Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tcm62 schreef:Ook dit zal wel niet waar zijn....onze toekomst die ook hun kroost zo gaan opvoeden, maar dat is demoniseren, toch?
http://www.nrc.nl/next/2016/02/02/juf-w ... en-1587600
Tcm62 schreef:de allochtoon die wel een eerlijk bestaan heeft oogebouwd
Electra63 schreef:Ik kan je verzekeren dat ik iedere dag de krant lees en als ik vrij ben, soms meerdere.
Daarbij kijk ik het nieuws en regelmatig actualiteitenprogramma's. Zelfs Powned zie ik af en toe.![]()
Maar ik lees de artikelen wel helemaal, niet alleen de koppen
Mixje90 schreef:Tcm62 schreef:Ook dit zal wel niet waar zijn....onze toekomst die ook hun kroost zo gaan opvoeden, maar dat is demoniseren, toch?
Misschien kun je antwoorden op de vraag waarom je zegt dat allochtonen per definitie geen eerlijk bestaan opgebouwd hebben tenzij het een uitzondering is......Tcm62 schreef:de allochtoon die wel een eerlijk bestaan heeft oogebouwd
Tcm62 schreef:Snap niet waarom je beide berichten samenvoegt..je zult het wel,niet hebben gelezen...
rare vorm van interpretern heb jij...? Is meer een vorm van zuigen en rellen om alles zo te draaien dat het een andere route neemt...
Misschien kun je hier ook uit opmaken dat er ook allochtonen zijn die wel hun best doen? Heb jij wel eens in het buitenland gewoond? Weet je hoe het als buitenlander in het buitenland toegaat? Ga je je zo opstellen als onze kersverse migranten, is het exit...waarom hebben zij een hand boven het hoofd verdiend volgens jouw?
Jolandaa_ schreef:Heeft Beatrix niet nog een on opgeknapt paleis staat waar ze in kunnen? Kunnen er ook een hoop in gehuisvest te worden.. Plek zat, en niemand in de weg. Want iedereen wil ze helpen maar niet naast ons..
aslo schreef:Jolandaa_ schreef:Heeft Beatrix niet nog een on opgeknapt paleis staat waar ze in kunnen? Kunnen er ook een hoop in gehuisvest te worden.. Plek zat, en niemand in de weg. Want iedereen wil ze helpen maar niet naast ons..
Mss omdat onlangs in t nieuws stond dat er een hele tijd terug al afgesproken is dat er geen opvang gerealiseerd zal worden in een wijk waar 'belangrijke mensen' wonen?
Jolandaa_ schreef:Heeft Beatrix niet nog een on opgeknapt paleis staat waar ze in kunnen? Kunnen er ook een hoop in gehuisvest te worden.. Plek zat, en niemand in de weg. Want iedereen wil ze helpen maar niet naast ons..
Tcm62 schreef:Jij bent de gene die voortdurend generaliseerd, heb je dat wel in de gaten? Hierdoor verstroopt de hele discussie..
Zodra er voortdurend weer op de foute groep gewezen wordt, schakel jij onmiddelijk over naar de versnelling van alle en generalisatie om de oren te kunnen gaan wassen..heeeeeel erg vermoeiend..maar kennelik,heb je zelf totaal niet in de gaten wat joiw aandeel in deze duscussie is, omdat je zo druk bezig bent om mij aan de ddoskist te nagelen..
Heel erg jammer, maar ik denk dat dat juist ook het Nederlandse trekje is, die vinger, die opvoedende vinger zonder te zien hoe arrogant dat wel niet is..
Want door jouw gegeneraliseer neem je nl wel de enorm grote foute groep mee in de aaiaai, zonder dat je dat zelf ook wilt..maar is ook niet makkelijk om nu nog kleur te bekken..je moet nl op jouw koers blijven vind je...
En nogmaals je leeftijd gezien, is dat logisch, je zit nog in je comfortzone en wellicht zal je dat altijd kunnen blijven..en mensen zoals jij hebben net te weinig aan den lijve ondervonden om een beslissing te kunnen nemen voor staatsbelang..net als de heren van de regering endaarom worden er ook geen beslissingen genomen in Nederland en komt het volk in opstand...
Electra63 schreef:Tcm62 schreef:Jij bent de gene die voortdurend generaliseerd, heb je dat wel in de gaten? Hierdoor verstroopt de hele discussie..
Zodra er voortdurend weer op de foute groep gewezen wordt, schakel jij onmiddelijk over naar de versnelling van alle en generalisatie om de oren te kunnen gaan wassen..heeeeeel erg vermoeiend..maar kennelik,heb je zelf totaal niet in de gaten wat joiw aandeel in deze duscussie is, omdat je zo druk bezig bent om mij aan de ddoskist te nagelen..
Heel erg jammer, maar ik denk dat dat juist ook het Nederlandse trekje is, die vinger, die opvoedende vinger zonder te zien hoe arrogant dat wel niet is..
Want door jouw gegeneraliseer neem je nl wel de enorm grote foute groep mee in de aaiaai, zonder dat je dat zelf ook wilt..maar is ook niet makkelijk om nu nog kleur te bekken..je moet nl op jouw koers blijven vind je...
En nogmaals je leeftijd gezien, is dat logisch, je zit nog in je comfortzone en wellicht zal je dat altijd kunnen blijven..en mensen zoals jij hebben net te weinig aan den lijve ondervonden om een beslissing te kunnen nemen voor staatsbelang..net als de heren van de regering endaarom worden er ook geen beslissingen genomen in Nederland en komt het volk in opstand...
Misschien kan je even aangeven tegen wie jij het hebt? Er is geen touw aan vast te knopen
Tcm62 schreef:Pleps hoort bij pleps, nu zijn de boeren de klos...de grote steden willen het niet meer, die zitten al vol met ellende...
Onbegrijpelijk, totaal onbegrijpelijk dat er nog dagelijk duizenden kinderen zoek raken en dat we wel heel erg bezig zijn om honderden jonge viriele kerels zo snel mogelijk onder te brengen..
Waar zijn de kimderopvangplaatsen? Misschien 1500 in Geldermalsen, zeker weten als ze dat complex daar voor hadden genomen, ze met open armen waren ontvangen, in de zeer kinderrijke biblebelt, maar nee moesten twintigers worden .
Waarom hoor ik niemand in dit topic daar toch over? Kennelijk vind men dat niet belangrijk!
gohya schreef:Ik hoorde op het nieuws [radio] dat er een hele hoop Eritrese asielzoekers worden terug gestuurd.
Maar daar is toch oorlog,daar gaat het echt slecht,is het echt gevaarlijk en deze mensen moeten terug!
Tcm62 schreef:Ook dit zal wel niet waar zijn....onze toekomst die ook hun kroost zo gaan opvoeden, maar dat is demoniseren, toch?
Cowboy55 schreef:Sammie schreef:
Wat me zou boeien (maar misschien verschijnt die info ook nog wel ergens) is:
Incidenten bij AZC vs aantal bewoners in die AZC's afgezet tegen incidenten in heel Nederland vs aantal inwoners Nederland.....
Tcm62 schreef:Jij bent de gene die voortdurend generaliseerd, heb je dat wel in de gaten? Hierdoor verstroopt de hele discussie..
Blue_Eyes schreef:Tcm62 schreef:Ook dit zal wel niet waar zijn....onze toekomst die ook hun kroost zo gaan opvoeden, maar dat is demoniseren, toch?
Demoniseren van wie? Want in het artikel staat juist heel duidelijk dat het niet alleen allochtone jongeren zijn die zo denken...
Verder zag ik onderstaand artikel. Intrigerend en pijnlijk vond ik het.
http://www.joop.nl/opinies/duitse-arts- ... oe-in-azcs
Cowboy55 schreef:Sammie schreef:
Wat me zou boeien (maar misschien verschijnt die info ook nog wel ergens) is:
Incidenten bij AZC vs aantal bewoners in die AZC's afgezet tegen incidenten in heel Nederland vs aantal inwoners Nederland.....
Emmaa_ schreef:Die info ben ik van een aantal azc's tegengekomen, ga even proberen te zoeken maar weet niet meer precies om welke het nou ging dus wordt lastig ben ik bang..
Gevondenhttp://www.omroepwest.nl/nieuws/3046601 ... incidenten
Tcm62 schreef:Electra63 schreef:Ik kan je verzekeren dat ik iedere dag de krant lees en als ik vrij ben, soms meerdere.
Daarbij kijk ik het nieuws en regelmatig actualiteitenprogramma's. Zelfs Powned zie ik af en toe.![]()
Maar ik lees de artikelen wel helemaal, niet alleen de koppen
Mooi, geweldig, zullen vast ook allemaal niet waar zijn.
Maar ga er eens 10 jaar tussen wonen....ja? Regelmatig met groepjes bedreigd worden, ja? Lekker als het al donker is in je eentje bij de tramhalte om naar huis te gaan, ja? Loop eens in het donker alleen in je wijk en wat voel je dan in je kruis, ja? Zet je auto neer en kijk eens hoe hij de volgende dag er uit ziet, ja? Je familie die niet meer durft te komen, ja?
Ia allemaal niet waar...ook niet wat mij werd toegeroepen in volle haat, minachting en bovenal hun lol dat ik moest werken voor hun en zij van mijn belastingcenten lekker konden leven en dar zij alles gingen overnemen omdat wij hollanders dom zijn! Allemaal niet waar!! Verzonnen..laten we niet praten over de vele straatroven, tasjesrukkerij bij oudjes, woninginbraken in mijn wijk....allemaal niet waar...
Nee zo niet waar dat het een onleefbare situatie werd...allemaal niet waar...
Lees het krantenartikel uit het nrc maar eens, een krant met riooljournalistiek??? Ook niet waar...maar zo wordt er gedacht, uit naam van de koran...heeft niks meer met het wonen in Nderland te maken en al helemaal niks met demoniseren..zo een mooi woord dat het steeds wordt herhaald..
Deze jongeren krijgen zelfs hoger punten dan hun blanke klasgenoten om te zorgen dat ze op school blijven, vast ook niet waar, ik zal die jeugd over die leugen eens aanspreken..
Tcm62 schreef:Daar gaat het niet Geerke, het gaat erom om per definitie niet eens te zijn met jouw en mij en nog een paar anderen..en ik denk dat hij ook exht heel eerlijk niet snapt wat wij bedoelen..niet iedereen is in de zalige positie (geweest) om aan den lijve mee te maken en te ondergaan wat je steeds aanhaalt..die denken dat het fantasie is omdat ze zelf nooit dergelijke zaken hebben meegemaakt..
Het gooi kent dat nl niet...