Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Ik niet akkoord, eigenlijk. Let wel: dat ik dit zeg betekent niet dat ik tegen het homohuwelijk ben!
Maar ik ben het niet eens met de uitspraak dat er geen discussie over mogelijk zou moeten zijn. Ieder heeft recht op een eigen mening. Dat die afwijkt van jouw (hier in de meest algemene zin des woords) mening of van de 'standaard', wil niet zeggen dat die mening per definitie verkeerd is.
Angelita schreef:Blue_Eyes schreef:Ik niet akkoord, eigenlijk. Let wel: dat ik dit zeg betekent niet dat ik tegen het homohuwelijk ben!
Maar ik ben het niet eens met de uitspraak dat er geen discussie over mogelijk zou moeten zijn. Ieder heeft recht op een eigen mening. Dat die afwijkt van jouw (hier in de meest algemene zin des woords) mening of van de 'standaard', wil niet zeggen dat die mening per definitie verkeerd is.
Ik zeg het ook alleen maar om een statement te maken, leek me wel aardig duidelijk eigenlijk. Natuurlijk mag erover gediscussiëerd worden.
Ingmar_ verwoordt precies wat ik bedoel.
Blue_Eyes schreef:Ehm... Ergens tegen zijn is niet hetzelfde als iets verbieden. En een homoseksuele relatie hebben is niet hetzelfde als homoseksueel zijn
Ingmar_ schreef:Blue_Eyes schreef:Ehm... Ergens tegen zijn is niet hetzelfde als iets verbieden. En een homoseksuele relatie hebben is niet hetzelfde als homoseksueel zijn
In het geval van dit topic zeker wel. Ken jij ook maar één hetero man die met een homoseksuele man een relatie aan zou gaan dan? De hetero kijkt wel link uit
Blue_Eyes schreef:Wat jij wil... ik zie er duidelijk verschil in. Buiten dat - lees mijn eerdere post nog eens: ook als je tegen homohuwelijk bent, wil dat nog niet zeggen dat je tegen een homoseksuele relatie bent.