Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanet schreef:Jessix schreef:Ik ook. Ik voel daarbij ook geen opluchting of blijdschap, ik vind het alleen maar triest.
Ik woon niet in die regio, maar kan me toch voorstellen dat het als een kleine opluchting voelt. Aan de andere kant, als er dan 20km verderop nog steeds 10 lopen, dan schiet dat nog niet op…
sterregoud schreef:BBB Utrecht wil actie n.a.v. wolven incident scholier. Ongeveer de enige partij die er iets meewil.
https://www.nieuwsbladdekaap.nl/lokaal/ ... l9jQ-MToHQ
tienus63 schreef:Zichtmelding Appelscha Kale Duinen. Gisteravond 20.00 uur.Citaat:Vanavond 5a 6 wolven staken over weg Canada/Kale Duinen 20 uur.
[ Afbeelding ]
Bron app meldingen wolven in Westerveld
DuoPenotti schreef:Elk aangereden dier vind ik sneu. Ook een wolf.
Ja hij heeft geen uren hoeven lijden zoals zijn slachtoffers wel. Dat is zijn geluk.
Maar blijf het naar vinden om te zien.
Blij dat er 1 minder is wel.
Dit is nu de enige vijand van de wolf. (Trein) Verkeer.
juval schreef:het paard van mijn dochter staat ook in Ede. Daar hebben ze nu bouwhekken voor de schuilstallen gemaakt om de wolven buiten te houden. Ik vind het een spannende oplossing want ik ben heel bang dat er een paard met een been door het hek gaat. En de paniek als er een wolf in de buurt komt is er dan toch want ze kunnen het wel zien dan natuurlijk.
StonedRomy schreef:DuoPenotti schreef:Elk aangereden dier vind ik sneu. Ook een wolf.
Ja hij heeft geen uren hoeven lijden zoals zijn slachtoffers wel. Dat is zijn geluk.
Maar blijf het naar vinden om te zien.
Blij dat er 1 minder is wel.
Dit is nu de enige vijand van de wolf. (Trein) Verkeer.
Roep dit niet te hard. Voor je het weet besluiten ze aan natuurlijk wolf beheer te gaan doen en introduceren ze de beer in Nederland
Citaat:Lienden Gelderland
22-11-2024
Gisteravond
Gisteravond een wolf gezien op de muiskampweg in Lienden.
Betrouwbaarheid laag
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Drenthe
Lheebroek, Beilen
23.11.2024
Pas op uw dieren !
tienus63 schreef:Aanval Lheebroek Dr achter wolfwerend raster.
Let vooral op de reactie van de dierenarts.Citaat:Drenthe
Lheebroek, Beilen
23.11.2024
Pas op uw dieren !
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]Spoiler:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bron WenN
https://www.facebook.com/share/p/1DXovG ... tid=WC7FNe
Sassy4barrel schreef:Hét wapen voor mensen tegen de wolf? BBB wil illegale spray inzetten (net in nieuwsartikel)
Net of je met een beetje pepperspray een hele groep wolven op afstand houd. En de meeste mensen zijn niet handig ermee en sprayen tegen de wind in; zichzelf tijdelijk blind en zijn dan nog makkelijkere prooi voor de wolf
DuoPenotti schreef:Stichting WenN, voor mij weer een nieuwe pagina.
Daar las ik het artikel van de BBB ook.
Hier ook vaak besproken.
Maar denk ook dat het niet werkt.
Misschien de bearspray die naar ik meen, verder weg sprayt tegen 1 wolf nog wel.
( er van uitgaande dat je geen wind tegen hebt)
Maar als je omsingeld word dan moet je rond gaan draaien.
Sta je zelf in de nevel.
Maar fijn dat BBB iets probeert. De rest is stil.. Veel te stil voor zo'n groot maatschappelijke probleem waar in de burger niet meer veilig is. Iets met de taak van de overheid..
Wintu schreef:DuoPenotti schreef:Stichting WenN, voor mij weer een nieuwe pagina.
Daar las ik het artikel van de BBB ook.
Hier ook vaak besproken.
Maar denk ook dat het niet werkt.
Misschien de bearspray die naar ik meen, verder weg sprayt tegen 1 wolf nog wel.
( er van uitgaande dat je geen wind tegen hebt)
Maar als je omsingeld word dan moet je rond gaan draaien.
Sta je zelf in de nevel.
Maar fijn dat BBB iets probeert. De rest is stil.. Veel te stil voor zo'n groot maatschappelijke probleem waar in de burger niet meer veilig is. Iets met de taak van de overheid..
Nou, dus veiligheidsbril op tijdens het wandelen