Geef mij maar weer de kunst uit de barok ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maiska schreef:Ik heb maar klein stukje gekeken. Wat ontzettende maf zeg. Wie wil dat in z'n huis hebben?? Ik vind het niet kunnen moet ik eerlijk zeggenWe doen dit toch ook niet met mensenresten? Je zult je dier maar zo terugzien. Ik dacht bij de eerste foto zelfs dat het gefotoshopt was en een grapje was..
Geef mij maar weer de kunst uit de barok ofzoMooie schilderijen hihi
celticpony schreef:Ze wil dat toch op deze manier verduidelijken(dat het geen speelgoed is)? Niets is zo misleidend om daar dan wel op te wijzen. Als ik zeg.. Denk niet aan een roze olifantje.... Juist! Dan denk je er dus wel aan. Daarom houd ik niet van deze tactieken, beoogde effect werkt gewoonweg niet. Liever investeren in preventie en voorlichting
Babje_84 schreef:Ik ken deze vrouw en heb een paar jaar geleden samen met mijn toenmalige stagebegeleider nog een hele actie tegen haar opgezet. Helaas heeft het (nog) niets geholpen...
Die knuffels doen me een beetje denken aan slechte Amerikaanse horrorfilms... echt te walgelijk!
(ze maakt trouwens niet alleen speelgoed heh...)
marlinH schreef:Dat vind ik niet hetzelfdeEen blokkendoos van een hond? Dan is het toch geen dier meer, ik vind dat je dan echt een steekje los hebt hoor
MarcoBorsato schreef:Ik wil wel een blokkendoos van een mopshondje hebben...
Ragdollcat schreef:Ik vind het walgelijk, maar in die landen is het heel normaal om katten en honden te villen, omdat men honden en kattenvlees eten, dus het kan zijn dat die vacht daarvan afkomstig zijn.
Afschuwelijk, ik vind dit alles weerzinwekkend.
Als ze echt wil dat de kinderen speelgoed krijgen ipv echte huisdieren, nou daar zijn de knuffelbeesten toch voor???? dus het is een slap excuus, volgens mij om het goed te praten voor wat ze doet met dierenlijken en vachten, bah bah bah echt ziek is het, het blijven voor mij kadavers want het is afgestroopt van een dier dat dood is, ook al is het een huid het blijven lijken / kadavers voor mij en dat vind ik absoluut geen aantrekkelijk idee, echt niet.
Vjestagirl schreef:marlinH schreef:Dat vind ik niet hetzelfdeEen blokkendoos van een hond? Dan is het toch geen dier meer, ik vind dat je dan echt een steekje los hebt hoor
Dat is niet haar eigen hond. Dat is een huid die ze heeft gekocht van een preparateur, waar mensen vrijwillig hun dode huisdier aan afstaan. Zij heeft er een kunstopbject van gemaakt, met een boodschap erachter.
Vjestagirl schreef:MarcoBorsato schreef:Ik wil wel een blokkendoos van een mopshondje hebben...
Ik wil zo'n kat die je binnenste buitenkeert en dan een hond wordt en andersom. Die vind k echt gaaf!
Edit: of een koe op van die groene wieltjes, aan een touwtje