16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:19

MarcoBorsato schreef:
Is dat ding maandag nog te koop? Ik kom zaterdagavond pas aan in NL en ben eigenlijk bloednieuwsgierig

Als 'ie niet uitverkocht is.... ;)

Miska

KiWiKo schreef:
Miska schreef:
Jammer dat jullie het zo zien.

nee jammer dat jij het zo ziet.

tegen mij zeggen dat ik alles voor het geld doe omdat ik er geen moeite mee heb is ondermaats!

Ik adviseer je om een goede psychische begeleider in te schakelen om over je probleem heen te komen......... en ja voordat je begint te meppen, ik ben ook als kind zijnde, een ook als semi volwassenzijnde verkeerde mannen tegen gekomen in mijn leventje. Maar ik ben er gelukkig niet op die manier zoals jij nu bent uitgerold, ik heb het allemaal fijn kunnen verwerken en heb ondertussen een gezonde kijk op bloot.

Good for you! +:)+

Twiggy2008

Fiffill schreef:
Twiggy2008 schreef:
Ik denk dat de Amerikaanse markt ook heel anders in elkaar zit dan de Nederlandse markt (zo, laat ik nog wat van mijn marketing kennis los hier :D ).

En ik denk dat iedereen dat ook wel weet. ;)
Natuurlijk is de Amerikaanse Playboy niet te vergelijken met de Nederlandse. De - voor mijn part - Poolse Playboy zal ook wel weer heel anders zijn.

Het was ook maar een grapje. ;) :P

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:20

Janine1990 schreef:
Moniek schreef:
klopt maar heb wel eens een intervieuw gezien van hugh hefner dat hij niet gecharmeerd is van de werkwijze hier in nederland.
en dat kan ik me goed voorstellen.
patricia paay even buitengelaten,,maar die zou nooit in de amerikaanse playboy komen.

Maar dat is een redelijk algemeen voorkomen tussen Nederland en Amerika. ;)
Wat Amerika doet, doet Nederland niet en vice versa ;)

klopt maar playboy is hugh hefner en ik vind dat nederland het blad goedkoop en onprofesioneel maakt.

Urbanus

Twiggy2008 schreef:
MarcoBorsato schreef:
Is dat ding maandag nog te koop? Ik kom zaterdagavond pas aan in NL en ben eigenlijk bloednieuwsgierig

Als 'ie niet uitverkocht is.... ;)

Ja daar vrees ik voor... ;(

lesilla

Maar wat ik niet snap is dat iemand van 60 erg is en die jonge meisjes niet. Dan vind ik iemand van 60 met veel levenservaring en die al meer weet wat ze doet minder erg :P

RoodZonnetje

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:21

Je kan ze ook zo online kijken hè, gewoon ff googlen ;)

pniekepnak

MarcoBorsato schreef:

Ze staan al op Internet, gewoon ff googlen!

Fenrir

Om hier op de man (vrouw ;) ) te gaan spelen begint een beetje jammer te worden... laten we het bij het onderwerp van de discussie houden. :)

Zoals ik al zei, voor de oudere mannen... Theo is een jonge vent, maar zijn opa kijkt (hoop ik!) liever naar een vrouw die wat dichter bij zijn leeftijd zit....

KiWiKo

hihihi misschien heeft TM wel een goede som geld gekregen om zo de verkoop te stimuleren :) :) het is natuurlijk wel een enorme publiciteitsstunt :)

heel nederland praat erover :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 20:22

Er is laatst op de site van sbs (geloof ik) een vraagstelling voor mannen geweest hierover.
Maar liefst 71% (!!!!!!!) zou Patricia verkiezen boven een jongere meid van een jaar of 23.
Kun je nagaan :)

en Miska, ik ben het eigenlijk toch wel een beetje met de rest eens.
Je spreekt jezelf veel tegen in dit topic en blijft maar op een aantal dingen hameren die nu echt wel duidelijk zijn.
Natuurlijk kan en mag niemand je uit dit topic zetten, maar misschien is het handig om te proberen iemand anders mening ook te respecteren, net zoals jij zelf ook wilt.

Overigens vind ik je oneliners op de laatste 2 pagina's als reactie op andere meningen ook niet erg vriendelijk overkomen. Het sarcasme druipt er vanaf.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-12-09 20:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:22

pniekepnak schreef:
MarcoBorsato schreef:

Ze staan al op Internet, gewoon ff googlen!

Ja, maar we willen wel de echte! :+ :))

Twiggy2008

MarcoBorsato schreef:
Ja daar vrees ik voor... ;(

Moet ik 'm voor je kopen dan? :D

(Maar via internet kun je een hoop achterhalen, hoor ;) )

Tallie1979

Misschien dat ik hem wel koop.. Lieveli, mocht ik hem kopen en alle foto's gezien hebben ( ben ook nieuwsgierig :') ) dan wil ik hem wel naar je opsturen als hij uitverkocht is? :)

Moniek

katiavl schreef:
Maar wat ik niet snap is dat iemand van 60 erg is en die jonge meisjes niet. Dan vind ik iemand van 60 met veel levenservaring en die al meer weet wat ze doet minder erg :P

eerlijk gezegd zie ik liever een meid van in de 20 mooi op de foto die gecast is door holly madison /hugh hefner
dan de mensen die hier in de playboy staan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:23

Moniek schreef:
Janine1990 schreef:
Maar dat is een redelijk algemeen voorkomen tussen Nederland en Amerika. ;)
Wat Amerika doet, doet Nederland niet en vice versa ;)

klopt maar playboy is hugh hefner en ik vind dat nederland het blad goedkoop en onprofesioneel maakt.

Maar de Nederlandse Playboy heeft waarschijnlijk ook lang niet zo'n groot vermogen als Hugh Hefner he? ;)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:23

Fiffill schreef:
Zoals ik al zei, voor de oudere mannen... Theo is een jonge vent, maar zijn opa kijkt (hoop ik!) liever naar een vrouw die wat dichter bij zijn leeftijd zit....

Hahahahaaaaa....... Dat hoop ik ook voor zijn opa. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:24

Moniek schreef:
katiavl schreef:

eerlijk gezegd zie ik liever een meid van in de 20 mooi op de foto die gecast is door holly madison /hugh hefner
dan de mensen die hier in de playboy staan.

Ik vind die bunnies van hem anders het schoolvoorbeeld van ordinaire blondjes :+ Maar dat kan aan mij liggen hoor.

RoodZonnetje

Janine1990 schreef:
Maar de Nederlandse Playboy heeft waarschijnlijk ook lang niet zo'n groot vermogen als Hugh Hefner he? ;)

Plus Amerika is groter dus heeft ook veel meer keus :P

Fenrir

Cayenne schreef:
Er is laatst op de site van sbs (geloof ik) een vraagstelling voor mannen geweest hierover.
Maar liefst 71 (!!!!!!!) zou Patricia verkiezen boven een jongere meid van een jaar of 23.
Kun je nagaan :)

en Miska, ik ben het eigenlijk toch wel een beetje met de rest eens.
Je spreekt jezelf veel tegen in dit topic en blijft maar op een aantal dingen hameren die nu echt wel duidelijk zijn.
Natuurlijk kan en mag niemand je uit dit topic zetten, maar misschien is het handig om te proberen iemand anders mening ook te respecteren, net zoals jij zelf ook wilt.

Ik denk dat de Playboylezers over het algemeen zelf ook wat ouder zijn dan 23... Althans, als we het over gemiddeldes gaan hebben.

Verder ben ik het eens met Moniek over de NL'se Playboy... al die bekende mensen er steeds maar in, nee. :n

pniekepnak

Fiffill schreef:
Om hier op de man (vrouw ;) ) te gaan spelen begint een beetje jammer te worden... laten we het bij het onderwerp van de discussie houden. :)

Volgens mij kijken oudere mannen nog minstens net zo graag naar een meisje van 25...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 20:24

Eigenlijk vind ik het wel leuk:
Vroeger werd de Playboy beschouwd als een blad voor 'vieze mannen' en moest je het geheim houden en verstoppen in je kamertje.
Nu wordt het gezien als een respectabel blad en kun je het gewoon op je nachtkastje laten liggen zonder dat men je vreemd aankijkt of veroordeeld :D

Toch leuk hoe dat aan het veranderen is! :)

Tallie1979

Twiggy2008 schreef:
Fiffill schreef:

Hahahahaaaaa....... Dat hoop ik ook voor zijn opa. :D

Van mijn opa had ik een draai om mijn oren gehad als ik zo onbeschoft was geweest tegen een dame _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:25

@_San87_ ik vind mevrouw Paay er ook uitzien als een ordinair blondje, alleen dan wat ouder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:25

Miska schreef:
_l_amanda_l_ schreef:
:Z heb het filmpje niet eens uitgekeken, die Maassen kan echt niemand uit laten praten zonder erdoorheen te gaan zitten blaten, zucht, irritant vind ik dat.. (dan interesseert het me ook niet meer wat ie zegt, onbeschofterig gedoe)
ik had eigelijk geen idee hoe die Patricia Paay dr nu uitzag, maar als je er nog zó uit kan zien op je zestigste *D wauw!

Tja als je nep mooi vindt...

toch heb ik het idee dat jij jaloers bent, want echt alles is verkeerd aan die vrouw he?