MarcoBorsato schreef:Is dat ding maandag nog te koop? Ik kom zaterdagavond pas aan in NL en ben eigenlijk bloednieuwsgierig
Als 'ie niet uitverkocht is....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Miska schreef:Jammer dat jullie het zo zien.
nee jammer dat jij het zo ziet.
tegen mij zeggen dat ik alles voor het geld doe omdat ik er geen moeite mee heb is ondermaats!
Ik adviseer je om een goede psychische begeleider in te schakelen om over je probleem heen te komen......... en ja voordat je begint te meppen, ik ben ook als kind zijnde, een ook als semi volwassenzijnde verkeerde mannen tegen gekomen in mijn leventje. Maar ik ben er gelukkig niet op die manier zoals jij nu bent uitgerold, ik heb het allemaal fijn kunnen verwerken en heb ondertussen een gezonde kijk op bloot.
Fiffill schreef:Twiggy2008 schreef:Ik denk dat de Amerikaanse markt ook heel anders in elkaar zit dan de Nederlandse markt (zo, laat ik nog wat van mijn marketing kennis los hier).
En ik denk dat iedereen dat ook wel weet.
Natuurlijk is de Amerikaanse Playboy niet te vergelijken met de Nederlandse. De - voor mijn part - Poolse Playboy zal ook wel weer heel anders zijn.
Janine1990 schreef:Moniek schreef:klopt maar heb wel eens een intervieuw gezien van hugh hefner dat hij niet gecharmeerd is van de werkwijze hier in nederland.
en dat kan ik me goed voorstellen.
patricia paay even buitengelaten,,maar die zou nooit in de amerikaanse playboy komen.
Maar dat is een redelijk algemeen voorkomen tussen Nederland en Amerika.![]()
Wat Amerika doet, doet Nederland niet en vice versa
katiavl schreef:Maar wat ik niet snap is dat iemand van 60 erg is en die jonge meisjes niet. Dan vind ik iemand van 60 met veel levenservaring en die al meer weet wat ze doet minder erg
Moniek schreef:Janine1990 schreef:Maar dat is een redelijk algemeen voorkomen tussen Nederland en Amerika.![]()
Wat Amerika doet, doet Nederland niet en vice versa
klopt maar playboy is hugh hefner en ik vind dat nederland het blad goedkoop en onprofesioneel maakt.
Moniek schreef:katiavl schreef:Maar wat ik niet snap is dat iemand van 60 erg is en die jonge meisjes niet. Dan vind ik iemand van 60 met veel levenservaring en die al meer weet wat ze doet minder erg
eerlijk gezegd zie ik liever een meid van in de 20 mooi op de foto die gecast is door holly madison /hugh hefner
dan de mensen die hier in de playboy staan.
Cayenne schreef:Er is laatst op de site van sbs (geloof ik) een vraagstelling voor mannen geweest hierover.
Maar liefst 71 (!!!!!!!) zou Patricia verkiezen boven een jongere meid van een jaar of 23.
Kun je nagaan
en Miska, ik ben het eigenlijk toch wel een beetje met de rest eens.
Je spreekt jezelf veel tegen in dit topic en blijft maar op een aantal dingen hameren die nu echt wel duidelijk zijn.
Natuurlijk kan en mag niemand je uit dit topic zetten, maar misschien is het handig om te proberen iemand anders mening ook te respecteren, net zoals jij zelf ook wilt.
Fiffill schreef:Om hier op de man (vrouw) te gaan spelen begint een beetje jammer te worden... laten we het bij het onderwerp van de discussie houden.
Zoals ik al zei, voor de oudere mannen... Theo is een jonge vent, maar zijn opa kijkt (hoop ik!) liever naar een vrouw die wat dichter bij zijn leeftijd zit....
Twiggy2008 schreef:Fiffill schreef:Zoals ik al zei, voor de oudere mannen... Theo is een jonge vent, maar zijn opa kijkt (hoop ik!) liever naar een vrouw die wat dichter bij zijn leeftijd zit....
Hahahahaaaaa....... Dat hoop ik ook voor zijn opa.
Miska schreef:_l_amanda_l_ schreef:heb het filmpje niet eens uitgekeken, die Maassen kan echt niemand uit laten praten zonder erdoorheen te gaan zitten blaten, zucht, irritant vind ik dat.. (dan interesseert het me ook niet meer wat ie zegt, onbeschofterig gedoe)
ik had eigelijk geen idee hoe die Patricia Paay dr nu uitzag, maar als je er nog zó uit kan zien op je zestigstewauw!
Tja als je nep mooi vindt...