Karl66 schreef:Damn begrijpend lezen is ook niet aan jou besteed, enzino. Als hij zegt dat hij er geld op in durft te zetten dat ze de dat bij die eerdere centrales ook zeiden, en jij geeft hem daarin gelijk, dan geef je toe dat hij gewonnen heeft. Niet verloren.
Damn, en dan heb jij het over begrijpend lezen? Waar precies geef ik hem daarin gelijk?
Cowboy55 schreef:"Krachtig neerzetten?" Door te zeggen dat ik er geld op zou durven te zetten? Dat maakt in jouw wereld een statement krachtiger? Oei.....bij mij is dat gewoon een uitdrukking. Als ik een statement krachtiger zou willen maken zou ik dat niet met geld doen. Niet zo spannend, geld.
Wel spannend genoeg voor je dat het nu alleen een uitdrukking is
Dat soort uitdrukking leer je wel snel af als mensen je er opeens aan gaan houden.
Cowboy55 schreef:hele lange quote om je eruit te wormen
Dan doe jij het toch lekker niet vrind?
Tip voor volgende keer, als het gewoon een uitdrukking is, dan reageer je daar meteen mee en is het ook meteen klaar. Niet eerst de aanval kiezen ("Leuke omdraaier. Klassiek Enzino."), vervolgens aangeven dat het slechts een uitdrukking is en het alsnog proberen recht te praten, en ten slotte te doen alsof je er ver boven staat ("Normaliter laat ik me er ook niet verleiden"). 1 zin en het was klaar.