Polivy schreef:Ik wou nog even zeggen dat ik het verschrikkelijk vind hoe mensen kunnen zeggen dat die bloemen NATUURLIJK niet voor de overleden bestuurder zijn. Ik vind het idioot dat bloemen voor deze overleden man voor het huis zijn weggehaald en maar voor zijn deur worden gelegd. Ik denk dat het een heel trieste persoon is geweest die in de war is geweest en vergeet niet: elk mensenleven is er één. Het zijne was niet minder waard dan dat van een ander. Zijn familie heeft er ook heel veel verdriet van en er mag best ook respect geuit worden naar deze mensen, zoals bv in een bos bloemen.
Spring nou niet als een dolleman op mijn bericht en zeg dat ik het niet begrijp, want ik vind het echt verschrikkelijk wat er gebeurd is en betreur het dat het heeft moeten gebeuren en dat het zoveel slachtoffers heeft geëist, maar ik dacht dat wij in een beschaafde wereld leven waarin niet alleen vanuit het oergevoel en instinct wordt gehandeld en gesproken. Ik hoop dat het sommige mensen gewoon even bewust maakt dat er meerdere kanten aan zoiets zitten en het ook voor de familie van deze meneer een grote tragedie is.
zoveel begrip en medeleven als jij hem geeft verdient hij in mijn ogen echt niet.
ik heb op zich respect voor je mening hoor,maar om zijn leven gelijk te stellen aan dat van ieder ander(de slachtoffers)nee dat gaat me te ver.
ik vind het wel erg triest voor zijn familie.
nogmaals knap van je dat jij er wel zo over kan en wil denken,dus even voor de duidelijkheid; mijn bericht is niet uit een kwaad oogpunt geschreven(dus ook mij graag niet bespringen als een dolleman
)