Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Goudjakhals gezien bij Vinkega FrlCitaat:Steggerda/Vinkega Friesland
25-11-2024
We hebben een goudjakhals gezien toen we onder weg waren
tijd 21:10
Plaats grens stegeda vinkega
Het was er 1 50 meter van de weg
Is met warmte kijker gezien.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
[ Afbeelding ]
.
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/12CfXy ... tid=WC7FNe
vilheide schreef:tienus63 schreef:Om je naam erbij te zetten, moet je wel vakje aanvinken dat je naam zichtbaar mag zijn.
Uiteraard zowel gisteren als zojuist gedaan. Maar ook nu zie ik mijn naam niet in de lijst. Al een paar keer de site vernieuwd maar geen naam. Vreemd te noemen.
jibberjabber schreef:tienus63 schreef:Die boswachter kent blijkbaar ingeval van aangereden en dode wolven de dieren exact uit elkaar, maar bij het zien van het filmpje kan hij niet zeggen of het telkens de zelfde wolf is of niet….
Wat als: een dood dier heeft een chip…. ? Of zeg ik nu iets heel raars.
Babootje schreef:vilheide schreef:
Om je naam erbij te zetten, moet je wel vakje aanvinken dat je naam zichtbaar mag zijn.
Uiteraard zowel gisteren als zojuist gedaan. Maar ook nu zie ik mijn naam niet in de lijst. Al een paar keer de site vernieuwd maar geen naam. Vreemd te noemen.
Citaat:26 november 2024/Beilervaart/Beilen/Drenthe
Aanval op schapen
1 schaap gedood
Eigenaar veel sterkte
Citaat:Posterholt Limburg
25-11-2024
Iets voor 12.00 uur
Mogelijk een wolf gezien thv de scheidingsweg/ bakhuisweg in Posterholt.
Betrouwbaarheid laag
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Scherpenzeel Gelderland
24-11-2024
Avond
Afgelopen zondagavond is een wolf gesignaleerd op de Kruising Burg. Heijsingel, Oudebarneveldseweg, Voorposten te Scherpenzeel (gld) daar liep op dat moment een man met zijn geleidehond. De man zelf voelde aan zijn hond dat er wel wat aan de hand was, maar kan zelf niet zien wat. Gelukkig was er een omstander die ook daar liep en waarschuwde de man om op te passen omdat er een wolf op een afstand aan kwam. De geleidehond heeft overigens zijn baas goed duidelijk gemaakt dat er wat aan de hand was. Uiteindelijk is de Wolf weggelopen.
Een doorgestuurd bericht uit een buurtapp dus daarom betrouwbaarheid laag.
#geenwolf
Citaat:Doorn Utrecht
25-11-2024
10.10 uur
Wolf gezien thv de achterweg in Doorn. Het dier stond in de berm naast de weg waar mijn dochter fietste en bleef rustig staan kijken toen zijn langskwam. Dit was gister rond 10.10 uur.
Betrouwbaarheid hoog
#geenwolf
tienus63 schreef:Als dit verhaal juist is, is precies hetgeen de makers van de podcast Geleidewolf bang voor zijn.
Zichtmelding Scherpenzeel Gld, eergisteren.Citaat:Scherpenzeel Gelderland
24-11-2024
Avond
Afgelopen zondagavond is een wolf gesignaleerd op de Kruising Burg. Heijsingel, Oudebarneveldseweg, Voorposten te Scherpenzeel (gld) daar liep op dat moment een man met zijn geleidehond. De man zelf voelde aan zijn hond dat er wel wat aan de hand was, maar kan zelf niet zien wat. Gelukkig was er een omstander die ook daar liep en waarschuwde de man om op te passen omdat er een wolf op een afstand aan kwam. De geleidehond heeft overigens zijn baas goed duidelijk gemaakt dat er wat aan de hand was. Uiteindelijk is de Wolf weggelopen.
Een doorgestuurd bericht uit een buurtapp dus daarom betrouwbaarheid laag.
#geenwolf
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/15SaSe2LWR/?
anca schreef:Heel bijzonder Mychoice![]()
Want we mogen wel weten hoe paarden verongelukken in frankrijk maar hier van dichtbij kan natuurlijk niet verteld door ervaringen