Nicolletje schreef:Hermelientje schreef:Loopt feminisme dan ook achter?
Ja toch, we zijn volgens mij nog lang niet waar we zijn moeten.
Misschien volgens jou wel en volgens mij niet.
Owww....leg uit!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hermelientje schreef:Nicolletje schreef:en blijkbaar zeggen een paar hoge Amerikaanse piefen dat nu ook.
Wat die hoge pief zegt snap ik eerlijk gezegd ook niet.
Maar die hoge pief van jou Frank Gaffney heeft wel veel gevoel voor humor. zo kan hij aan dit nieuwe logo
zien dat Obama onderwerping aan de Sharia wil.
Dat hij dat soort complotten door heeft is zo ontzettend knap van hem, vind je niet? Daarom noemen ze hem een "right-wing intellectual" in Amerika. Voor iedereen die niet zo intellectueel is en niet meteen door heeft dat de Amerkaanse president een "crypto-muslim" is legt hoge pief Frank Gaffney het hier nog even uit in "plain English".
http://biggovernment.com/fgaffney/2010/ ... -crescent/
Met deze man kun je wel een leuke Tea Party houden denk ik.
Nicolletje schreef:Electra63 schreef:Sorry, Nicolletje, dat ik je weer niet begrijp.
Jij zegt tegen mij: Je hebt je bericht aangepast, maar IK heb niets aangepast?????????????????
Oh sorry het was Waves, excuses.
Nicolletje schreef:Krips schreef:Ik ben zelf ook neutraal als het gaat om de Islam.
Ik ben dat niet. Ik heb een Islamitische vriend gehad, ben in moslimlanden bij mensen thuis geweest en heb me tot op zekere hoogte verdiept in de Islam.
Teddy321 schreef:Volgens mij begon jij erover dat het feminisme nog lang niet is waar het zijn moet. Niet meer dan logisch dat ik dan vraag of je dat wilt uitleggen. Op actie volgt meestal een reactie nl
Nicolletje schreef:Teddy321 schreef:Zo zie je maar, iemand's overtuiging hoeft niet de juiste te zijn
Je bedoelt, de mijne is niet goed en de jouwe wel?
Ik vraag me ook af, of je weet wat mijn overtuigingen zijn.
sarabande schreef:Weet je Joost ik zou de gebeurtenissen van die tijd nog eens even terug zoeken. Eerst kwam het rapport Davids waar Balk gewoon het hele rapport als leugen bestempelde, vervolgens bleek Maxime in de EU over Afghanistan te konkelen en brieven niet door te geven, wat raar dat de PVDA het toen allemaal een deur te ver vond en datgene wat afgesproken was wilde uitvoeren, namelijk niet nog een verlenging, dat was hun verantwoordelijkheid na die belofte aan de kiezer. Daar liepen ze dus allesbehalve voor weg.
joostvangestel schreef:Afghanistan is een oorlog. Al die openheid is alleen maar koren op de molen van de Taliban om hun zaakje te winnen. Wat mij betreft was er nog een veel sterkere geheimhouding geweest. Als publiek zijn we al die tijd steeds meer informatiegeil geworden. In sommige gevallen is het beter dat informatie gewoon geheim blijft. Voor politici is het heel moeilijk om met die geheimhouding om te gaan, vooral omdat we blijkbaar 16 miljoen bestuurders en generaals in dit land hebben die alles willen weten en het liefst de besluiten ook zelf zouden nemen.