WinSel schreef:weet iemand waar jij een condeleance ( schrijf je dat zo) op internet kan achterlaten
Ikima, ja dat hoorde ik net ook... Vreselijk
http://www.condoleanceregister.com/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinSel schreef:weet iemand waar jij een condeleance ( schrijf je dat zo) op internet kan achterlaten
Ikima, ja dat hoorde ik net ook... Vreselijk
Lydia_ schreef:kiimmiie schreef:Moderatoropmerking:Quote verwijderd
Inderdaad.. Je weet niet hoeveel mensen je hier mee raakt..
katiavl schreef:Snap eigenlijk niet waarom ze de uitspraak niet meer zouden gebruiken. Verwerken moet je doen, niet alles wegstoppen dat er maar een beetje naar verwijst.
amondi schreef:Laten we het zo zeggen.... Ik heb gisterenavond tot 20.00u gewerkt op CB in Leeuwarden, en er is nog niks over naar buiten of binnen gebracht! Pure speculatie dus!
Hij was trouwens heel ergens anders verzekerd en ik benijd de mensen daar niet, je zal zo'n schade maar op je bureau krijgen! Afschuwelijk!
Daarbij, als Kiiimmiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet gequote had willen worden, dan had ze even moeten nadenken voordat ze "grappig" wilde zijn.
Froexiie schreef:katiavl schreef:Snap eigenlijk niet waarom ze de uitspraak niet meer zouden gebruiken. Verwerken moet je doen, niet alles wegstoppen dat er maar een beetje naar verwijst.
Nee, maar ik snap toch wel weer dat ze die leus niet meer gebruiken. Is voor nabestaanden e.d. ook best confronterend om dat iedere keer weer te horen, want je denkt er toch telkens aan als je de leus hoort.
slimmerik schreef:Onzin, we zijn 6 goede vrienden op vakantie in Oostenrijk verloren.... Ik associeer dit ècht niet met wintersport hoor. Hoogstens de melding van lawinegevaar....
Sannessep schreef:Dit staat op trouw.nl:
Centraal Beheer beraadt zich op slogan
APELDOORN (ANP) - Verzekeraar Centraal Beheer beraadt zich op zijn beroemde reclameslogan 'Even Apeldoorn Bellen'. De leus heeft door het drama van Koninginnedag een nieuwe lading gekregen.
De verzekeraar heeft de lopende campagne per direct stopgezet en overweegt de slogan ook in de toekomst niet meer te gebruiken.
Een woordvoerder heeft een verhaal daarover in dagblad De Stentor zaterdag bevestigd. De succesvolle reclamecampagne loopt inmiddels bijna een kwart eeuw. Daarmee is Even Apeldoorn Bellen de langstlopende campagne ooit op deNederlandse televisie. In de reeks werden meer dan vijftig filmpjes gemaakt waarin mensen in penibele situaties belanden, waardoor er uiteindelijk een verzekeraar aan te pas moet komen. In één van de laatste filmpjes dreigt een parachutist op Koninginnedag op het hoofd van de majesteit te belanden.
kazary schreef:Inderdaad slimmerik.
Elke plaats waar erge dingen gebeuren maar een andere naam geven?
Net wat Katiavl al aangeeft. Verwerken, niet verstoppen.
Bij Die leus van apeldoorn bellen denk ik aan die maatschappij, niet aan dit trieste voorval.
Dat is toevallig in apeldoorn gebeurd, maar heeft er verder niets mee te maken.
Sannessep schreef:Hier wilde ik ook nog even wat op zeggen... Je zegt wel dat het 'toevallig' in Apeldoorn gebeurd is, en dat dat er verder niets mee te maken heeft... Maar ik weet zeker dat als je over een paar jaar mensen eens gaat vragen ernaar, dat IEDEREEN zou weten dat "het" in Apeldoorn toen gebeurd is. Ik denk wel dat mensen dat onthouden. En dus vind ik wel dat de naam Apeldoorn daar uiteindelijk mee te maken heeft.
slimmerik schreef:Ikima schreef:Net hoor ik op tv dat er sporen van canabis in het bloed van de dader is gevonden.
Stond vanmorgen al in de krant... canabis is minder schadelijk als twee glazen bier volgens mij....