Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureenn schreef:maar ninx je zegt net: Veel laag opgeleide autochtone jongeren hebben vaak ook een andere start gehad, ouders zijn niet hoger opgeleid dus er is minder stimulans om dat zelf wel te gaan doen....
ze hebben zelf ook hersens en bepalen hun eigen toekomst niet hun ouders. hun best moeten ze toch echt zelf doen, als ze iets willen bereiken. mijn ouders kunnen me net zo'n goede start mee gegeven hebben maar als ik het laat sloffen bereik ik ook niks, is wel de makkelijkste weg.
Maureenn schreef:uhm dat is vakantie.. dan gaan we na 3 weken weer weg
en lot bedoelde dat het niet zo mag zijn, dat ze het nederland niet meer voelt als ze daar tussen loopt
MRIIIS schreef:Maureenn schreef:maar ninx je zegt net: Veel laag opgeleide autochtone jongeren hebben vaak ook een andere start gehad, ouders zijn niet hoger opgeleid dus er is minder stimulans om dat zelf wel te gaan doen....
ze hebben zelf ook hersens en bepalen hun eigen toekomst niet hun ouders. hun best moeten ze toch echt zelf doen, als ze iets willen bereiken. mijn ouders kunnen me net zo'n goede start mee gegeven hebben maar als ik het laat sloffen bereik ik ook niks, is wel de makkelijkste weg.
ze, ze, zeJammer, van die niet-ruimdenkende mensen, heb je alleen jezelf mee
Maureenn schreef:maar ninx je zegt net: Veel laag opgeleide autochtone jongeren hebben vaak ook een andere start gehad, ouders zijn niet hoger opgeleid dus er is minder stimulans om dat zelf wel te gaan doen....
Anne_GTI schreef:En wat eten we vandaag? rijst, pasta, Mc Donalds, pizza, vietnameese loempia, shoarma, coescoes of stamppot....
De keuze is gelukkig een stuk uitgebreider geworden.Ik herinner me mijn eerste pizza nog
Anne_GTI schreef:Ik ga lekker indisch maken. Alleen maar hollandse pot verveelt ook snel.
Maureenn schreef:Friet.
Maar 'het nederland' ziet eruit zoals het was, nederlanders onze eigen cultuur (opletten bij aardrijkskunde dan weet je wat de nederlandse cultuur inhoud)
Maureenn schreef:Friet.
Maar 'het nederland' ziet eruit zoals het was, nederlanders onze eigen cultuur (opletten bij aardrijkskunde dan weet je wat de nederlandse cultuur inhoud)
Gabrielle_ schreef:Anne_GTI schreef:Ik ga lekker indisch maken. Alleen maar hollandse pot verveelt ook snel.
Ze smijten echt alles in het eten wat niet hoort.
Ingewanden, alles smijten ze er in...
Is pas geleden nog op het nieuws geweest.
Gabrielle_ schreef:Anne_GTI schreef:Ik ga lekker indisch maken. Alleen maar hollandse pot verveelt ook snel.
Ze smijten echt alles in het eten wat niet hoort.
Ingewanden, alles smijten ze er in...
Is pas geleden nog op het nieuws geweest.
Ging ook over Chinezen.
Citaat:Weleens je verdiept in kopkaas, balkenbrij en bloedworst?
Maureenn schreef:had je misschien toch nodig gehad dan
Maureenn schreef:en dan nog bepalen hun z'n eigen toekomst, willen ze iets bereiken moeten ze zich inzetten en dat weten ze net zo goed.
ookal is het dan makkelijker om alles te laten sloffen maar daar kies je dan zelf voor
Gabrielle_ schreef:Citaat:Weleens je verdiept in kopkaas, balkenbrij en bloedworst?
Daar staat het bekend voor.
Maar als ik denk lekkere bami te eten met gehacktballetjes, dan hoef ik geen ingewanden in die gehaktballetjes.