KiWiKo schreef:waarom MOET ik dingen gewoon gaan vinden die niet bij mij passen?
Waarom je dingen aantrekken waar je helemaal gen last van hebt??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:Feit is dat de Nederlandse wet boven alle wetgevingen van welk geloof dan ook staat. Als we dat met ons allen accepteren, dan is de hele onzin discussie over welke religie al dan niet simpelweg niet nodig.
janesmith schreef:Hermelientje schreef:Ik zet mijn geld nu op Groen Rechts (VVD, CDA, D66, Groen Links en CU).
Misschien ga ik m'n weddenschap toch nog winnen. Eerst even de weg plaveien voor het idee van 5 partijen en dan toeslaan met Groen Rechts. Dan heeft Rutte een grote meerderheid binnen de regering en kan hij toch lekker samen met Femke en Alexander.
Slimme vent die Rutte. Aangezien hij een groot bewonderaar is van Cameron kan hij zo de ideeën uit Engeland als uitgangspunt nemen en zullen de andere partijen daar wel iets in zien. Laat Rutte maar schuiven, heb niet op hem gestemd maar heb wel bewondering voor hoe hij het allemaal doet. Groot strateeg volgens mij die uiteindelijk precies zijn zin gaat krijgen. En nog wel het allerbelangrijkste ik vind hem echt iemand die dingen wil doen en niet steeds zeurt over wat er fout is, dat mag ik wel.
Inmiddels heeft de realiteit je alweer ingehaald, want zojuist hebben GroenLinks en D66 laten weten niets te voelen voor onderhandelingen met de 3 grote partijen. In hun ogen hebben die met z'n drieën al een meerderheid en ontgaat ze het nut van van hun toevoeging. Het voorstel is dat eerst VVD-PVDA-CDA maar gaan onderhandelen en als dat achter de rug is, dan willen ze eventueel wel aanschuiven. Zo kaatsten zij direct de bal op dezelfde manier terug als ze die in eerste instantie van de CDA hebben gekregen. Dit krijg je dus van dat soort acties die het CDA heeft uitgehaald. Als je een kuil graaft voor een ander......
Rebeccatjuh schreef:Geen halal vlees op de BBQ is denk ik ook uit het oogpunt van diervriendelijkheid (want daar staat de PVV ook voor).
Vind ik helemaal niet zo raar ,om eerlijk te zijn.
Hermelientje schreef:janesmith schreef:
Inmiddels heeft de realiteit je alweer ingehaald, want zojuist hebben GroenLinks en D66 laten weten niets te voelen voor onderhandelingen met de 3 grote partijen. In hun ogen hebben die met z'n drieën al een meerderheid en ontgaat ze het nut van van hun toevoeging. Het voorstel is dat eerst VVD-PVDA-CDA maar gaan onderhandelen en als dat achter de rug is, dan willen ze eventueel wel aanschuiven. Zo kaatsten zij direct de bal op dezelfde manier terug als ze die in eerste instantie van de CDA hebben gekregen. Dit krijg je dus van dat soort acties die het CDA heeft uitgehaald. Als je een kuil graaft voor een ander......
Welke drie grote partijen zien GroenLinks en D66 dan volgens jou in mijn GroenRechts combinatie? Het was je misschien niet opgevallen dat het PvdA ontbreekt in GroenRechts. Deze combi is helemaal nog niet onderzocht en ik blijf gokken op een combi met Alexander en Femke. Waarom? Om de doodeenvoudige reden dat een land besturen gewoon een uitvergroting is van een organisatie runnen. Iedereen die ook maar enige kennis heeft van organisaties weet met wat voor soort mensen dat het beste lukt. En met mensen die altijd maar hun eigen stokpaardjes berijden en andere mensen constant proberen te overschreeuwen krijg je altijd alleen maar een hoop gedonder in je organisatie. Als er nou één partij is die weet wat er bij komt kijken om een organisatie te runnen dan is het toch wel de VVD lijkt mij. Daarom blijft mijn geld nog even op GroenRechts staan. Te meer aangezien het CDA dan niet met PVV en ook niet met PvdA hoeft, dus toch rekening houdend met de weerzin van de "achterblijvers" tegen PVV en het minste gezichtsverlies naar de kiezers toe, want met PvdA samen zou wel raar zijn als de liefde net uit is gegaan. Ze kunnen hun stap mooi op het landsbelang gooien want er zal toch echt geregeerd moeten worden.
Bijkomend voordeel voor Rutte hij heeft veruit de grootste.
Rebeccatjuh schreef:Ehhh........ Cohen kon toch niet met het CDA zei hij?????? Behalve als zijn grote vriendin mee kan regeren..
Lekker hypocriet.
janesmith schreef:Ik hoop het, zou voor ons land goed zijn en de rust weer laten terugkeren.
Shadow0 schreef:janesmith schreef:Ik hoop het, zou voor ons land goed zijn en de rust weer laten terugkeren.
Dat snap ik niet helemaal? Het kost veel extra tijd, en het is feitelijk kiezersbedrog, omdat de uitslagen zoals die er *nu* zijn dan moedwillig genegeerd worden.
En ik zou hopen dat de kiezers (=wij dus) dat niet pikken. Maar gezien de beroerde prioriteitstelling van veel mensen zal dat wel teveel gevraagd zijn
Shadow0 schreef:janesmith schreef:Ik hoop het, zou voor ons land goed zijn en de rust weer laten terugkeren.
Dat snap ik niet helemaal? Het kost veel extra tijd, en het is feitelijk kiezersbedrog, omdat de uitslagen zoals die er *nu* zijn dan moedwillig genegeerd worden.
En ik zou hopen dat de kiezers (=wij dus) dat niet pikken. Maar gezien de beroerde prioriteitstelling van veel mensen zal dat wel teveel gevraagd zijn
janesmith schreef:Als je genoeg straatterreur uitoefent, hoef je niet eens verstand van subsidie te hebben want dan komt de gemeente je zelf geld brengen om feestjes te organiseren als je maar belooft dat je dan niet bij openbare activiteiten aanwezig zult zijn. Dat begrijpen de mensen al helemaal niet.
gohya schreef:Nou ik denk dat ze er niet uit komen,dat worden dus her-verkiezingen.En dan komen de PVV en VVD als winnars uit de bus.Die 2 gaan samen regeren,zo zal het gaan worden [denk ik].