Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:24

Ik hoor net dat ze vrijdag te gast zou zijn op de radiozender mnm, de zender die gelinkt zou worden aan de eventuele hoax. Maar de vrt(die mnm beheert) zou uitdrukkelijk gezegd hebben dat het niet is om te zeggen dat het vals is.

Ik weet alleen niet wanneer, maar ik ben wel thuis en ik ga de radio voor een keertje op mnm zetten. Als ze dan toch de hele grap onthullen, dan hebben ze me heel eerlijk gezegd wel heel mooi liggen gehad :D .

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:24

Maar zit er nou echt een tattooshop (die Tattoo Box heet) op dat bewuste adres in Kortrijk?

Met Google vind ik diverse bedrijven op dat adres, het is me niet helemaal duidelijk of dat recente gegevens zijn. Tattoo Box heeft iig geen eigen website, maar op MySpace zit-ie wel.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:29

Wat betekend hoax? :o

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:30

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:39

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:51

zelfmoordneigingen :roll:

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:57

:')

Afbeelding

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:59

zwieke schreef:
zelfmoordneigingen :roll:

Als het echt is en je word masaal als schandpaal gebruikt of het gelogen is of niets kan ik me er wel iets bij voorstellen.

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:59

Hahaha dat plaatje :')

Ja ik ben echt benieuwd hoe het echt zit..

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:15

Haha geweldig plaatje _O-.
Hoe het verder zit, ik weet het niet. Ik wacht wel tot er iets op de telegraaf staat...
Een hoax zou natuurlijk ook kunnen. Maar dat lijkt me wel ver gaan.

@ Nursie, voor die drie kleine sterretjes - die volgens haar dus enkel de bedoeling waren - heb je geen verdoving nodig. Het duurt op zn langst 20 minuten. Een vriendin van mij liet twee grote sterren zetten en geen verdoving en binnen 10 minuten stonden we weer buiten.

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:18

Volgens mij bedoeld Nursie dat je endorphine aanmaakt door de pijn en dat je daardoor de pijn niet meer voelt. Is inderdaad ook wel zo, maar als ze dan ineens op een andere plaats gaan beginnen dan voel je dat wel weer hoor! Totdat die plek ook weer wordt verdoofd door je endorphine.

Volgens mij doen ze nooit verdoven hoor, voor een tattoo laten zetten. Ik heb dr iig nog nooit van gehoord!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:20

xNursiex schreef:
xNursiex schreef:
Wi

Maar met voelen waar ze plaatsen, is het niet zo dat je naar een tijdje verdoofd word door de pijn en je niet meer zoveel
onderscheid kunt maken met waar op je gezicht ze nu eigenlijk bezig zijn met zetten?

Even mijn vraag op laten vallen :o

Er word niet verdooft. Een tatto artiest of een piercer mag geen spuiten zetten en dus ook geen verdoving. De op smeer zalfjes werken wel enigszins maar niet zo dat je helemaal niets meer voelt. Het verlicht enkel. Dus neen, het kan echt niet dat ze niets gevoeld heeft.

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:27

Ehm:

miek140 schreef:
Volgens mij bedoeld Nursie dat je endorphine aanmaakt door de pijn en dat je daardoor de pijn niet meer voelt. Is inderdaad ook wel zo, maar als ze dan ineens op een andere plaats gaan beginnen dan voel je dat wel weer hoor! Totdat die plek ook weer wordt verdoofd door je endorphine.

Volgens mij doen ze nooit verdoven hoor, voor een tattoo laten zetten. Ik heb dr iig nog nooit van gehoord!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:30

Endorphine verdooft echt niet zo goed dat je een gezichttattoo niet zou voelen. Geloof me maar, je voelt het echt ;)
Endorphines maken de pijn dragelijk en zorgen dat het ipv helse pijn meer een "irritant" gevoel is. Maar het irritante gevoel blijf je voelen. Bovendien wisseld het, er zijn stukjes die wat minder pijn doen en stukjes die meer pijn doen. Het kan simpelweg niet dat ze het niet gevoeld heeft in haar gezicht. Op een been of een arm misschien nog wel dat ze in slaap viel, maar niet in het gezicht. Als endorphines zo goed zouden werken, brachten ze mensen niet onder narcose of spoten ze nooit plaatselijke verdovingen in :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:37

Ook zo meegeleefd met die arme achttienjarige Kimberly die drie sterretjes bij haar oog wilde en wakker werd met 56 sterren omdat ze in slaap was gesukkeld tijdens de tattoo-sessie? Dan ben je er met open ogen ingetuind.

Clint.be onthult vandaag dat het een radiostunt was van de zender MNM. Ze hebben hiervoor ook diverse bewijzen voor. Belangrijkste troef is de site Kimberlizer, waarop je zelf sterren op foto's kunt plakken. De site is echter al sinds april geregistreerd. Bovendien is de site eigendom van reclamebureau Famous, die MNM als belangrijke klant heeft. Tot slot zijn de sterren ook het logo van NMN.

De VRT, eigenaar van MNM, heeft inmiddels wel in alle toonaarden ontkent. Wel is Kimberly morgen te gast bij MNM. Hier zal ze uitleggen waarom ze in slaap kon vallen tijdens een pijnlijke behandeling en waarom de shop de sterren niet eerst had uitgetekend. http://frontpage.fok.nl/
Laatst bijgewerkt door Iris82 op 18-06-09 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:37

:+ dat moest ook haast wel ja,goed stunt :+
Stel je voor dat iedereen zomaar in slaap zou vallen tijdens het zetten van een tattoo,zou nederland er heel anders uitzien :Y)
Laatst bijgewerkt door Danielle_1 op 18-06-09 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:38

Dan nog, je weet heus wel dat je er geen tijden zit en bovendien lijkt het me dat als hij ineens op je oor/neus/kin/wang gaat zitten tatoeëren dat je zoiets heb van 'Hé stop eens :+' En het wordt sowieso altijd vooraf of opgeplakt of getekend met die speciale stiften. Als je er niet tevreden mee bent dan kan je het dan nog veranderen nl.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:39

Niet per se, er zijn ook artiesten die het freehanden ;)

Overigens vind ik haar er, eerlijk gezegd, alleen maar mooier op geworden :o

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:40

Danielle_1 schreef:
:+ dat moest ook haast wel ja,goed stunt :+
Stel je voor dat iedereen zomaar in slaap zou vallen tijdens het zetten van een tattoo,zou nederland er heel anders uitzien :Y)

Vind ik nogal een hoog IQ :+.
Ik zou zeggen het IQ van een visstick :Y). - Met een beetje mazzel.

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:40

pharagirlke schreef:
Endorphine verdooft echt niet zo goed dat je een gezichttattoo niet zou voelen. Geloof me maar, je voelt het echt ;)
Endorphines maken de pijn dragelijk en zorgen dat het ipv helse pijn meer een "irritant" gevoel is. Maar het irritante gevoel blijf je voelen. Bovendien wisseld het, er zijn stukjes die wat minder pijn doen en stukjes die meer pijn doen. Het kan simpelweg niet dat ze het niet gevoeld heeft in haar gezicht. Op een been of een arm misschien nog wel dat ze in slaap viel, maar niet in het gezicht. Als endorphines zo goed zouden werken, brachten ze mensen niet onder narcose of spoten ze nooit plaatselijke verdovingen in :D

Weet ik :)
Maar ik wilde even verduidelijken, dat ik dacht dat nursie niet geloofde dat je echt verdoofd werd, omdat zij volgens mij bedoelde dat het gewoon een endorphine verdoving was :)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:41

pharagirlke schreef:
Niet per se, er zijn ook artiesten die het freehanden ;)

Overigens vind ik haar er, eerlijk gezegd, alleen maar mooier op geworden :o

Ja klopt, maar dan doen ze het toch met die speciale stiften? Anders dan zit ik inderdaad fout ;).
Dan nog lijkt t me wel dat je redelijk symetrische sterretjes wilt en het dus eerst laat tekenen of opplakken :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:44

normaaaaaal gezien wel. Maar ik weet niet élke tattoo-artiest dat ook doet... Normaal gezien werken ze inderdaad met stencils of tekenen ze het maar het kan best zijn dat deze meneer (al dan niet in parijs) "bekent" staat om zijn fantastische freehanden... Maar dat weet ik niet, ik ken de artiest niet. Ik weet dat de andere zaken in kortrijk wel met stencils werken. (de meeste hier in België.)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:45

Ah okay. Dan nog blijf ik erbij dat als hij een sterretje op mn gezicht zou tekenen dat ik het eerst in stift oid wou :P Haha.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:45

Jeaulijn schreef:
maar ik heb geen idee hoe een tattoo er na een paar dagen uit ziet..

Echt wel zo hoor, het vormt een soort korstje, en als dat er af valt zit daaronder de getatoeëerde huid.
Als het een stunt is, is het héél goed gedaan.
Normaal gezien kan het echt niet dat je in slaap valt. Ik wil niet overdrijven, maar pijn doet het wel hoor, tenslotte is het een naald die door je huid gaat..
Maar..wat ik me misschien wel nog kan voorstellen is dat iemand zichzelf (zelfs zonder het te weten) onder hypnose brengt door zich heel erg op één zaak te focussen, bv. het geluid van de naald, de tatoeeur die vertelt enz..

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:48

Dan nog lijkt 't me dat je t wel door heb dat hij ineens bijna in je oor zit -:).
Haha. Wat een gedoe om een paar sterretjes :D _O-