Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mysa schreef:Oh brrr. Maar ik bedoel eigenlijk dat elke ochtend om half acht de deur uit en om zes er weer in, me te zwaar zou zijn. Ik lig nu al om negen uur in bed, haha
Echt walgelijk
8nnemiek schreef:Ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen rijmen.. Klagen over het zware werk voor Nederlanders, die te lang door moeten werken.. en vervolgens alle buitenlanders het land uit willen gooien die júist dat rotwerk op zich nemen waar wij verwende Nederlanders ons te goed voor voelen.
Ik heb een tijdje bij een distributiecentrum gewerkt toen ik tussen twee banen in zat, en als poetshulp.. Daar zie je nauwelijks witte Nederlanders..
En die wonen allemaal in onze regio.. Maar omdat ze een ander kleurtje hebben moet Olejon ze nietEcht walgelijk
OleJon schreef:8nnemiek schreef:Ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen rijmen.. Klagen over het zware werk voor Nederlanders, die te lang door moeten werken.. en vervolgens alle buitenlanders het land uit willen gooien die júist dat rotwerk op zich nemen waar wij verwende Nederlanders ons te goed voor voelen.
Ik heb een tijdje bij een distributiecentrum gewerkt toen ik tussen twee banen in zat, en als poetshulp.. Daar zie je nauwelijks witte Nederlanders..
En die wonen allemaal in onze regio.. Maar omdat ze een ander kleurtje hebben moet Olejon ze nietEcht walgelijk
Ik heb het niet over kleurtjes.
Jij maakt nu aannames.
Benzz schreef:Electra63 schreef:Ik zit naar Alexander Klopping te kijken bij Eva, echt bizar de ontwikkelingen met AI.
Ik volg het allemaal best wel, maar deze ontwikkelingen gaan zo bizar snel en brengt ook gevaren met zich mee.
Echt de moeite waard, om terug te kijken.
Ik heb het gezien, fascinerend!
Electra63 schreef:Ik zit naar Alexander Klopping te kijken bij Eva, echt bizar de ontwikkelingen met AI.
Ik volg het allemaal best wel, maar deze ontwikkelingen gaan zo bizar snel en brengt ook gevaren met zich mee.
Echt de moeite waard, om terug te kijken.
Blue_Eyes schreef:prompter schreef:Mijn man is 72 en werkt nog steeds halve dagen. Die categorie heb je ook nog inderdaad.
Yup, mijn vader 76 en werkt nog 2 dagen. Anders verveelt hij zich thuis.
mysa schreef:Blue_Eyes schreef:Yup, mijn vader 76 en werkt nog 2 dagen. Anders verveelt hij zich thuis.
Oh maar twee dagen is ook echt wel lang te doen. Alleen is het volgens mij de bedoeling om iedereen die gewoon fulltime, dus 36/40 uur werkt, ook fulltime door te laten werken.
fransje23 schreef:prompter schreef:Hier kun je vanaf je 60e ook 80 procent werken tegen 90 procent van je salaris en 100 procent pensioen opbouw. Is echt al jaren mogelijk
Maar niet iedereen heeft dat soort arbeidsvoorwaarden.
purny schreef:Ik ben eigenlijk meer voor een systeem dat je maar max 45 jaar hoeft te werken. Ik vind het oneerlijk tegenover de eeuwige student die continu een studie hier en een studie daar doet.
Degene die het langste werken hebben toch vaak een van de zwaarste beroepen.
Niet dat ik vind dat een chirurg geen zwaar werk doet maar die kan sparen voor zijn oude dag. Een schoonmaker niet, die heeft zelfs 2 banen.