 5..... en ik kan nu nog niet zeggen hoe laat ik maandag de deur uit moet of hoe laat ik thuis ben
Als ik de berichten hier zo her en der lees in dit topci bekruipt mij ook het gevoel dat sommigen uit principe ook niet willen carpoolen. Goed prima, maar dat gaat je straks wel wat geld kosten, dat is een keus die je zelf maakt, vind niet dat een ander hier voor verantwoordelijk is.
laten we het er op houden dat het net als nog wat dingetjes niet echt een vrijwillige keuze was
kwam de gm sorrie maar we geven geen