Vivian__ schreef:Wat ik me afvraag, waarom maken die mensen allemaal foto's?voor op fb? Twitter? Wat wil je in hemelsnaam met een foto....? Ik vind het een beetje vreemd...
Dat vroeg ik me ook af...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Ik word een beetje naar van alle mensen langs de weg, opzich mooi om te zien dat er zo veel mensen 'mee leven'. Maar ik snap nooit zo goed waarom je daar zou gaan staan, al helemaal niet met je jonge kinderen en camera in de aanslag. Waarom zou je dit op de foto willen zetten of willen filmen? Voor op facebook, lijkt me niet dat je dit graag nog een keer terug wilt zien.
Ik vind het op tv ontzettend indrukwekkend en ontroerend, maar ik heb nou niet de behoefte om langs de weg te gaan staan.
Vivian__ schreef:dees_daan schreef:
Voor zichzelf denk ik..
Het ziet er gewoon heel indrukwekkend uit.
Ja maar ga je daar thuis dan nog naar kijken of wat dan ook? Is toch een beetje vreemd?
DewiRox schreef:Ik denk niet echt dat er familie of vrienden zouden staan, die zullen vast op een andere manier in 'contact' worden gebracht met de slachtoffers.
Maar misschien zit ik fout hoor, ik vind het alleen niks. Mensen hoeven natuurlijk niet te zijn als ik en hebben alle recht er te gaan staan.
Annemiek80 schreef:Ik durf eerlijk (hoewel politiek altijd 'gevaarlijk' is lol) toe te geven dat ik geen fan ben van ons kabinet, van de lijn die ze tot nu toe hebben aangehouden, beslissingen die genomen zijn enz.
Echter in deze situatie vind ik dat ze zeer zeker goed handelen, de prioriteiten stellen, op gepaste wijze alles organiseren en voor zover mogelijk iedereen op de hoogte houden van alles, niet meegaan in speculaties voor de eerste prioriteiten (nabestaanden thuisbrengen/identificeren, onderzoek instellen) zijn afgehandeld enz.
Ik vind Rutte hierin netjes en gepast overkomen, Timmermans heeft indruk gemaakt
Santigo_ schreef:Annemiek80 schreef:Ik durf eerlijk (hoewel politiek altijd 'gevaarlijk' is lol) toe te geven dat ik geen fan ben van ons kabinet, van de lijn die ze tot nu toe hebben aangehouden, beslissingen die genomen zijn enz.
Echter in deze situatie vind ik dat ze zeer zeker goed handelen, de prioriteiten stellen, op gepaste wijze alles organiseren en voor zover mogelijk iedereen op de hoogte houden van alles, niet meegaan in speculaties voor de eerste prioriteiten (nabestaanden thuisbrengen/identificeren, onderzoek instellen) zijn afgehandeld enz.
Ik vind Rutte hierin netjes en gepast overkomen, Timmermans heeft indruk gemaaktIk had het niet beter kunnen verwoorden.