Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Wilders keert zich inderdaad tegen het geloof van miljoenen mensen over de hele wereld. Deed Fortuyn ook, ja. Maar is die nou door een moslim vermoord?
Marjoow schreef:Nog maar 1 bladzijde terug zei jij geloof ik ook zoiets. Waarmee aangetoond is dat ook jij dus wel verschil ziet tussen allochtoon en moslim.Moslims hun eigen partij? PARDON?
Sorry, maar ten eerste, zijn het geen Nederlanders, het zijn allochtonen.
Ten tweede, krijgen we zometeen ook een Belgische partij? En een Duitse??
Sorry, maar totdat die mensen echt ingeburgerd zijn, 100% nederlands praten en geen extremistische moslimideeen hebben, vind ik niet dat zomaar iedere religie hier een partij mag starten.
We zijn multicultureel, en ik mag misschien racistisch overkomen, maar Nederland is Nederland met kaas en klompen, en hoeft geen Nederland met burka's te worden!
geerke schreef:dat is ook zo....het loopt z'on 500 jaar achter....
Blue_Eyes schreef:Dat kan wel wezen, daar gaat het me nu helemaal niet om. Je vroeg of Pim Fortuyn zich tegen moslims keerde: ja, dus.
Blue_Eyes schreef:Schiet toch op. De meeste moslims zijn helemaal niet extremistisch. De meeste moslims zijn heel normale mensen, die een paar keer per dag bidden naar Mekka en zich aan de Ramadan houden.
Blue_Eyes schreef:Schiet toch op. De meeste moslims zijn helemaal niet extremistisch. De meeste moslims zijn heel normale mensen, die een paar keer per dag bidden naar Mekka en zich aan de Ramadan houden.
Marjoow schreef:Blue_Eyes: Er is een verschil tussen een buitenlander en een moslim, misschien heb ik dat verkeerd neergezet in mijn eerdere posts. Maar de meeste moslims, zijn extremistisch. Dan kom je bij de film van Geert Wilders. Waarin extremistische dingen gezegd worden over het islam.
Blue_Eyes schreef:Geerke, mijn reactie was hierop:Marjoow schreef:Blue_Eyes: Er is een verschil tussen een buitenlander en een moslim, misschien heb ik dat verkeerd neergezet in mijn eerdere posts. Maar de meeste moslims, zijn extremistisch. Dan kom je bij de film van Geert Wilders. Waarin extremistische dingen gezegd worden over het islam.
Dat gaat toch duidelijk over de meeste moslims. Daar zit geen nuancering in.
Marjoow: aan de macht komen? Heb je je al eens verdiept in het Nederlandse politieke systeem?
Blue_Eyes schreef:Quote van Pim Fortuyn: 'De Islam is een achterlijk geloof.' Mwah...
Citaat:"Christelijke inwoners in Nederland, zoals op de Veluwe, hebben moreel meer rechten dan islamitische nieuwkomers, omdat christenen al eeuwenlang hebben bijgedragen aan de opbouw van ons land".
(Bron: NOS, 3 februari 2002)
Marjoow schreef:Blue_Eyes schreef:
Marjoow: aan de macht komen? Heb je je al eens verdiept in het Nederlandse politieke systeem?
Toevallig hebben we dit jaar een hele periode aandacht aan de politiek besteed ja. Dus ja, ik heb me erin verdiept. Heb er een toets over moeten maken waar ik een 8,1 voor had.