vonneke schreef:Ook in kisten stoppen? Kan goed zijn dat er nu ook al kisten tussen zitten waar geen volledige lichamen in zitten.
Het 'beste' deel van het lichaam zit in de rest. 'De rest' word er later bij gezocht denk ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minikatje schreef:het zit mij heel dwars om iets neer te zetten in het voordeel van Poetin.
maar het aankondigen van de nationale rouwdag heeft een hoop mensen pas later bereikt.
Misschien heeft de PR van Poetin hier een vreselijke blunder begaan en zodoende poetin een eerste steen laten leggen.
Alhoewel ik persoonlijk vind dat hij aanwezig had moeten zijn in Nederland.
Losse stukken komen in 1 kist. Ik denk dat ze nu de "beste"lichamen hebben gestuurd.
Zo hebben ze meer tijd om een zo compleet mogelijk lichaam te sturen.
Varekaj schreef:Het is voor een stuk op russisch grondgebied gebeurt, of daar draait die oorlog in ieder geval om. In mijn ogen had Poetin gewoon aanwezig moeten zijn.
fargo schreef:minikatje schreef:het zit mij heel dwars om iets neer te zetten in het voordeel van Poetin.
maar het aankondigen van de nationale rouwdag heeft een hoop mensen pas later bereikt.
Misschien heeft de PR van Poetin hier een vreselijke blunder begaan en zodoende poetin een eerste steen laten leggen.
Alhoewel ik persoonlijk vind dat hij aanwezig had moeten zijn in Nederland.
Losse stukken komen in 1 kist. Ik denk dat ze nu de "beste"lichamen hebben gestuurd.
Zo hebben ze meer tijd om een zo compleet mogelijk lichaam te sturen.
Denk je niet dat aan de planning van een eerste steen maanden van voorbereiding voorafgaat??