Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:
geerke schreef:ja,heb het al weggehaald.Velen nemen 9for news ook niet serieus.
Ik lees het wel maar neem niet alles klakkeloos aan.
Wat dit artikel betreft,vergeet niet dat Europa de pest heeft aan Poetin.Dus liever alleen negatief nieuws van deze man.
gohya schreef:Ow maar dat,die gaswolk die op ramkoers ligt van de aarde en die gevonden UFO met aliëns wil ik dan wel geloven hoor.
Emmaa_ schreef:gohya schreef:Ow maar dat,die gaswolk die op ramkoers ligt van de aarde en die gevonden UFO met aliëns wil ik dan wel geloven hoor.
Haha ik geloof ook wel dat er meer is dan alleen de mens en de aarde, maar ik geloof dat soort dingen doorgaans niet tot ik er concreet bewijs van zie.. En dat is het probleem. Het ontbreekt bij heel veel van dit soort sites..
Emmaa_ schreef:geerke schreef:ja,heb het al weggehaald.Velen nemen 9for news ook niet serieus.
Ik lees het wel maar neem niet alles klakkeloos aan.
Wat dit artikel betreft,vergeet niet dat Europa de pest heeft aan Poetin.Dus liever alleen negatief nieuws van deze man.
Ik neem in principe elke nieuwssite tot op zekere hoogte serieus, maar ik vind het wel belangrijk dat je bij al het nieuws nadenkt over de onderbouwing en de beredenering die erachter zit. Een mening komt ook ergens vandaan dus die Amerikaanse journalist zal ongetwijfeld cijfers hebben of dit ergens vernomen hebben.. Maar zo lang hij die verder niet of niet duidelijk deelt vind ik het moeilijk om me achter die mening te scharen.
Europa heeft inderdaad een pesthekel aan Poetin, maar Poetin ook aan Europa. Rusland heeft enorm veel invloed, en ze hebben hun volledige eigen pers-/mediamachine die erom berucht staat feiten de wereld in te pompen die niet per se heel erg op de waarheid berust zijn. Pers is daar aanzienlijk minder onafhankelijk dan in de rest van Europa, en zelfs hier staat het soms al op trillende benen.
Ik denk absoluut dat de Russische bombardementen effect hebben, we lezen er inderdaad niks over. Dat vind ik kwalijk, vreemd en ergens ook wel heel irritant.
Desiree schreef:Al zou Nederland islamiseren.... moslims zijn niet anders dan christen. Het zijn gewoon mensen. En wat doen die met toename van welvaart, waarvan sprake is in Nederland? Het geloof loslaten.
Een mens gelooft toch het meest als het slecht gaat. Als het goed gaat, heeft de mens god niet meer nodig.
Op zich is dat best hoopgevend. En het kan ook een nadeel zijn.
Mixje90 schreef:sneeuwpop schreef:Waarom zouden er hele dure bommen worden gegooid op burgers?
Misschien moet je dat vragen aan alle moeders wiens kinderen begraven liggen onder het puin veroorzaakt door die bommen....
sneeuwpop schreef:sneeuwpop schreef:Waarom zouden er hele dure bommen worden gegooid op burgers?
Ik vroeg het aan jou. Aangezien jij denkt te weten dat de IS strijders en andere terreurgroepen zich niet tussen de burgers schuil houden, moet je toch een idee hebben waarom er (dure) bommen op worden gegooid.
Citaat:The conflict began in 2011 as a peaceful Arab Spring uprising that turned violent, many Syrians say, because of Assad’s brutal response to unarmed demonstrations against his rule. But the Islamic State shot to world attention only a year ago as it rampaged across parts of Syria and Iraq. As the media spotlight shifted to the group’s grisly beheadings and mass executions, Assad’s forces continued to ravage entire neighborhoods and the lives of people who live in them.
Cowboy55 schreef:Er worden geen dure bommen op gegooid. Er worden metalen bakken gevuld met springstoffen en schroot op gegooid. Lekker goedkoop en met verschrikkelijke verwondingen.
geerke schreef:heel veel moslims haten het westen....ook moslims die al 30 jaar in nederland leven.
Ik begrijp waarom,maar die mensen moet je dus niet binnenhalen,dat is vragen om problemen.