Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PrizTwir schreef:Heftig zeg... Ik kijk op tv man man. Op de achtergrond mensen vreselijk hard huilen. En dan sta je daar, niet wetend als het je familie is. Ik heb nog geen 'kleinere' kist gezien dus ik hoop dat de kinderen ook in grote kisten liggen.
Hoor net op de achtergrond een ambulance, vast iemand onderuit gegaan
CarinaR schreef:PrizTwir schreef:Heftig zeg... Ik kijk op tv man man. Op de achtergrond mensen vreselijk hard huilen. En dan sta je daar, niet wetend als het je familie is. Ik heb nog geen 'kleinere' kist gezien dus ik hoop dat de kinderen ook in grote kisten liggen.
Hoor net op de achtergrond een ambulance, vast iemand onderuit gegaan
Ik hoorde m ook.
Kisten zijn allemaal t zelfde.
Celiien schreef:Hoor ent van mn pa dat de kisten absoluut niet zullen vallen. Dit zijn bepaalde teams die hierop oefenen: allemaal gelijke passensoorten, ongeveer gelijke hoogte en sterktes.
__Lauraa schreef:Wat ik mij af vroeg, straks als deze lichamen zijn geïdentificeerd zijn nog lang niet alle lichamen geïdentificeerd. Worden de lichamen vrij gegeven zodra ze geïdentificeerd zijn of gebeurt dat pas als alle gevonden lichamen geïdentificeerd zijn?
Deijs schreef:wow... waar vind je die foto's?
Onali schreef:Er liep ergens heel aan het begin (bij het opstellen) een militair in camouflage en bepakking.
Waar is dat goed voor?
Hij is het Australische vliegtuig ingegaan als ik het me goed herinner.
Onali schreef:Er liep ergens heel aan het begin (bij het opstellen) een militair in camouflage en bepakking.
Waar is dat goed voor?
PrizTwir schreef:Hoor net op de achtergrond een ambulance, vast iemand onderuit gegaan
vuurneon schreef:Onali schreef:Er liep ergens heel aan het begin (bij het opstellen) een militair in camouflage en bepakking.
Waar is dat goed voor?
Hij gaat weer mee met het vliegtuig en lost een ander af.
(Een collega van hem gooide een rugzak namelijk naar buiten even later)
LadyMadonna schreef:Alleen Poetin komt in de media. Premier van Oekraïne is er toch ook niet? Of Obama? Stoppen met wijzen naar Poetin. Hij heeft er niets mee te maken.
Lauraa, de lichamen zullen mondjesmaat vrij gegeven worden na identificatie. Per lichaam kan dat 3 dagen duren