Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 19:52

Ponytante schreef:
De Epstein-documenten lijken bijna te bevestigen dat de complottheorien waarheid zijn. Die met elite-kindermisbruik-moord... :n

Spoiler:
De theorien zijn vaak wel heftiger, jongere kinderen en satanistische ritualen, maaf toch

Het gaat hier o.a ook over baby's (infants).

Ik kwam ook een bepaalde video weer tegen, die nu in dit licht ook niet meer zo vreemd lijkt.
Een jonge dame die vertelt dat ze bij een exclusieve elite feest was en de dingen die ze daar zag.
Ze is nooit meer gezien sindsdien.
Link

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 01:20

Swah schreef:
Bizar ook hoe de enige persoon die vastzit in deze zaak een vrouw is.

Nou dit inderdaad...

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 09:13

Ponytante schreef:
De Epstein-documenten lijken bijna te bevestigen dat de complottheorien waarheid zijn. Die met elite-kindermisbruik-moord... :n

Spoiler:
De theorien zijn vaak wel heftiger, jongere kinderen en satanistische ritualen, maaf toch

Ik kan me best voorstellen dat de documenten die nu vrijgegeven zijn (en vaak flink bewerkt zijn) niet de ergste zijn die er zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 09:17

Babootje schreef:
Ponytante schreef:

Spoiler:

Ik kan me best voorstellen dat de documenten die nu vrijgegeven zijn (en vaak flink bewerkt zijn) niet de ergste zijn die er zijn.

De originele files, die gepubliceerd waren en daarna snel van internet getrokken zijn, zijn in omloop en die schijnen echt walgelijk te zijn.

Saga

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 09:23

Die zijn ook weer terug gezet.
En ze zijn inderdaad walgelijk.
Ik denk echt dat dit nog maar het topje van de ijsberg is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 09:26

Saga schreef:
Die zijn ook weer terug gezet.
En ze zijn inderdaad walgelijk.
Ik denk echt dat dit nog maar het topje van de ijsberg is.

Nee, de originele files niet. Een gecensureerde versie, waar grote delen van missen, is wel teruggezet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 09:30

En dan zijn er nog de 3,5 miljoen documenten die überhaupt nooit gedeeld zijn.

Het is echt een absurdistisch verhaal.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 11:00

Bedoel je van eerder dan die recent zijn vrijgegeven?
Of ben ik in de war?
Een paar dagen terug werden er namelijk een aantal files vrijgegeven en direct weer ingetrokken, maar toen waren er al kopieën gemaakt en daarna zijn ze ook weer terug gezet.

Ik denk ook echt dat het ergste nog niet bekend is en misschien ook nooit vrijgegeven zal worden.

Wat ik van de Trump-supporters zie, is dat ze zeggen dat wat nu vrijgegeven is, niet bewezen is.
Dat het maar verhalen zijn van mensen die random naar een telefoonlijn hebben gebeld om hem erin te luizen, etc.
Ik denk zelfs dat wanneer er foto's of video's van hem te zien zouden zijn, ze nog zouden zeggen dat het bewerkt is.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 11:30

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 12:55

Saga schreef:
Bedoel je van eerder dan die recent zijn vrijgegeven?
Of ben ik in de war?
Een paar dagen terug werden er namelijk een aantal files vrijgegeven en direct weer ingetrokken, maar toen waren er al kopieën gemaakt en daarna zijn ze ook weer terug gezet.

De teruggezette versie is niet dezelfde versie die in de eerste instantie online kwam, begreep ik.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 16:01

Ah oke, dat had ik niet begrepen.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 18:49

Saga schreef:
Even met een hele grote waarschuwing dat wat hierin beschreven staat echt ontzettend heftig is.
Eén van de miljoenen pagina's van de Epstein Files die gisteren vrijgegeven zijn, over Trump.

Link

Er schijnen ook meisjes vermoord te zijn, doodgeschoten, etc.
Het is nog zoveel erger en groter dan gedacht.

Musk, Bill Gates, Clinton, Wexner, Steve Bannon, etc.

Ik kan mijn ouders niet overtuigen dat deze link waarheid is, ook omdat ik helemaal geen nieuws er verder over kan vinden. Waarom zou er geen nieuws over geschreven worden? Dit zou toch eigenlijk groot nieuws moeten zijn?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 19:01

Probleem is bewijs en het verschil tussen wat deze mensen laten zien aan het publiek en hoe 180 graden anders dit zou zijn prive.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 19:04

Maar is zo’n document geen bewijs dan? Ofc niet voor die diehards, maar is dit niet betrouwbaar genoeg voor bv een nos of Volkskrant ofzo? Normaal gezien ben ik best goed in het inschatten van de betrouwbaarheid van informatie en is dit topic meestal ook best prima, vandaar dat ik nu wat extra uitleg zoek

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 19:08

Aangifte doen van iets maakt het nog niet waar. Ja er doen mensen valse aangiftes (en politie is ook niet perfect), rechter heeft het laatste woord er over. En het uitgangspunt onschuldig tot tegendeel bewezen is komt nogal eens rap bovendrijven als het om mensen gaat waar wij dat beeld niet bij hebben.
Net zo goed als we ondanks dat onze rechtsstaat voor alle verdachten het uitgangspunt onschuldig tot hanteerd, we makkelijk veroordelen als het bv de lokale dronkenlap is.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 19:12

Ik snap ook niet waarom dit niet overal in het nieuws is.
Ze kunnen het prima verwoorden op een manier dat het brengt zoals het is.
Daarnaast spreken meerdere aangiftes van namen van bepaalde (onbekende) mensen die járen later ook daadwerkelijk veroordeeld zijn voor o.a sex trafficking.
Geen grote namen die je min of meer verwacht.

Maar... ik moet zeggen dat ik aan de andere kant ook blij ben dat het niet in het nieuws komt, omdat ik bijv. mijn familie en vrienden dit nieuws heel graag zou besparen. :o
Ik heb gisteren een deel van de documenten gelezen en foto's gezien waarvan ik nu achteraf denk dat het beter was geweest als ik ze niet had gelezen en gezien.

In een ideale wereld zou dit véél eerder zijn opgepakt, zouden er flinke straffen zijn uitgedeeld en hadden wij als gewone burgers hier niks van geweten.
En alhoewel ik altijd heel erg tegen bijv. de doodstraf ben geweest, zelfs voor mensen als Putin, ben ik daar in deze situatie voor het eerst in mijn leven 100% voor.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 19:14

Ik denk dat de omvang er ook mee te maken heeft. Mijn man heeft de bestanden, en het zijn er enorm veel. Waaronder ook veel non-nieuws. Het heeft wel even nodig dat door te spitten.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 19:18

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 19:21

Ah ja dit verklaart het wel! Thanks. Ik heb nu spijt dat ik de discussie probeerde aan te gaan want ik werd meteen al beschuldigd van nepnieuws enzo, die ga ik toch niet winnen denk ik :+

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:36

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:38

Kon je op wachten , zal niet de laatste zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:53

Kimmie25501 schreef:
Ah ja dit verklaart het wel! Thanks. Ik heb nu spijt dat ik de discussie probeerde aan te gaan want ik werd meteen al beschuldigd van nepnieuws enzo, die ga ik toch niet winnen denk ik :+

Nee, niet zo lang er niks in het reguliere nieuws is, denk ik.

Ik wil zelf de files lezen, maar ook niet lezen. Mijn man is er erg van onder de indruk, niet positief mind you.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:58

Loretta schreef:
Nederlander met goede baan wordt halsoverkop de VS uit gezet. En als klap op de vuurpijl wordt ook nog eens zijn bankrekening geblokkeerd en land vervolgens berooid op Schiphol.

https://archive.is/2026.02.01-153110/ht ... ~ae90baaf/

Ik snap het blokkeren van z'n rekening niet maar als je niet meer voldoet aan de eisen van een greencard is het ook niet slim om er te blijven. Zeker niet als je ziet dat ze actief naar zulke situaties op zoek zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:04

Wat had de man dan moeten doen? Gescheiden, goede baan, woning en niet eens de kans gekregen om opnieuw iets aan te vragen. Hij was toen het land al uit gezet zonder geld

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:07