Nou ik heb vandaag Partij voor de Dieren gestemd. Veel mensen lachen met uit omdat ze de partij niet waardig genoeg vinden omdat het 'voor dieren' is.
Ik ben tevreden met mijn stem. Op deze manier steun ik Pvdd idee dat dieren ook rechten hebben en dat het milieu grote aandacht moet krijgen. Dat zijn de punten die mijn aandacht trokken. GroenLinks was ook nog een overweging, maar ik besloot toch voor de kleine partij te gaan.
Ik ben het zat dat men alleen maar aan het welzijn van de mens denkt. Wanneer denken mensen eens na over het welzijn van dieren en het milieu?
Nou ik denk dat ik wel duidelijk ben!

Ik ben een dierenmens!
Het is fijn om te zien dat er zoveel mensen op die partij hebben gestemd, of zouden stemmen.
De discussie aan tafel was een lust voor het oog. Het ging er lekker hard aan toe.
Maar toch vond ik wel dat de presentator/voorzitter iets eerder had moeten ingrijpen af en toe. Het was op een gegeven moment echt irritant.
Die vrouw van SP, weet niet hoe ze heet, was ook lekker fel. Ik zei al tegen mijn moeder, hoe zal ze zijn als ze ongesteld is?