Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BigOne schreef:Kon je op wachten , zal niet de laatste zijn.
karuna schreef:Wat had de man dan moeten doen? Gescheiden, goede baan, woning en niet eens de kans gekregen om opnieuw iets aan te vragen. Hij was toen het land al uit gezet zonder geld
8nnemiek schreef:Trump scheet gisteren op live tv in zijn broek![]()
https://www.reddit.com/r/videos/comment ... mediately/
En blijkbaar niet de eerste keer, want zijn staff wist meteen hoe laat het was en beval de pers zo snel mogelijk de ruimte te verlaten
DubbelFun schreef:Als die man al 15 jaar in de VS woonde waarom heeft ie zich niet laten naturaliseren??
Dat kan al na 3 jaar met een huwelijk en 5 jaar met een GreenCard.
Gnome schreef:Ik lees nergens hoe lang hij al gescheiden was voordat hij te horen kreeg dat hij het land moest verlaten. En je weet dat je gaat scheiden toch? Dat is niet in een dag ineens zo?
Kinke schreef:Gnome schreef:Ik lees nergens hoe lang hij al gescheiden was voordat hij te horen kreeg dat hij het land moest verlaten. En je weet dat je gaat scheiden toch? Dat is niet in een dag ineens zo?
ik krijg hier een heel erg 'had je maar geen rokje moeten dragen/had je hier maar niet in je uppie moeten fietsen' gevoel bij
Kinke schreef:Gnome schreef:Ik lees nergens hoe lang hij al gescheiden was voordat hij te horen kreeg dat hij het land moest verlaten. En je weet dat je gaat scheiden toch? Dat is niet in een dag ineens zo?
ik krijg hier een heel erg 'had je maar geen rokje moeten dragen/had je hier maar niet in je uppie moeten fietsen' gevoel bij
Christiene schreef:DubbelFun schreef:Als die man al 15 jaar in de VS woonde waarom heeft ie zich niet laten naturaliseren??
Dat kan al na 3 jaar met een huwelijk en 5 jaar met een GreenCard.
Dit dus . Ik dacht eerst ook van waarom doen ze dat maar hij had kansen genoeg.
Christiene schreef:Die pers willen ze vast wel vaker gewoon weg hebben hij is klaar en dan roepen ze allemaal door elkaar nog vragen door elkaar.
Kinke schreef:ik snap dus niet waarom jullie denken dat men zich daar tegenwoordig aan de wet houdt, dat is toch al lang gebleken dat mensen ook zonder toetsen aan de wet uitgezet worden. Om het in dit geval maar niet te hebben over dat z'n bankrekening is geblokkeerd. Zal die beste man zelf verdiend hebben, heeft het schorriemorrie van de regering Trump in ieder geval geen recht op