juval schreef:Dat er hier al een aantal pagina's heel negatief wordt gedaan en dat er helemaal niets goed is. Dat vind ik heel vermoeiend en zuigend. Ik ben optimistisch en probeer altijd het positieve te blijven zien, maar dat lijkt hier niet mogelijk. Dus ik voel hier weinig aansluiting en ga op zoek naar wat gezelliger topics voor nu.
Het valt mij altijd op, dat als er geen argumenten meer zijn, men het topic verlaat met als excuus het is te links of nu het is niet gezellig.
Je kunt ook aangeven, wat er wel goed is, zoals die € 600 miljoen extra voor de boeren, zoals jij.
Bijv. Coenradie krijgt veeel complimenten.
Ik ben chronisch ziek en ik ben heel snel ieder jaar door mijn ER heen. Nu wordt het ER minder, maar wordt gefinancierd door de verhoging van de ziektekostenverzekering.
Maar mijn man en volwassen kinderen die bijna nooit naar een dokter gaan en geen medicijnen gebruiken, gaan er wel op achteruit.
En zo zijn er honderdduizenden.
Verlaging van de energiebelasting is € 20 per jaar..... en dan ga je dat trots als partijleider vertellen?
Is gewoon triest.... dat is minder dan € 2 per maand.
En dan Wilders die 2 dagen geleden trots twitterde dat we nu 130 km mogen rijden? Daar ben je dan trots op ? Met alle grote problemen m.b.t. zorg, wonen, onderwijs, energie en klimaat ?
En dan noem jij ons negatief ?
Ik ben een realist.
Zelfs vakministers zijn teleurgesteld.
En dan hebben we het niet eens over de Raad van State, de 1e Kamer of het CBS.
Ik vind jou echt een fijne bokker om mee te discussiëren, maar je bent nu lichtgeraakt.
Niet iedereen is hier links.
Charlie en Prompter stemmen volgens mij VVD en zo zullen er meer zijn.
Ik ben ook niet echt links, maar ik ben wel tegen racisme, discriminatie en populisme.
Er zijn hier alleen maar weinig fans van Minister Faber, denk ik.
En zo ja, kom met argumenten waarom Faber wel een goede minister is.
Daar is toch dit topic voor ?