Nicolletje schreef:Ik bedoel het niet persoonlijk op jou, maar blijkbaar zijn er nog zoveel miljoen Nederlanders met ongeveer hetzelfde verhaal en er is blijkbaar geen ruimte voor flexibiliteit en dat verbaast me soms.
bij mij heel veel ruimte voor flexibiliteit

we gaan het gewoon proberen

heb ik een leuk taakje voor jou in deze........ mag jij mijn klanten opbellen dat er eea gaat veranderen in de tijden dat ze uit bed worden gehaald of in bed worden gestopt
Mw.... wil altijd om 11 uur naar bed gebracht worden, met het openbaar vervoer gaat dat niet lukken omdat je dan te laat klaar bent. 10 uur is de laatste mogelijkheid......... geloof me Mw ..... trekt je door de telefoon heen
Dhr....... moet morgenochtend om 9 uur in het ziekenhuis zijn, dat betekend dat hij om tussen 8 en half 9 opgehaald word door de rolstoeltaxi, dat betekend dat de verzorgende er uiterlijk om 6:30 uur zal moeten zijn........ gaat niet lukken met het openbaar vervoer.... Dhr, heeft in zijn werkzame carriere een heule goede baan gehad, en meneer accepteert het echt niet als ik zeg dat het niet gaat lukken......
Voor mij zou het ook betekenen dat mijn personeel niet meer dan 2 a 3 clienten kan doen op een ochtend (ochtend is van 7:30 tot 12:30) want trammetje hier, overstappen daar, busje zo...... maar wel die uren betaald krijgen, dus moet ik meer in rekening gaan brengen want de reistijd moet ook gewoon uitbetaald worden. En de vergoedingen van het PGB zijn niet zo bijzonder hoog!
misschien moeten sommige mensen zich eens realiseren dat er toch echt een wereld buiten die van hun is, die echt geweldig anders kan zijn