Nicolletje schreef:Ik weet niet zo goed wat ik van de Geller moet vinden, beetje apart mens, maar zo idioot is de vergelijking hitler- islam niet.
< even dit stukje verbluffende argumentatie weggeknipt anders wordt de quote zo lang>
Dus ja, het is misschien niet een 1 op 1 vergelijking maar echt totaal misgeslagen is deze ook weer niet vind ik.
Wat verfrissend dat je voor deze bijzondere theorie gewoon Hitler en Himmler durft aan te halen als voornaamste bronnen. Die twee vormen immers toch wel de intelligentsia van de 20e eeuw, als je dat zo achteraf mag stellen.
Citaat:
Hermelientje schreef:Is het trouwens nog wel veilig op onze universiteiten?
Bij dit soort opmerkingen moet ik altijd denken aan de verdwaasde blik van de dierenarts toen ik zei:
Hoefbevangenheid kómt niet van eiwit! Het is iets anders, ik weet het niet meer hoe dat heet... iets dat nieuw ontdekt is... ehhh.. fruct... fruct..
Maar ze gaf me geen gelijk.
Een jaar later hoorde ik haar met een stalen gezicht vertellen over het fructaan in het gras dat de grootste veroorzaker is van hoefbevangenheid.
Nu moet ik toch eerlijk even zeggen dat het wel helpt als je de woorden uit kan spreken. Dan wordt je vaak toch wat serieuzer genomen. Maar dat komt denk ik omdat zo'n dierenarts naar de universiteit is geweest waar ze van die linkse verwachtingen scheppen, alsof iedereen alles moet kunnen onthouden!
Citaat:
Wat we nu denken te weten, kan morgen misschien wel totaal achterhaald zijn, denk ik altijd maar.
Nou, dat denk ik ook. Ik denk dat we zó maar kunnen ontdekken dat de aarde eigenlijk toch plat is.