Berdien schreef:Snap niet dat je het verschil tussen eerdere individuele acties en deze beleidsmatige horror niet kan zien..
Ah ik dacht even dat het puur om het onrechtmatig doodschieten ging.. My bad
(Dat vind ik nl ook best erg)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:Dat is serieus niet wat ik schrijf Jis… hoe kom je erbijMisschien moet je beter lezen
pmarena schreef:Ik zie het op dezelfde manier, maar aan de andere kant is het natuurlijk eigenlijk ook logisch recht te praten dat ze de blauwe staten harder aanpakken: die werken immers niet mee aan het verwijderen van 'illegal aliens' waar de rode staten dat wel doen. Staten die het allemaal wel prima vinden hoef je niet aan te pakken.
Ik vraag me wel af of in de rode staten dan geen brave hard werkende 'buitenlanders' worden opgepakt uit gemoedelijke buurtjes waar de buren dan niet verontwaardigd door raken....
Sachertorte schreef:Er is een heleboel mis met 'die mensen'. Is het opgevallen dat meneer Bovino in kledij lijkende op die van de SS rondloopt? Het is meer dan verkeerd wat daar gebeurt.
F_T schreef:Sachertorte schreef:Er is een heleboel mis met 'die mensen'. Is het opgevallen dat meneer Bovino in kledij lijkende op die van de SS rondloopt? Het is meer dan verkeerd wat daar gebeurt.
Trump zelf ook in Gestapo achtige jas bij dat bezoek aan de ford fabriek.
Hij schijnt ooit zelfs gezegd te hebben dat hij wou dat zijn generaals zich gedroegen als die van Hitler.
Ik meen dat Obama dat in een interview ooit liet vallen.