Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:18

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:20

Saga schreef:
Maar ga je er dan vanuit dat ik hem hiervoor gewoon oké vond, of?
Jij bent met de extra informatie die recent naar buiten is gekomen niet íéts anders naar hem gaan kijken nog?
Ik moet zeggen dat ik dát dan weer bijzonder vind.

Ik ga er niet vanuit dat je hem oké vond.
Nee, ik had direct door dat die man extreem slecht is, en de aanhang direct om hem heen ook

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:24

Saga schreef:
Helaas niet. Dit komt recht uit de bestanden die als laatste zijn vrijgegeven.

Dat het in de vrijgegeven bestanden staat, betekent helaas niet dat het waar is.
De DOJ heeft zélf bevestigd dat in de recente documentrelease óók valse, verzonnen en sensationele claims zitten, omdat álle publiek ingezonden tips, ook ongeloofwaardige, verplicht moesten worden meegestuurd

Saga

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:25

Daarom heb ik er ook bijgezet dat het beschuldigingen zijn.
Het zijn aangiftes, en het zijn tientallen aangiftes die allemaal met elkaar overéén komen.
Onder andere van een dame die in dienst was genomen om overal bij aanwezig te zijn, 4 jaar lang.
Zij heeft ontzettend veel verhalen bevestigd.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:28

Saga schreef:
Daarom heb ik er ook bijgezet dat het beschuldigingen zijn.
Het zijn aangiftes, en het zijn tientallen aangiftes die allemaal met elkaar overéén komen.
Onder andere van een dame die in dienst was genomen om overal bij aanwezig te zijn, 4 jaar lang.
Zij heeft ontzettend veel verhalen bevestigd.

Dat er “tientallen aangiftes” zijn, zegt helaas niets over de waarheid daarvan:

De FBI geeft aan dat veel van deze meldingen niet konden worden geverifieerd, niet geloofwaardig waren, of niet overeenkwamen met vastgestelde tijdlijnen.
Ook de zwaarste claims, zelfs die van mensen die zeggen jarenlang betrokken te zijn geweest, zijn niet bevestigd en staan enkel als ongeverifieerde tips in het systeem.
De DOJ waarschuwt expliciet dat sommige claims “untrue and sensationalist” zijn en dat, als er ook maar een fractie van bewezen waarde was, ze allang tegen Trump zouden zijn gebruikt.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:30

Laatst bijgewerkt door Saga op 06-02-26 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:30

Lieser schreef:
De Amerikaanse president Donald Trump heeft een video gedeeld waarin oud-president Barack Obama en zijn vrouw Michelle staan afgebeeld met hun hoofden boven het lichaam van apen.

WTF -:(-

Trump probeert Obama belachelijk te maken. Maar met zijn actie maakt hij vooral zichzelf belachelijk.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:37

Het is bekend dat Ivana Trump, de eerste vrouw van Donald Trump, in 2022 begraven is op zijn golfbaan (Trump National Golf Club) in Bedminster, New Jersey.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:40

Daar gaat dit niet over.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:43

1 van de personen die het noemt:
Spoiler:
"At age 16, while modeling, caller attended 8 parties at Epstein's New York residence. On one occasion, caller reported she was sexually assaulted by Epstein. On another occasion, two twin brothers, Allen and Oren, lured caller and her friend upstairs but they escaped back downstairs. Caller stated Oren raped her best friend and a third brother, Tal, raped a 14 year old girl named Caller named other individuals involved in "big orgy parties' with her, other young girls, and older Victoria's Secret models, including Bill Clinton and Donald Trump. Online complainant reported she was a victim and witness to a sex trafficking ring at the Trump Golf Course in Rancho Palos Verdes, CA between 1995- 1996. Complainant reported Ghislaine Maxwell as the madam and broker for sex parties, clients of whom included Epstein. Robin Leach, and Donald Trump. Complainant reported participating in orgies and that some girls went missing, rumored to have been murdered and buried at the facility. Complainant reported being threatened by Trump's then head of security that, if she ever talked of what went on there or who she saw, he would "end up as fertilizer for the back nine holes like the other cunts"

De namen van deze broers waren toen nog niet bekend.
Dit waren destijds onbekende mannen die je niet random opnoemde.
https://www.theguardian.com/us-news/202 ... l-new-york

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 15:24

Saga schreef:
Maar ga je er dan vanuit dat ik hem hiervoor gewoon oké vond, of?
Jij bent met de extra informatie die recent naar buiten is gekomen niet íéts anders naar hem gaan kijken nog?
Ik moet zeggen dat ik dát dan weer bijzonder vind.

Wat mij vooral opvalt is dat er bijna niks van in de 'gewone' media komt.
Er wordt nergens gepraat over de beschuldigingen van *heftige inhoud*
Spoiler:
het vermoorden van die meisjes, het vermoorden van baby's, het eten van (onderdelen van) baby's, de slachtoffers die begraven schijnen te zijn op de golfbaan van Trump, over de martelingen die plaatsvonden, meisjes die vastgebonden werden en elektrische schokken kregen, etc.

De meeste mensen kijken het nieuws en Facebook, maar gaan niet echt op zoek naar wat er echt in die bestanden staat.
Dit zou op elke nieuwszender te zien moeten zijn.

Ik begreep dat reguliere media een verbod hebben gekregen erover te berichten.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 15:38

De reguliere media in de VS dan toch zeker ??

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 15:56

Ja, dat vermoeden had ik ook, wereldwijd waarschijnlijk, want de 'eiland-bezoekers' zitten ook wereldwijd.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 16:09

De reguliere media heeft helemaal geen verbod gekregen om erover te berichten. De berichten die jullie aanhalen zijn gewoon desinformatie en niet te bewijzen of enigzins geloofwaardig. Dit zijn complottheorieen. De gewone media zal als er ergens stront aan de knikker is en het is enigzins betrouwbaar echt wel berichten erover.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 16:26

Van de media in de VS kan ik het nog enigszins begrijpen, want die krijgen meteen een miljoenenclaim/rechtzaak aan de broek, dus die kunnen hun reporters nog 'sturen'....

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 16:31

Het zijn aangiftes.
Ik begrijp niet hoe je dat zo weg kunt zetten als desinformatie en ongeloofwaardig.
Zeker nu er zoveel zijn die exact overeen komen.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 16:34

DubbelFun schreef:
Van de media in de VS kan ik het nog enigszins begrijpen, want die krijgen meteen een miljoenenclaim/rechtzaak aan de broek, dus die kunnen hun reporters nog 'sturen'....

Nee hoor, dat is ook niet gebeurd.
Ondanks de enorme juridische druk die Donald Trump op mediabedrijven uitoefende, variërend van een miljarddreiging richting de BBC tot een claim van vijftien miljard dollar tegen The New York Times, is geen enkele grote nieuwsorganisatie minder kritisch over hem gaan schrijven. De New York Times stelde nadrukkelijk dat de rechtszaak “geen legitieme basis heeft” en dat zij zich niet laat intimideren in haar onafhankelijke verslaggeving, terwijl de BBC, ondanks Trumps miljarddreiging, geen enkele aanwijzing gaf dat het zijn journalistieke koers heeft aangepast of verzacht.
Trumps strategie om media onder druk te zetten mag dan intimiderend zijn, maar het heeft de kritische pers niet tot zwijgen gebracht.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 16:38

Saga schreef:
1 van de personen die het noemt:
Spoiler:
"At age 16, while modeling, caller attended 8 parties at Epstein's New York residence. On one occasion, caller reported she was sexually assaulted by Epstein. On another occasion, two twin brothers, Allen and Oren, lured caller and her friend upstairs but they escaped back downstairs. Caller stated Oren raped her best friend and a third brother, Tal, raped a 14 year old girl named Caller named other individuals involved in "big orgy parties' with her, other young girls, and older Victoria's Secret models, including Bill Clinton and Donald Trump. Online complainant reported she was a victim and witness to a sex trafficking ring at the Trump Golf Course in Rancho Palos Verdes, CA between 1995- 1996. Complainant reported Ghislaine Maxwell as the madam and broker for sex parties, clients of whom included Epstein. Robin Leach, and Donald Trump. Complainant reported participating in orgies and that some girls went missing, rumored to have been murdered and buried at the facility. Complainant reported being threatened by Trump's then head of security that, if she ever talked of what went on there or who she saw, he would "end up as fertilizer for the back nine holes like the other cunts"

De namen van deze broers waren toen nog niet bekend.
Dit waren destijds onbekende mannen die je niet random opnoemde.
https://www.theguardian.com/us-news/202 ... l-new-york

En dat verhaal komt dan weer in grote mate overeen met dat van Sascha Riley die het ook heeft over kinderen die werden misbruikt op een ranch en dat daar ook kinderen begraven zouden liggen. En zo zijn er meer verhalen die overeenkomen. Er was alle aanleiding voor verder onderzoek, maar er is niets mee gedaan. Dus ja, dan kun je makkelijk zeggen: Er is niks van bewezen.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 16:45

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 16:54

Dat is inderdaad het punt.
Als het op zichzelf staande beschuldigingen zouden zijn, dan kun je zeggen; apart verhaal, lijkt me sterk.
Maar ze overlappen allemaal met elkaar.
Dit in combinatie dat dit zo'n 30 jaar (of langer?) heeft kunnen blijven voort duren, terwijl o.a politie, FBI en CIA er vanaf wisten en aangiftes ontving, zorgt ervoor dat ik ook niet geloof dat hier überhaupt naar gekeken/gezocht gaat worden.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 17:14

In de vrijgegeven files missen een heleboel 203-dokumenten (aangifteformulier). Volgens de DOJ gaan die nog onderzocht worden om ze zijn bezig deze te onderzoeken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 18:30

DubbelFun schreef:
De reguliere media in de VS dan toch zeker ??

Nee, wereldwijd.

Benzz schreef:
De reguliere media heeft helemaal geen verbod gekregen om erover te berichten. De berichten die jullie aanhalen zijn gewoon desinformatie en niet te bewijzen of enigzins geloofwaardig. Dit zijn complottheorieen. De gewone media zal als er ergens stront aan de knikker is en het is enigzins betrouwbaar echt wel berichten erover.

Mijn man heeft alle originele files die afgelopen vrijdag online zijn gezet, gelezen, daar is hij een behoorlijke tijd mee bezig geweest. Het materiaal is veelomvattend, niet alleen tekst, maar ook beeld.
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 07-02-26 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aangepast op verzoek

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 18:32

En je vergeet dat de media niet alleen beïnvloed kan worden door Trump. Er zijn invloedrijkere families op de wereld.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 18:39

_San87_ schreef:
En je vergeet dat de media niet alleen beïnvloed kan worden door Trump. Er zijn invloedrijkere families op de wereld.

Een oud gezegde. "Je moet niet alles geloven wat er in de krant staat."

Helaas doen mensen dat nog steeds wel.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 18:53

Bijna alle kranten en andere media in de USA zijn in handen van multimiljonair mannetjes die drie dingen gemeen hebben
Pro trump
Stinkend rijk
Joods